Löysin Goodwillin kirppikseltä Nils Wikbergin työn .Maalaus pahville ,lasi päällä.Aukaisin takaa,ja maalauksen pohjasta löysin seuraavat tiedot.tidigt vårkväll.Numero 10/14.Eli ilmeisesti sarjatyönä tehty.hinta 8500mk(vuosi 1947).Taiteilija Gallen-Kallelan oppilas,ja avustaja,ja myös Pariisissa opiskellut,joten ei mikä tahansa maalari,vaikka minulle tuntematon.Taulu maksoi 20e hienoine kehyksineen,mutta uteliaana olisin kuitenkin halukas tietämään teoksen rahallisen arvon noin suunnilleen.Uskoisin sen olevan muutaman satasen.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Jos tehty pahville, uskoisin harjoittelutyöksi. muutamasta kympistä sateseen.
- Anonyymi
Nils Wikberg ei ole tehnyt viimevuosina kauppaansa. Yritin myydä kauan tunturi talvimaisemaa. Akvarelli pahville maalattu. 50euroa oli liikaa. 25euroon teki kaupan. Ei ole valitettavasti satasissa Wikbergin töiden hinnat 2019.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901776
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,40961- 81926
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 63694
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te70644Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571- 21557
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556