Taidetta kirppikseltä.

Anonyymi

Löysin Goodwillin kirppikseltä Nils Wikbergin työn .Maalaus pahville ,lasi päällä.Aukaisin takaa,ja maalauksen pohjasta löysin seuraavat tiedot.tidigt vårkväll.Numero 10/14.Eli ilmeisesti sarjatyönä tehty.hinta 8500mk(vuosi 1947).Taiteilija Gallen-Kallelan oppilas,ja avustaja,ja myös Pariisissa opiskellut,joten ei mikä tahansa maalari,vaikka minulle tuntematon.Taulu maksoi 20e hienoine kehyksineen,mutta uteliaana olisin kuitenkin halukas tietämään teoksen rahallisen arvon noin suunnilleen.Uskoisin sen olevan muutaman satasen.

2

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tehty pahville, uskoisin harjoittelutyöksi. muutamasta kympistä sateseen.

    • Anonyymi

      Nils Wikberg ei ole tehnyt viimevuosina kauppaansa. Yritin myydä kauan tunturi talvimaisemaa. Akvarelli pahville maalattu. 50euroa oli liikaa. 25euroon teki kaupan. Ei ole valitettavasti satasissa Wikbergin töiden hinnat 2019.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe