Mistä jotkut kehittää noita perättömiä huuhaa juttuja, että Kotiranta ja Korpela ollaan myymässä pois. Huhuissa ei mitään perää. Kumpaankin olisi tosin hyvä saada kannuslaiset johtajat kokkolalaisten tilallle, kuten myös Kitinkannukseen ja kaupungin johtaviin virkoihin.
Mistä huuhaa?
7
60
Vastaukset
- Anonyymi
Homeessa oleva Kotirannan vanhainkoti yksityistetään ensi vuoden aikana eli 2020. Todennäköinen homeloukun ostaja on joku ulkolainen sijoitusyhtiö Mehiläinen, Terveystalo tai Attendo. Hoidon taso laskee, hinnat nousee potilaille ja ammattitaitoista henkilökuntaa ei löydy riittävästi. Korpelan Voiman myynti perustuu toimitusjohtajan vaihtamiseen. Nykyinen toimitusjohtaja kannattaa omaa paikallista sähköyhtiöta. Vaihtamalla eli erottamalla nykyinen toimari saataisiin mahdollinen myyntimielinen hallitus. Näillä voittorahoilla elettäisiin leveästi muutamia vuosia mutta kuluttajien sähkölasku alkaisi kasvaa heti myynnin tapahduttua.
- Anonyymi
Tuo edellinen on ikävä kyllä kaikki totta. Toivottavasti sitä ei poisteta.
- Anonyymi
Sähkö ostetaan jatkossakin sieltä mistä halvimmalla ja parhaiten saadaan. Ei Korpelan myynti tai myymättömyys vaikuta siihen mitenkään.
- Anonyymi
Siirto siinä maksaa ei sähkö. Taidat olla kepulainen tai blondi.
- Anonyymi
Vaikiaa on myydä vanhaa homeista vanhainkotia yksityiselle monikansalliselle yritykselle. Hoitaja mitoituslaki vaikeuttaa myös myyntiä. Terveisin vaalea keskustapuolueen jäsen.
- Anonyymi
Käy istumassa muutaman kerran vaikka absilla, niin tiedät mistä kannuksen juorut lähtee liikkeelle. Perätöntä suurin osa.
- Anonyymi
Tai seuraa somea niin näät mitä toimistoväki tekee työajalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752