Nuorta naista jota saisi nuolla edestä ja takaa ei välttämättä muuta, kuopio m56
nuoltavaa namua
41
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään nuolemisesta ja kuopiosta olen minäkin.
pimatsu18 - Anonyymi
miten kohdataan ehdot sinun m56
- Anonyymi
Asun yksin, voisit ehkä tulla käymään...
pimatsu18 - Anonyymi
mielellään tulisin m56
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun yksin, voisit ehkä tulla käymään...
pimatsu18Voin tulla! M33
Löytyispä Satakunnasta kans tollanen nainen :)
- Anonyymi
Tääl o yks satakunnast
Jol ois Anonyymi kirjoitti:
Tääl o yks satakunnast
Jol oisPistä ihmeessä mailia tulemaan jos haluat lisää jutella ;)
Oral_m kirjoitti:
Pistä ihmeessä mailia tulemaan jos haluat lisää jutella ;)
Niin ja nimierkistä voi päätellä osoitteen jonka loppuosa on tämän palvelun mukainen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tääl o yks satakunnast
Jol oisSatakunnasta myös. Kiinnostaisi. Kirjoita [email protected]
- Anonyymi
Tillaappa AnaaliTaksi.
https://www.youtube.com/watch?v=wb_69H2Yaek - Anonyymi
J.T Kuopio
No onhan meitä vaikka kuinka...
Voi kun olisi kokkolassakin. Jos on niin olen siisti ja luotettava ok näköinen 45v ukkomies Kokkolasta. Vaimo ei välitä nuolemisesta. Ennen kyllä halusi mutta uskoon tulo lopetti ne hommat meillä.
- Anonyymi
Löytyiskö itä uudeltamaalta tämmöistä naista?
Savonlinnassa mie...
Oon tulossa Savonlinnaan nyt illalla haluatko että tulen käymään ja nuolemaan sähköposti on [email protected]
- Anonyymi
elokuut kirjoitti:
Tuollainen on jo melkein liian hyvä ollakseen totta... Houkutat.
Samaa mietin. Nyt narrataan hölmöjä. Ne harvat yhteyden otot mitä olen S postiini saanut ovat olleet kyllä tökeröitä kusetusta ikinä ja asialla on ollut aina mies.
Kuopio,muu pohjois-savo ,setä nuolee salaisesti sposti löytyy kallu567 ja tämän sivuston osoite
Naista kielelle? Kuopion suunnalta?
- Anonyymi
Löytyykö pks m34
Olen 55v siisti herrasmies ja osaan homman. Löytyispä Pirkanmaalta ihana nainen nuoltavaksi.Jos vielä olis sauva kaverina, niin olis kyllä namia.
Suomi sposti löytyy nimimerkillä.- Anonyymi
Pirkanmaalta olen, miltä paikkakunnalta itse?
- Anonyymi
Olisiko Helsingissä kiinnostunutta vanhempaa näistä. Laita sähköposti osoite.
- Anonyymi
Olisipa myös turun seudulla samanlaista seuraa
Entäpä pirkanmaalta?
Saanut arvosanan pillutieteen tohtori anatomian maisteri.
Nim merkin mukaan posti.- Anonyymi
Kumpa Savonlinnastakin löytyisi joku joka vois nuolla. :o
- Anonyymi
Tässä olis mies savonlinnasta
- Anonyymi
Naista..suuseksin..nuolen sinut minulle ei tarvitse tehdä mitään.Ukm48 Savo..
- Anonyymi
Tais tuo "pimatsu" tosiaan olla trolli :D enpä usko, että ketään oikeasti 18 vuotias itselleen tuollaista nimimerkkiä pistäisi..
Harmi, että olen itse väärältä paikkakunnalta ja hieman vanhempi.. Reilusti alle 30 silti.. No nyt kun kerran tämä herätti aisteja, niin jos Lahden suunnalla on halukasta naista kenelle vois antaa suuseksiä, niin voin tulla piipahtamaan! =)
- Anonyymi
Pirkanmaalta.
Löytyykö ylöjärven lähetkö nuoltavaa?
löytyiskö etelä-pohjanmaalta naista joka antaisi nuolla
- Anonyymi
Eli haluat siis raiskata nuoren naisen vai?
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702