Käräjätuomari Riikka Sandholm

Anonyymi

PALAUTETTA PALVELUSTA!

Käräjätuomari Riikka Sandholm teki päätöksen 22.3.2019 L 18/14794,
Jossa hän teki minusta maksajan kyseenalaisin perusteluin, taloyhtiön virheellisesti tekemään viemäriremonttiin.
Kuluttajariitalautakunta on tehnyt päätöksen asiassa ja suosittanut korvausta maksettavaksi minulle kyseisestä kylpyhuoneen remontista.
Sitäkin taustaa vasten käräjätuomari Riikka Sandholmin tekemä päätös on vähintäänkin
huolta oikeudenmukaisuudesta herättävä?

Taloyhtiö teki vuonna 2012 omistamassani asunto-osakkeessa viemäröintityöt, jotka asunto-osakelain mukaan kuuluvat taloyhtiön korjaus-ja kunnossapitovelvoitteeseen.
Rakentaja-Lam / Kari Lammasniemi teki varsinaisen viemäröintityön.
Kyseinen rakennusfirma on jo osaltaan siivonnut pöydän, eli tehnyt konkurssin.

Taloyhtiö Antinkatu 13 Pori suunnitteli, tilasi ja maksoi kyseisen viemäröintityön.

Minä olin sopinut kyseisen urakoitsijan kanssa vain kylpyhuoneen pintatöistä.

Vuonna 2015, siis vain kolme vuotta myöhemmin taloyhtiössä tehtiin linjasaneraus ja siinä vaiheessa taloyhtiö huomasi, että asuntoni kylpyhuoneeseen wc-istuimesta taloyhtiön pystyviemäriin oli jätetty puolen metrin vanha valurautainen putkenpätkä ja sen vuoksi taloyhtiö purki koko kylpyhuoneen.

Käräjäoikeus ei jaa oikeutta, se vain tulkitsee lakeja.
Tämä Riikka Sandholmin tulkinta lain oikeudenmukaisuudesta on vähintäänkin kyseenalainen?

Helsinkiläinen asianajaja Joel Sarjola suorastaan saneli käräjätuomari Riikka Sandholmille minkälaisen päätöksen tulee olla?
Eikö käräjätuomarilla ole minkäänlaista omaa arviointikykyä oikeudenmukaisuudesta, ratkaistessaan riitakysymyksiä?
Vai veikö Helsinkiläinen asianajaja Joel Sarjola sinua Käräjätuomari Riikka Sandholm niin kuin sitä kuuluisaa kuoriämpäriä?

Asianajaja Sarjola syyllistyi useisiin perättömiin lausumiin ajaessaan kirjallisesti päämiehensä asiaa.
Vai kuinka paljon päätökseen vaikuttivat saadut kuivat eurot?

Jokainen itsenäisesti ajatteleva ja vähäiselläkin ymmärryksellä varustettu ihminen käsittää, että jos tehdään sovintosopimus, niin se koskee vain sopimukseen kirjattuja asioita.
Ei kaikkia mahdollisia, eikä mahdottomia tulevaisuudessa tietojen ulkopuolella olevia ja tapahtuvia asioita!

Tiivistytysti sanottuna:
Käräjätuomari Riikka Sandholmin käsitys oikeudenmukaisuudesta on, kun taloyhtiö tekee asunto-osakelain mukaisesti taloyhtiölle kuuluvan taloyhtiön korjaus-ja kunnossapitovelvoitteeseen kuuluvan virheellisesti toteutetun viemäriremontin, niin vammaisesta osakkeenomistajasta voidaan hyvällä omallatunnolla tehdä tuon epäonnistuneen viemäröintiremontin maksaja!

Jouduin nyt maksamaan omat sekä vastapuolen oikeudenkäynti kulut sen lisäksi jouduin maksamaan kylpyhuoneen remontoinnin kahteen kertaan, kolmen vuoden välein!

Saatko yösi hyvin nukuttua omantuntosi kanssa Riikka Sandholm ja onko saldo sopivan muhkea?

Taloyhtiö esitti kevään yhtiökokouksessaan, että talon osakkailta perittäisiin ylimääräinen yhtiövastike likviditeetti ongelman vuoksi.
Oliko käräjätuomarille maksettu korvaus niin kohtuuton, että yli 80 osakkeen taloyhtiö joutui rahavaikeuksiin?

Satakunnan käräjäoikeuden käräjätuomari Riikka Sandholmin tekemän moraalittoman oikeusmurhan takia minulla on nyt vuosiksi pankkilainaa maksettavana.

3

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rak-Lamin puuhia selvitellään vielä tänä päivänä eräässä taloyhtiössä.

• Anonyymi

Vai että taloyhtiö teki viemäröintityöt jotka sitten kuitenkin joku muu teki.
      Ja omistat vielä asunnonkin. Ja taloyhtiö purki koko kylpyhuoneen. Veikö seinätkin mennessään?

Keksi lisää paskanjauhantaa niin saatat tulla mestariksi.

• Anonyymi

Todella epäpätevä tuomari. Hänen päätökset ovat mielivaltasia oman moraalinsa ja ajattelunsa mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7830
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4390
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4013
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3922
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3310
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      32
      3287
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3228
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2963
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2741
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe