moikka.mulla tommonen 03 mini one.auto ollut ihan kiva.mut mystinin ääni tulee välillä koko lailla kone huoneesta.lähtee pois välillä tulee takas.auton vika valot ei pala.auto tuntuu normaali tehoselta.mistä mystinen ääni vois tulla.itse olen huomannut että on muovia joka paikassa että voiko olla kyse siitä.auto ollut mulla vähän aikaa vasta.ääntä vois verrata ehkä hieman diseliin.
mini one sivu äänet
Anonyymi
5
313
Vastaukset
- Anonyymi
BMW moottori on tietysti laukeamassa jos pärinä on kohtuutonta!
- Anonyymi
Ja kysymys, onko tuossa Bemun moottori? Eipä taida olla.
- Anonyymi
Voisin vastata, mutta en viitsi yrittää lukea tuollaista tekstiä mistä ei saa selvää. Seuraavaksi varmasti kirjoita kaikki kirjaimet putkee?
- Anonyymi
Pahottelut et olen huono kirjotamaan.sen kyllä tiesin itsekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159