Kenelläkään kokemusta, että kuinka aikaisessa vaiheessa valintatulokset julkaistaan Turun Kauppakoreakoulun Työinformatiikan FM-tutkintoon, tuleekohan ennen juhannusta?
Itse hain IT-tradenomi -AMK-todistuksellani kyseiseen koulutukseen, ja lisäkuumotuksia vielä enintään 10 päivää ylimääräistä jäpätystä, että pääseekö vai ei.
Muita, ketä odottaa sinne tuloksia?
Turun Kauppis, Työinformatiikan FM
2
133
Vastaukset
- Anonyymi
Itse odottelen tuloksia Laskentatoimen ja rahoituksen maisteriohjelmaan yritysjuridiikan pääaineeseen Turkuun. Hain AMK-papereilla 3,9 ka:lla ja 5 opparilla. Hain myös avoimen väylän kautta Turkuun, vaaditut 60op suoritettu 3,33 ka:lla. Saa nähdä että riittääkö tuo ka kun hakijoita oli tänä vuonna 50 ja paikkoja n. 20. Kummastakaan ei ole tullut tuloksia vielä, on tää kyllä piinaavaa, ravaan opintopolussa jatkuvasti ja kyttään sähköpostia.
Sama mulla, mullakin putki lähti päälle, ja eilen olin dokaamassa iltaa tappamassa aikaa Bar Ö:ssä, ko aika ei tunnu oikein kuluvan. Viinan juonti kannattaa!
Tulispa tulokset ennen jussia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996