noin 4kk aikaa toteuttaa asetus lain mukaisesksi sen jälkeen tulee asumiskielto paikassa voimaan jos ei ole lain mukainen...ja taatusti kyttään ja ilmoitan jos näen määräajan jälkeen asuttavan paikkaa missä ei ole asiat kunnossa!
Paskalain aika vähenee...
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taas tämän lajin palstan aktivointia
- Anonyymi
Jospa vain jatkaisit omaa elämääsi ja hakisit siihen elämän sisältöä. On paljon mukavampi kaikkien kannalta, jos keskityt vain omaan elämääsi. Silloin voit saada ystäviä.
- Anonyymi
Teeppä niin. Kyttää pois, ja ilmoita mahdollisimman monesta. Mökkimme on Pohjois-Savossa. Haluatko osoitteen?
Me käytetäänn tuota mökkiä aivan kuten ennenkin, vielä ensi kesäkuun loppuun. Aikoinaan suunnittelin siihen mökkiin saneerausta, siis ennen jätelakia. Mökki on vuokratontilla ja sopimuksen jatkaminenkin oli alustavasti sovittu maanomistajan kanssa, tosin vuokra oli melkein tupla nykyiseen.
Nykyinen sopimus päättyy 2022, muistaakseni syyskuun lopussa tai vuoden lopussa. Väliäkö hällä. Mökki jäi minulle perintönä eli en ole siitä maksanut juuri mitään muuta kuin tontin vuokrat, enkä maksa ensi vuonna sitäkään. Mökin arvo on nykyisessä kunnossa noin 10-15t. Maanomistaja saa pitää mökin korvauksena vuokrista. Antaa mennä vaan.
Rahaa on sen verran, että saan mökin jos tarvitsen, mutta tuskinpa tarvitsen enää.
Joutopäivät ovat käsillä. Eläke napsahtaa 2020 keväällä. Kaverillani on valtaus Lapissa ja minä olen ollut siellä opissa kahtena kesänä. Oman valtauksen hankinta on menossa. Vuoden päästä alan lapioida soraa kahaan. Rakensin painevedellä toimivan "elevaattorin", ettei tarvitse jatkuvasti kurkotella montusta ylös rännille. Sitä pitää vielä vähän siistiä, mutta kyllä se vaan toimii.
Siinä lapioidessa ne paskalaitkin unohtuuu.- Anonyymi
Lähetä sen tontivuokraajan yhteystiedot minulle. Ostan sen mökin ja vuokraan tontin.
- Anonyymi
Paskalain voimaantulo lähenee. Mökkejä on alkanut palaa. Tietysti vain sattumaa.
- Anonyymi
Pelko valtaa monen mökkiloisen.....monihan jo päättikin hukkua jotta välttyi siitä paskalailta....aikas vätyssakkia on mökkiloiset.
- Anonyymi
Se ehtii vielä muuttua moneen kertaan. Lopuksi todetaan, että ei se ketään koske.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029