Peltosaari 2k19

Anonyymi

Siis anna mun kaikki kestää, en enään ikinä muuta kahenviikon varuajalle mihinkään asuinalueekke lukematta paikasta ensin tietoa enemmän, siis sama porukka vetelee siin k-marketin vieres aamusta yöhön ja hirveetä mekkalaa pitää. Yks meinaa tinttasta joka kolmatta jalankulkijaa ja kaupitella huumeita, säälittävää porukkaa

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistäs maalta olet muuttanut jos et peltosaaren mainetta tiedä? Tai edes Riihimäen? 👌

    • Anonyymi

      Älkää puhuko potaskaa. Peltsi on hyvä paikka asua ja elää. Täällä asuu Riihimäen koulutetuin väestö. Itse olen asunut lähes 70 vuotta eikä ole valittamista . Alkuun tosin Patastenmäessä tuossa vieressä mutta kun tätä aluetta alettiin rakentaa muutin tänne eikä ole valittamista. Kerro muuten paikka mihin tänäpäivänä hörhöt ei eksy.. niitä kun riittää joka niemeen notkoon ja saarelmaan.

      • Anonyymi

        Nykyisessä Peltosaaressa et ole voinut asua lähes 70:ää vuotta, sillä ensimmäiset talot rakennettiin tänne 1970-luvun alkuvuosina. Lähes 50 vuotta on mahdollista - ei enempää.


      • Anonyymi

        Hyvä korjaus. Mut toi on itse se peltsin hörhö, kun ei peltsissä ole ongelmia kun on itse ongelma.😆


    • Anonyymi

      Hieno juttu, että opit jatkossa ottamaan asioista selvää ennen päätöksen tekoa. Tämä on kokemusperäistä oppimista.

    • Anonyymi

      Eikö tämä peltosaari ole Riihimäen ykkösalue. Täällä me kaikki erkkyläntien yliopiston kasvatit mesotaan.

    • Anonyymi

      Säästitkö paljon tilaa ja näppäimen lyöntejä kun lyhensit 2019 muotoon 2k19?
      Kertoo kyllä millä kapasiteetilla kommentoidaan.

    • Anonyymi

      Hyödytöntä enää mustamaalata Peltosaarta, koska grynderit saivat jo haluamsa.

    • Anonyymi

      Aika hiljaista siinä marketin vierustoilla on ollut aina kun nykyään olen käynyt? Joskus 2005 kun asustelin viimeksi, niin siinä nurkilla oli perkeleenmoinen meteli ja sekakäyttöporukoiden örinä.

      Nykyään kun ei ole enää oikein penkkejäkään, ei toista kauppaa eikä kioskia.

      • Anonyymi

        Nipsut ja napsut vievät mananmaille. Osa on toki muuttanut pois ja osa on päässy katkolle


    • Anonyymi

      peltsin rauhallisin mesta Luotikuja

    • Anonyymi

      jaaha, rauhottunut kuulemma on

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe