moikka.mulla tommonen 03 mini one.auto ollut ihan kiva.mut mystinin ääni tulee välillä koko lailla kone huoneesta.lähtee pois välillä tulee takas.auton vika valot ei pala.auto tuntuu normaali tehoselta.mistä mystinen ääni vois tulla.itse olen huomannut että on muovia joka paikassa että voiko olla kyse siitä.auto ollut mulla vähän aikaa vasta.ääntä vois verrata ehkä hieman diseliin.
Vastaukset 5
- Anonyymi
BMW moottori on tietysti laukeamassa jos pärinä on kohtuutonta!
- Anonyymi
Ja kysymys, onko tuossa Bemun moottori? Eipä taida olla.
- Anonyymi
Voisin vastata, mutta en viitsi yrittää lukea tuollaista tekstiä mistä ei saa selvää. Seuraavaksi varmasti kirjoita kaikki kirjaimet putkee?
- Anonyymi
Pahottelut et olen huono kirjotamaan.sen kyllä tiesin itsekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052220Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3901242- 761035
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö215968Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65676- 46644
- 33627
- 34608
- 88597
- 41574