Elikkä tota noin, oon siis yläastelainen tyttö ja mulla on menkat noin puol kk myöhässä. Ennen ne on ollu tosi säännölliset mut nyt ei vaan oo alkanu. Mun perheen ois tarkotus mennä mökille nyt viikoks, ja on tehty jo kunnon suunnitelmat. Oon sanonu äitille etten haluis koska mun tuurilla, ne alkaa siellä. Mut äiti on vaan sanonu et ei ala eikä se haittaa yms. En haluis vaivata mun vanhempii, kun ainut viikko jolloin voitas mökille mennä. Ongelmana siis on se että en tuu kestää mitenkää mökillä mun menkkojen kaa, siellä on ulkohuussi ja vaikka mitä
muita ongelmia siitä tulis.. Joten en tiiä mitä teen?? Oon miettiny et jos sitte ku ne luultavasti siellä alkaa ni että sillon sitte haluan lähteä kotiin, pilaisisin koko loman ja näin. Eikä siis vaihtoehtona kotiin jääminen, ku en vois niin pitkään kuulemma yksin olla. Kaverilta kysyin, mutta sanoi että kyl se siitä, paljon autto :). Joten, osaisko joku sanoo mitä mun kannattas tehä..? :)) Ja taidetaan lähteä jo huomenna ellei jotain tuu edelle.
Menkat mökillä. Apuja? :)
1
149
Vastaukset 1
- Anonyymi
Olipa harmi, ettei kukaan vastannut sulle ajoissa! Toivottavasti mökkiviikkosi meni ilman menkkoja! Vastaisen varalle voin kertoa, että menkat ja ulkohuussi on ihan mahdollinen yhdistelmä! Onhan äidilläsikin varmaan ollut joskus menkat mökillä ollessa, kysypä ohjeita, miten toimitaan esim. pesujen kanssa! Siistiytymiseen voi käyttää esim. vauvojen ihopyyhkeitä, joita monet käyttää vaipanvaihdolla, kun vesipesun mahdollisuutta ei ole. Käytetyt kuukautissuojat voi pakata pieniin pusseihin ja laittaa roskiin, ethän kotonakaan huuhdo niitä wc:stä alas? Muista myös käsihygienia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.993181Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt512590Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.551427Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3411207- 431141
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154931Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11911Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587502 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55718- 38695