suojia

galevi

mistä olette ostaneet suojia ja minkä hintaisia ne ovat olleet?

4

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shoppailija.

      Itse olen ostanut suurimman osan seurani kautta, ja osan tuolta:

      http://www.nidan.fi/

      Minä olen käynyt paikanpäällä, pääkaupunkiseudulla kun asustelen. Mutta kyllähän nuo postitsekin myyvät.

      Vilkaise myös
      http://www.twinsfinland.com/
      Liike sijaitsee Porvoossa ja postimyynti tuo romppeet minne vain.

      • Ostan muualta

        Vieläkös Nidanissa veloitetaan kummallisia tuplahintoja suomalaiselta maahantuojalta tilatuista tavaroista silloin, jos ostaja ei tiedä niiden hintaa? (Muiden samanmerkkisten maksaessa kutakuinkin saman verran kuin maahantuojalla.)

        Nidanin omistava sakemanni ei ole tainnut kuulla 3-11 -periaatteesta. Tyytyväinen asiakas kertoo kaupasta keskimäärin kolmelle tutulleen, tyytymätön 11:lle.

        Tuokaan ei näin internetin aikana enää pidä paikkaansa, sillä huijattu voi helposti kertoa hommasta tuhansille. Vieläpä valiten juuri kyseisen liikkeen potentiaaliset asiakkaat.

        Asioin jatkossa toisaalla.


    • Kerran petetty

      Nidanin hinnat on kyllä hatusta tempaistuja, ja hinta/laatusuhdekaan ei ole kohdallaan. Lisäksi myyjä/t on ynseitä eivätkä varsinkaan diggaa, jos et osta. Vähän on niinku ulosheittomeininki - osta tai lähde menee.
      Itse olen ostanu Combatista (tosin myös harjoittelen sielä), mut henkilökunta on tosi ystävällistä (oikeestaan ihan helvetin yes - ne jaksaa oikeasti kiinnostua meistä harjoittelijoista) ja asiantuntevaa, ja lisäksi ne kertoo kysyttäessä kaikki muut paikat Stadissa, mistä voi käydä treenivetimii kattomassa/vertailemassa - eli ei tyrkytä vain omia kamojaan. Mut ne kait myy vaan omille jäsenillee, eli ei mikään yleinen kauppa.

      • TWINS

        Helsinki Thaiboxingin Clubilta (HTBC) saa hankittua kaikki suojat mitä thaiboxingissa tarvitaan. Ja nimenomaan Twinssin kamoja, jotka on ainoita mitä kannattaa ostaa. Erittäin pitkä ikäisiä, kunhan pitää huolta suojista. Huomasin että HTBC:n (www.htbc.fi) nettisivuilta löytyy hinnasto. Shoppi on avoinna joka ilta noin 17-20.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2369
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      166
      1494
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1366
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1079
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe