Aika mielenkiintoista nähdä aikooko kehittää vai lopettaa Kouvolan tehtaan, veikkaan jälkimmäistä. Eli ostavat tehtaan tuotteet ja brändin, siirtävät sitten nuo omille vanhoille tehtaille ja Kouvolassa lyödään lappu luukulle.
Fazer ostaa Kaslinkin
6
145
Vastaukset
- Anonyymi
Se olisi ihan oikein.
- Anonyymi
Oli loistava menestys ja taivas auki puheissa. Tuli ilmeisesti tummia pilviä ja viime hetkellä piti ottaa myynnillä sadat miljoonat pois, muutenhan tuossa ei olisi mitään järkeä jos tähän asti oikein uutisoitu. Ei sitten tainnut ollakaan niin hyvä bisnes tulevaisuudessa kuten annettiiin ymmärtää. Oli hetken huumaa joka ei edes tuntunut kaikkiaan kovin järkevältä. Vähän kun tämä hetkelllinen pienen porukan toukkien syöminen. Homma lähti yksikertaisesti käsistä, mutta eikö alkuperäisella perustajalla ole jo uutisoinnin mukaan uusia virityksiä. Bisnes on bisnestä ja nyt Fazer taisi haukata sitä itteensä.
- Anonyymi
Selityksiä löytyy. Ei tilojaan laajentava voittoa tekevä yritys kaadu muutamaan uuteen hankkeeseen.
- Anonyymi
Kaslinkin tunnetuin ja varmaankin eniten myyty tuote on tavallinen maito litran purkissa. Tuskinpa Fazer tuota jatkaa, liian "tavallista"
- Anonyymi
Voi voi. Isot ostaa pienet yrittäjät pois sotkemasta bisneksiä.
- Anonyymi
Fatseri saa oston mukana oman maidonkeräilyn, ehkä siksi kauppa kiinnosti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248