Elikkä tota noin, oon siis yläastelainen tyttö ja mulla on menkat noin puol kk myöhässä. Ennen ne on ollu tosi säännölliset mut nyt ei vaan oo alkanu. Mun perheen ois tarkotus mennä mökille nyt viikoks, ja on tehty jo kunnon suunnitelmat. Oon sanonu äitille etten haluis koska mun tuurilla, ne alkaa siellä. Mut äiti on vaan sanonu et ei ala eikä se haittaa yms. En haluis vaivata mun vanhempii, kun ainut viikko jolloin voitas mökille mennä. Ongelmana siis on se että en tuu kestää mitenkää mökillä mun menkkojen kaa, siellä on ulkohuussi ja vaikka mitä
muita ongelmia siitä tulis.. Joten en tiiä mitä teen?? Oon miettiny et jos sitte ku ne luultavasti siellä alkaa ni että sillon sitte haluan lähteä kotiin, pilaisisin koko loman ja näin. Eikä siis vaihtoehtona kotiin jääminen, ku en vois niin pitkään kuulemma yksin olla. Kaverilta kysyin, mutta sanoi että kyl se siitä, paljon autto :). Joten, osaisko joku sanoo mitä mun kannattas tehä..? :)) Ja taidetaan lähteä jo huomenna ellei jotain tuu edelle.
Menkat mökillä. Apuja? :)
1
107
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa harmi, ettei kukaan vastannut sulle ajoissa! Toivottavasti mökkiviikkosi meni ilman menkkoja! Vastaisen varalle voin kertoa, että menkat ja ulkohuussi on ihan mahdollinen yhdistelmä! Onhan äidilläsikin varmaan ollut joskus menkat mökillä ollessa, kysypä ohjeita, miten toimitaan esim. pesujen kanssa! Siistiytymiseen voi käyttää esim. vauvojen ihopyyhkeitä, joita monet käyttää vaipanvaihdolla, kun vesipesun mahdollisuutta ei ole. Käytetyt kuukautissuojat voi pakata pieniin pusseihin ja laittaa roskiin, ethän kotonakaan huuhdo niitä wc:stä alas? Muista myös käsihygienia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890