Menkat mökillä. Apuja? :)

Anonyymi

Elikkä tota noin, oon siis yläastelainen tyttö ja mulla on menkat noin puol kk myöhässä. Ennen ne on ollu tosi säännölliset mut nyt ei vaan oo alkanu. Mun perheen ois tarkotus mennä mökille nyt viikoks, ja on tehty jo kunnon suunnitelmat. Oon sanonu äitille etten haluis koska mun tuurilla, ne alkaa siellä. Mut äiti on vaan sanonu et ei ala eikä se haittaa yms. En haluis vaivata mun vanhempii, kun ainut viikko jolloin voitas mökille mennä. Ongelmana siis on se että en tuu kestää mitenkää mökillä mun menkkojen kaa, siellä on ulkohuussi ja vaikka mitä
muita ongelmia siitä tulis.. Joten en tiiä mitä teen?? Oon miettiny et jos sitte ku ne luultavasti siellä alkaa ni että sillon sitte haluan lähteä kotiin, pilaisisin koko loman ja näin. Eikä siis vaihtoehtona kotiin jääminen, ku en vois niin pitkään kuulemma yksin olla. Kaverilta kysyin, mutta sanoi että kyl se siitä, paljon autto :). Joten, osaisko joku sanoo mitä mun kannattas tehä..? :)) Ja taidetaan lähteä jo huomenna ellei jotain tuu edelle.

1

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa harmi, ettei kukaan vastannut sulle ajoissa! Toivottavasti mökkiviikkosi meni ilman menkkoja! Vastaisen varalle voin kertoa, että menkat ja ulkohuussi on ihan mahdollinen yhdistelmä! Onhan äidilläsikin varmaan ollut joskus menkat mökillä ollessa, kysypä ohjeita, miten toimitaan esim. pesujen kanssa! Siistiytymiseen voi käyttää esim. vauvojen ihopyyhkeitä, joita monet käyttää vaipanvaihdolla, kun vesipesun mahdollisuutta ei ole. Käytetyt kuukautissuojat voi pakata pieniin pusseihin ja laittaa roskiin, ethän kotonakaan huuhdo niitä wc:stä alas? Muista myös käsihygienia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      137
      14378
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      32
      5981
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      156
      5567
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      309
      4389
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      48
      4174
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      108
      3692
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      16
      3642
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      27
      3591
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      64
      2672
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      95
      1482
    Aihe