Ylen uutissivut kertovat että Facebook lanseeraa oman kryptovaluuttansa jolla Facebookin käyttäjät voivat maksaa Facebookin palveluista.
Onkohan MAAJOHTAJA ja Onecoin ollut tarjouskilpailussa mukana mutta jonka tuloksena Facebook kuitenkin päätti luoda oman kryptovaluuttansa?
Miksi Onecoin epäonnistuu kaikessa mihin se ryhtyy? Eikö sinne ole osattu palkata ammattilaisia? MUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA
Miksi Onecoin asiakkaille tarjotaan vain umpisurkea DealShaker (myötähäpeää)? He ansaitsevat tosiaan parempaa (sääli vain että he eivät älyä vaatia parempaa, MUAHAHAMUAHAHA)
Ei suinkaan tulevaisuuden maksuvaluutta ole jo jäänyt kehityksen jalkoihin? MUAHAHAMUAHAAAA
MUAHAHAMUAHAHAMUHAHHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
Hävisikö onecoin tarjouskilpailun?
13
152
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kenelläkään pääsyä MAAJOHTAJAN privaattiin naamakirjaryhmään? Onko niistä kukaan reagoinut asiaan? Tai yleensä mihinkään?
Missä on Pate Sisu? Missä on MAAJOHTAJA? Miksi he eivät enää koskaan kommentoi? Mitään?
Niinpä niin. Edellinen kysymys oli pelkästään retorinen. Ja jatketaan: mistähän mahtaa olla kysymys? MUAHAHAMUAHAHAHAAAA
Onko kyseessä paljon odotettu Avotampion KOSAHDUS? Viimeinkin? MUAHAHAMUAHAHAHAA
MUAHAHAMUAHAHHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!Avotampio ym olkaa varovaisia. Maajohtaja sulkee KYC-tilinne.
- Anonyymi
Onecoin luo uuden lärvikirjan. Siinä maajohtaja-is-back pääosassa ja voi olla vain hänen kanssaan kaveri. Maksaa sen ty cooni n
- Anonyymi
Joo, Onelärvikirjassa katselette turpeaa Rujaa ja luihua Veskaa
BYAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Ihan oikeasti hei!
Yksi kaveri on pitkään todistellut sitä että hänellä on miljoonia coineina ja ei epäile yhtään etteikö saisi niitä vielä ulos. ei ole montaa viikkoa kun hän ihan vakavalla naamaalla todisteli jälleen kerran,kuinka jossain oli myyty niin ja niin monta uutta autoa coineilla.
Tunnen hänet vuosien takaa,ihan mukava kaveri,joskin ehkä vähän erikoinen mutta silti on käynyt mielessä,että täytuisi hankkia kaverille apua.hän on maanisesti kiinni siinä uskossa että kaikki on kunnossa. Huolettaa kaverin tilanne ihan oikeasti,Eikö kaveri reagoi siihenkään jos sanoo ettei kukaan oikeasti voi myydä autoa coineilla koska hän ottaisi järjettömän riskin? Myös bitcoineilla myyminen olisi hullua riskinottoa kurssiheilahtelun vuoksi. Mutta kun onecoineja ei edes voi vaihtaa missään rahaksi.
- Anonyymi
Avotampio_ kirjoitti:
Eikö kaveri reagoi siihenkään jos sanoo ettei kukaan oikeasti voi myydä autoa coineilla koska hän ottaisi järjettömän riskin? Myös bitcoineilla myyminen olisi hullua riskinottoa kurssiheilahtelun vuoksi. Mutta kun onecoineja ei edes voi vaihtaa missään rahaksi.
Tosi-OneAutokauppias Uskoo ihmeeseen. Järkisyyt eivät paljoakaan paina kun Tri Roju julisti uutta valtakuntaansa. (joka on tuleva maan päälle)
- Anonyymi
Halutaan ostaa 21 miljardia onecoinia yhdellä kaupalla. Tarjoan päivän kurssin mukaisesti 12¢. Koko potista. Koulutusmonisteenne voitte tunkea paperinkeräykseen.
T. Kake ja Repe Karhupuiston Cyrpot. Siiseiku crytpot - Anonyymi
Ihmettelen vaan, että mistä facebook palvelusta pitäis maksaa???
MAAJOHTAJAn kommentti Facebookin uuteen virtuaalivaluuttaan alla. MAAJOHTAJA on kovin huolissaan maailmantalouden tulevaisuudesta.
Tai onko sittenkään ... olisiko enemmän huolissaan siitä että joku tunkitettu saattaa haastaa hänet oikeuteen. MAAJOHTAJA tekee kaikkensa pitääkseen kulissia yllä ja ettei uskovaiset luovu uskostaan... MUAHAHAHAMUAHAHAHAA
Lainaus MAAJOHTAJALTA alla:
-----------------
Keskuspankit ympäri maailmaa sanovat odottavansa Facebookilta vastauksia sääntelykysymyksiin uuden virtuaalivaluutan osalta. Libra, joka julkaistiin aiemmin tällä viikolla, on tuettu pankkitalletusten ja lyhytaikaisten valtion arvopapereiden korilla.
Fedin puheenjohtaja Jerome Powell sanoo myös puhuneensa Facebookin kanssa digitaalisesta valuutasta. Asia ei ole helppo edes jättiläismäisten yritysten kohdalla, sillä viranomaisten on tiedettävä kaikki ja annettava hyväksyntänsä. Ja sitten ihmiset kysyvät: Miksi Onecoin ei ole vieläkään julkinen? Jos se olisi niin helppoa, niin kaikki tekisivät sen.
Maailmassa on paljon ns. pörssejä ja vain pieni osa niistä on hyviä ja jopa niillä hyvillä on paljon hakkerointihyökkäyksiä ja ihmiset menettävät niissä omaisuuksia.
Siksi OneCoin pyytää avoimesti yleisöä ja viranomaisia keskinäiseen yhteistyöhön uuden rahoitusjärjestelmän rakentamiseksi ammattimaisesti ja toisia kunnioittaen. Kiitos yrityksen, tämä toimintatapa on edelleen voimassa, ja meidän pitäisi olla ylpeitä siitä, että olemme olemassa jo viidettä vuotta.
#Yhdessä enemmän!Onko kukaan kuullut onko MAAJOHTAJALLA mitään lisättävää?
Sääli että hän lähettää tämän suljetussa facobook ryhmässä jonka ulkopuolella kukaan ei voi nähdä sitä. Minkähän takia hän ei avaudu julkisuudessa, MUAHAHAMUAHAHAHA
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Anonyymi
Kyllä varmana Coineilla voi ostaa. Yksikin kaverin kaveri oli ostanut ihan uuden auton pelkillä OneCoineilla. Näin kertoi luotettava kaveri, sellainen joka aina pitää sanansa.
Ihan varmana ei ole Rujalla manit veskassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483