mistä olette ostaneet suojia ja minkä hintaisia ne ovat olleet?
suojia
4
736
Vastaukset
- Shoppailija.
Itse olen ostanut suurimman osan seurani kautta, ja osan tuolta:
http://www.nidan.fi/
Minä olen käynyt paikanpäällä, pääkaupunkiseudulla kun asustelen. Mutta kyllähän nuo postitsekin myyvät.
Vilkaise myös
http://www.twinsfinland.com/
Liike sijaitsee Porvoossa ja postimyynti tuo romppeet minne vain.- Ostan muualta
Vieläkös Nidanissa veloitetaan kummallisia tuplahintoja suomalaiselta maahantuojalta tilatuista tavaroista silloin, jos ostaja ei tiedä niiden hintaa? (Muiden samanmerkkisten maksaessa kutakuinkin saman verran kuin maahantuojalla.)
Nidanin omistava sakemanni ei ole tainnut kuulla 3-11 -periaatteesta. Tyytyväinen asiakas kertoo kaupasta keskimäärin kolmelle tutulleen, tyytymätön 11:lle.
Tuokaan ei näin internetin aikana enää pidä paikkaansa, sillä huijattu voi helposti kertoa hommasta tuhansille. Vieläpä valiten juuri kyseisen liikkeen potentiaaliset asiakkaat.
Asioin jatkossa toisaalla.
- Kerran petetty
Nidanin hinnat on kyllä hatusta tempaistuja, ja hinta/laatusuhdekaan ei ole kohdallaan. Lisäksi myyjä/t on ynseitä eivätkä varsinkaan diggaa, jos et osta. Vähän on niinku ulosheittomeininki - osta tai lähde menee.
Itse olen ostanu Combatista (tosin myös harjoittelen sielä), mut henkilökunta on tosi ystävällistä (oikeestaan ihan helvetin yes - ne jaksaa oikeasti kiinnostua meistä harjoittelijoista) ja asiantuntevaa, ja lisäksi ne kertoo kysyttäessä kaikki muut paikat Stadissa, mistä voi käydä treenivetimii kattomassa/vertailemassa - eli ei tyrkytä vain omia kamojaan. Mut ne kait myy vaan omille jäsenillee, eli ei mikään yleinen kauppa.- TWINS
Helsinki Thaiboxingin Clubilta (HTBC) saa hankittua kaikki suojat mitä thaiboxingissa tarvitaan. Ja nimenomaan Twinssin kamoja, jotka on ainoita mitä kannattaa ostaa. Erittäin pitkä ikäisiä, kunhan pitää huolta suojista. Huomasin että HTBC:n (www.htbc.fi) nettisivuilta löytyy hinnasto. Shoppi on avoinna joka ilta noin 17-20.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773731
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851668Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281422- 1591298
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut221092Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2021071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921028- 351021
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124969- 62785