työkaverionhyvä

Anonyymi

tympäsee se kun tämä ihminen osaa niin hyvin ottaa puheeksi asiat työpaikalla ja sitä kuunnellaan. minä haluaisin kans oppia ottamaan puheeksi oleelliset asiat.
olen tosin ollu,t vähempi mitä hän siinä työpaikassa. aloitin aikaisemmin, mutta hän on ollut enemmäb töissä- itse olen ollut opiskelijana. olen kateellinen siitä kun se saattaa asaada vakkarityöpaikan. kuluttunut paljon minun hermoja. haluan niin tulla paremmaksi kuin se, mutta tiedän ,että atk taidot eivät koskaan riitä. siksi se saattaa saada paikan. siksi.. haluan kehittyä paremmaksi työntekijäksi. mikähän voisi olla.

2

165

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

on niin kauhiaa kun se on ostanut jo talon sen miehen kanssa. sen työpaikan ansioista missä se on. olen niin kateellinen. se on niin ärsyttävä tyyppi, en voi muuta kyllä sanoa.irti halua. vihaan olla kateellinen. vihaan kateutta ja nyt oln itse kateuden kourissa. mutta minkäs teet. on kauhiaa, on kauhiaa.sen talosta ja siitä sen käytöksestäkin olen kateellinen. haluaisin, että se lähtisi pois työpaikalta, mutta ei. hakee vakipaikkaa. sellaista se hakee. ällöttää niin kovasti. ällöttää ällöttää ällöttää ällöttää suuresti. saan olla ärsyntynyt siihen typyppiin,pitää nyt sietää kateutta ja

• Anonyymi

joo. eihän se auta kin sietää ja harjoitella ottaa epäkohtia esiin työpaikalla. keskittyä työhön ja parhaansa tehdä... oikein inhotti eilen kun se taas loisti ja muut kuunteli sitä. on sekin vihainen välillä. kuin ei sietäisi minua. taidetaan olla molemmat kateellisia toisillemme. mutta en voi tälle kateudelle mitään. haluan alkaa vapaapäivän viettoon nyt ja päästä irti koko asiasta. olen tosi ahkera. pitkiä työputkia takana:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      914
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      201
      718
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      680
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      649
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      634
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      620
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      581
    Aihe