Tietosuojasta

Anonyymi

Mitä mieltä porukka on siitä, että somessa jaetaan kuvia, joissa näkyy pyörän rekisterikilpi? Eikö silloin ole mahdollista saada Trafilta kyseltyä lisätietoja ellei sitä ole erikseen kieltänyt?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin mitä sitten ?

      • Kysyä voi mutta se ei haittaa on minunkin mielipiteeni.


      • Anonyymi

        No onhan mahdollista, että joku vaikka saa osoitteen selville ja menee luvattomalle visiitille kun et ole kotona.


      • Anonyymi

        No mutta näkeehän sun rekkarin silloinkin kun tiellä ajat. Vuoden tyhmin aloitus.


      • Anonyymi

        Aika hyvä aloitus ehkä sittenkin!
        Kakspiippunen juttu... oisko siinä semmonen ero, että jos somessa jakaa kuvaa, jossa on henkilötietoja, niin se tulkitaan jollain tapaa tarkoitukselliseksi ja tahalliseksi toiminnaksi? Kuin mitä liikenteessä ajaessa... idea taitaa nimenomaan olla se, ettei JULKISESTI JAA toisten henkilötietoja. Ja se trafin rekkaripuhelin on ainakin joskus aikoinaan maksanut jotain n. 10,-/min, eli sekin taitaa jollain tapaa rajata osan soittajista pois..


    • Anonyymi

      Moottoripyöriin kilpi myös eteen! Loppuu se vapaamatkustus!

      • Miksei autoista mieluummin etu-kilpi pois?

        Alkaisi se tasaarvo.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe