Juhannuksena tulee 25 vuotta täyteen alkoholijuomien jättämisesta. Taisin kirjoittaa aiheesta viisi vuotta sitten, joten siellä lieneekin mainittu, mitä hyötyä siitä on.
25 vuotta eikä suotta
7
238
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on oikea homma. Jatka vain samaan malliin.
- Anonyymi
Hieno homma kuulut armoitettujen joukkoon.Itsellä tuli 23v raittiutta täyteen.Eipä olis uskonut kuinka elämä on mahtavaa raittiina.Kaikki tunteet saa kokea selvinpäin.Eikä tarvitse enää pelätä.Raitista jatkoa sinulle.
- Anonyymi
Tuommoinen rajapyykki hivelee mieltä, ja saa siitä siksi kertoa muillekin.
Itsellä lähestyy 20v raittiutta ja olen siitä helkkarin ylpeä. - Anonyymi
Minä olin kuusi vuotta kuivin suin ja nyt olen kohtuukäyttäjä - se on sitä mielenhallintaa se!
- Anonyymi
Unohdin mainita, että olen ollut kohtuukäyttäjä koko kesäkuun. Juhannuksena vähän lipsahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdin mainita, että olen ollut kohtuukäyttäjä koko kesäkuun. Juhannuksena vähän lipsahti.
Kaveri oli kanssa kohtuukäyttäjä, ja silläkin vähän lipsahti juhannuksena.
Ajokortin se menetti jo keväällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25505
- 43492
- 46486