Valehoitaja antoi botoksipistoksia

Anonyymi

30

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hänellä joskus käynyt, tuo täysin väritetty juttu

      • Anonyymi

        Mikä siinä oli väritettyä?

        Hän itsekin myönsi asian.
        Onneksi ei käynyt mitään vahingollista hoitovirhettä.


    • Anonyymi

      Porissa ei kannata keskussairaalaan astua jollei ole aivan pakko tai kiireellinen asia.
      Satakunnan keskussairaalassa naiset pahoinpitelevät tarkoituksella asiakkaita.

      • Anonyymi

        Eihän Porissa ole edes tuon nimistä sairaalaa.


      • Anonyymi

        Ihan mielenkiinnosta, mihin perustat väitteesi? Tuo on sen verran vahva heitto, että siihen pitää olla perustelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta, mihin perustat väitteesi? Tuo on sen verran vahva heitto, että siihen pitää olla perustelut.

        Porissa on Satasairaala. Yleinen sairaala on jo lopetettu samoin kuin Keskussairaala.


      • Anonyymi

        Helppo yhtyä.
        Jo ennen yhtiöittämistä siellä oli subjektiivinen eli pseudotieteellinen diagnosointi, joten yhtiöittäminen lisää subjektiivisuutta rahan kiilto silmissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helppo yhtyä.
        Jo ennen yhtiöittämistä siellä oli subjektiivinen eli pseudotieteellinen diagnosointi, joten yhtiöittäminen lisää subjektiivisuutta rahan kiilto silmissä.

        Anonyymi 13.39, mikä nyt on yhtiöitetty? Sairaanhoitopiirin muutos Satasairaalaksi on pelkkä brändiuudistus, lafka on samanlainen kuntayhtymä kuin ennenkin. Satadiag on liikelaitos, joka tarjoaa tukipalveluja.


    • Anonyymi

      Eiks kuka tahansa saa pistää botoksia, mutta rikos on esiintyä sairaanhoitaja, jos ei ole pätevyyttä.
      Sairaanhoitajan nimike on suojattu nimike katos..

      Mut ei tässä mitään suurta vahinkoa ole tapahtunut. Typerät naiset antaa vain pistellä ties mitä hermomyrkkyjä itseensä miesten tähden.

    • Anonyymi

      Sama joka piti diamond cliniciä porissa?

    • Anonyymi

      Iltalehdykäisessä kehutaan erittäin näyttävän näköiseksi hoitsuliksi tuskin mikään maisa ainakaan on joten nimeä tiskiin tack so fukket

    • Anonyymi

      Toisen kerran poistettu kommentti jossa kysyttiin onko töisä pulssissa. hmmm

      • Anonyymi

        Ei ole siellä töissä


    • Anonyymi

      Kyllä on, mutta paikka toinen. Ennen oli myös keskikaupungilla, mutta paikka meni konkkaan.

      • Anonyymi

        Ei ole töissä pulssissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole töissä pulssissa

        Niinkö luulet ? Heh


    • Anonyymi

      Kuka idiootti pistää botoxia itseensä...ja miksi???? Onko turhempaa.

      • Anonyymi

        Miesten eteen pitää tehdä kaikki, että on haluttu ja seksikäs.
        Jos maailmaissa ei olisi miehiä, ei naiset pelaisi tissien sun muiden botoksien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten eteen pitää tehdä kaikki, että on haluttu ja seksikäs.
        Jos maailmaissa ei olisi miehiä, ei naiset pelaisi tissien sun muiden botoksien kanssa.

        Töröhuulet ja kumitissit...Muovinen nukkehabitus. Kiitos ei!!


    • Anonyymi

      Tein pientä salapoliisityötä ja kyllä tämän henkilön nimi sieltä löytyi.
      On ollut aiemmin myös medioissa..
      Hommiin siitä uteliaat, niin tiedätte, kenestä on kyse.

      • Anonyymi

        Mitä väliä, hoitakaa omat asianne.


      • Anonyymi

        En jaksa. Krapula. Kerro nimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa. Krapula. Kerro nimi.

        En kerro, koska en halua joutua oikeuteen, mutta ylilauta-sivulta löydät nimen.


    • Anonyymi

      Antaisin mielelläni omat botoksiruiskaisut eräälle ihanaiselle terveysalan naiselle joka sanoo vastaanotolla että tervetuloa uudelleen ja muutenkin...

    • Anonyymi

      Itseäni ei noi kauneusjutut juuri kiinnosta. Sen sijaan säästän rahani autoon. Ehkä Lamborghini....en sitten tiärä.

    • Anonyymi

      Mikä on venäjän kielellä market?

    • Anonyymi

      Satasairaalassa saa olla valppaana jos sinne joutuu. Siellä toimii ilman lupia lääketieteen opiskelijoita tekemässä virheitä joita ei koskaan tunnusteta eikä viedä eteenpäin.
      Hyvin epäkohteliaita ja suulaita ovat nuoret hoitaja-opiskelijat siellä, ovat syyllistyneet jopa selvän asiakkaan pahoinpitelyyn turvasuihkein.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe