Löytyykö paikkakunnalta tai lähistöllä luotettevaa sekä hyvää kattoremonttia tekevää yritystä? Kokemuksia kaivataan
Kattoremonttia
29
1364
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oikeasti hyvän haluat, tee itse.
- Anonyymi
Rekkahommien lisäksi ei ehdi itse tekemään. Että kattotyöt pitää teettää alan osaajalla. Kokemuksia toivotaan
- Anonyymi
Ensin sinun täytyy tietysti ostaa talo.
- Anonyymi
Entinen Hämeen Laaturemontti, nykyinen Vesivek Oy, sitä suosittelen .
Teetin heillä omaan ok-talooni kattoremontin muutamia vuosia sitten siten että entisestä pulpettikattoisesta profiilista tehtiin korotettu harjakattoinen rakenne, kattoprofiili siis muuttui kokonaan ja vaikka työ olikin kohtalaisen suuri, heidän kokonaistyöaikansa oli viikko niin annetun aikataulun kuin työn toteutuksenkin kautta!
Tuon työryhmän osalta en voi sanoa muuta kuin työ joutui nopeasti ja sääkin sattui olemaan suotuisa!
Vielä epäilevälle trollille joka kohta vetää alas tämänkin kannanoton, hänelle sanoisin että tämä ei ollut firman oma mainos tai kehu vaan tämä työ on todellakin tehty ja jos joku epäilijä ilmaantuu niin voin esitellä kohteen ihan vaikka epäilijän kanssa kahden katolla seisten paikan päällä!
- Anonyymi
Vale. HLR ei ottanut vaikeita keikkoja.
Se mitä kaikki tutut on sieltä ostaneet katon, karvas pettymys. Puheet kuin euroopan omistajalla, työn jälki hirveän huonoa.
Ota asioista selvää. Paikkakunnalta kyllä löytyy katontekijä. Kannattaa ottaa paikallinen, ei kasvojensa vuoksi tee huonoa.- Anonyymi
Kuten huomaatte, ylläkirjoittanut Trolli itse otsikoi heti oman kannanottonsa valeeksi ja sehän se olikin, täyttä valetta koko rienaus!
Edelleen kerron tuon Vesivekin olevan hyvä ja laadukas katontekijä niinkuin tuossa jo aiemmin kerroinkin, työn jälkeä saa tulla tarkastelemaan ken haluaa!
Edelleen kerron myös että tälläkään kertaa en ole yrityksen toimi-tai työsuhteessa millään tasolla vaan ainoastaan tyytyväinen asiakas!
- Anonyymi
ilman muuta näiltä sivuilta kannattaa kysellä kattoremontin tekijää. Uskon että aloittaja on laittanut tämän kyselyn piruuttaan, eihän kukaan voi olla niin yksinkertainen että kyselee Suomi 24 sivuilta remonteista. hei haloooooooo.
- Anonyymi
⬆️ Hei haloooota vaan............
No mikäs siinä kysellessä vaikka kattoremonttiakin tekijääkin....onhan täällä runsaasti yksinkertaisia vastaajiakin vai mitä mieltä oot ihan niinkuin omasta mielestäs ? :)
- Anonyymi
No kyllä Vesivek teki minulle ja kahteen naapuriin kattoremontin, ja ei ole kuin hyvää sanottavaa. Jälki oli hyvä ja työ sujui mallikkaasti, kaikki tekijät oli suomalaisia. Telinemiehet Virosta, mutta fiksuja hekin.
- Anonyymi
Matejan rakennusmestari Eeroa kannattaa ehdottomasti kysyä jos kiireiltään ehtisivät mitoittamaan ja avaimet käteen tarjousta sorvaamaan.
- Anonyymi
Vesivekiltä en osta mitään. Vesirännit olisi ollut 30% kalliimmat kun kilpailevalla yrityksellä.
- Anonyymi
No itse tein pikkusen fiksummin tuon kilpailutuksen kattofirmojen tarjouksilla kuin tuo edellä kirjoittanut joka on näköjään hinnoitellut rännit ja varmaan syöksytorvetkin erikseen!
Itse pyysin viisaammin omaan kohteeseeni kokonaisurakkahinnat kattotyöstä *avaimet käteen* - tyylillä enkä mitään vesirännejä erikseen niinkuin ylläkirjoittanut on esittänyt , kyllä Vesivek, ent. Hämeen Laaturemontti oli edullisin ja panosta heidän edukseen lisäsi vielä yrityksen kotimaisuusaste, työn jäljessä ei mitään moitittavaa!
Korostan vielä lopuksi etten ole yrityksen agentti enkä mainostaja vaan työn teettänyt ja tehdystä maksanut asiakas! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itse tein pikkusen fiksummin tuon kilpailutuksen kattofirmojen tarjouksilla kuin tuo edellä kirjoittanut joka on näköjään hinnoitellut rännit ja varmaan syöksytorvetkin erikseen!
Itse pyysin viisaammin omaan kohteeseeni kokonaisurakkahinnat kattotyöstä *avaimet käteen* - tyylillä enkä mitään vesirännejä erikseen niinkuin ylläkirjoittanut on esittänyt , kyllä Vesivek, ent. Hämeen Laaturemontti oli edullisin ja panosta heidän edukseen lisäsi vielä yrityksen kotimaisuusaste, työn jäljessä ei mitään moitittavaa!
Korostan vielä lopuksi etten ole yrityksen agentti enkä mainostaja vaan työn teettänyt ja tehdystä maksanut asiakas!Tälle todella fiksulle. Kunhan nyt kirjoitin että vesirännit. Kuka helkkari nyt pelkkiä rännejä tilaa mukana myös syöksytorvet. Näistä "vesiränneistä", mutta kun en tarvinnut mitään kattoremonttia. Pyysin avaimet käteen tarjouksen molemmilta firmoilta vesivek edelleen 30% kalliimpi näistä "rännien" laitoista. Tämän laaturemonttia kehuvan mielestä minun olisi ilmeisesti tarvinnut tilata myös kattoremontti. Voi pyhä sylvi tätä yksinkertaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälle todella fiksulle. Kunhan nyt kirjoitin että vesirännit. Kuka helkkari nyt pelkkiä rännejä tilaa mukana myös syöksytorvet. Näistä "vesiränneistä", mutta kun en tarvinnut mitään kattoremonttia. Pyysin avaimet käteen tarjouksen molemmilta firmoilta vesivek edelleen 30% kalliimpi näistä "rännien" laitoista. Tämän laaturemonttia kehuvan mielestä minun olisi ilmeisesti tarvinnut tilata myös kattoremontti. Voi pyhä sylvi tätä yksinkertaisuutta.
Äläs muuta sano kun noin yksinkertaisesti ite vaan kirjotit suppeasanaisesti itse vesirännien kilpailutuksesta .....! 🤡
Pisti heti silmään että noin pikkutyöstä kuin joku rännien vaihto, siitä onkin hyvä käyttää kerrointa x 30 % ettei mokoma pikkutyö tule ja jos tulee niin siitä jää hilloa firmalle, itse tekisin samoin kun toiveena on ettei noin pientä työtä tilata noinkin isolta firmalta jolla on rutkasti isommat työmaat päätoimenaan!
- Anonyymi
mikä niissä oikein maksaa
pellit ja tarvikkeet maksaa 1500 mut parin päivän työstä pitää maksaa 10 kiloo niitten lisäksi.
tein ite viikossa ootin vaan että ei sadetta viikkoon.
vanhat pellit kävi metallinkerääja hakemas ilmaseen pois- Anonyymi
Ehkä teitkin jos sinulla on:
-Aikaa, olet ehkä työtön/eläkeläinen tai muuten joutilas?
-Käden taitoa/työkalut ja -halut.
-Yksinkertainen kohde, ei katonkorotusta, vain katteen vaihto, pieni katto, ehkä vain *ulkohuussi*?
-Suhteet Jumalaan, tuohon sään haltijaan, kunnossa kun yksin teet, tuppaa aikaa kulumaan.
-Vähän remonttirahaa.
- Anonyymi
Vesivekille ääni täältäkin. En tiedä onko paras mutta hyvä ainakin, ei valittamista mistään. Hinta ei halvin mutta ei tarvi valittaakaan.
Nimim. Yhden katon teettänyt - Anonyymi
Tossa kadun toisella puolella tehdään nyt paraikaa kattoremonttia ja kun sitä oon seuraillut niin en voi estyä kuulemasta Viron kielen molotusta!
Laaturemontin/Vesivekin työmalla kuulee vain Suomenkielen sulosointuja! - Anonyymi
Mistä tiedät nämä vesivekin soinnut. Oletko käynyt kyyläämässä työmailla.
- Anonyymi
No justhan aiemmin tässä kerroin teettäneeni heidän firmansa kautta kattotyön, suhteellisen suurenkin vielä, pulpettikatosta harjakatoksi että kyllä nyt pikkusen kommunikoin heidän kansaan ja onhan heidän mainosslouganissaankin siitä maininta että vain suomi-työvoimaa käyttää...!
Työn jälki ja kuitit on nähtävissä epäilijöille!
Laatujälkeä, ei moitetta siinä suhteessa.
- Anonyymi
Meillä ainakin oman talon remonttimiehet Vesivekiltä puhuivat ihan perussuomea ilman ulkomaalaista korostusta. En ole työmailla käynyt kyyläämässä, mutta firman kotisivuilla ainakin vuosi sitten oikein mainittiin, että kaikki työntekijät ovat suomalaisia.
- Anonyymi
Vesivekiltä en tule koskaan ostamaan mitään palvelua. Kallis,kallis, vielä kerran kallis.
- Anonyymi
Älä osta, nyt tiedämme sen kaikki.
- Anonyymi
Porschelta en tule koskaan ostamaan mitään autoa. Kallis,kallis, vielä kerran kallis. Ladan saa paljon halvemmalla.
- Anonyymi
Meillä kävi katon arvioimassa Tampereella Vesivekki, Elittikatto. Pisa saneeraus, TT-rakennus.
Nuo hinnat kahdella yrityksellä satasien erolla, yksi huomattavasti kaikkia kalliimpi ja yksi todella halpa kaikkiin nähden,
Emme ostaneet kalleinta emmekä halvinta. - Anonyymi
Töiden puittessa ei itse kerkiä. Ehdotelkaa hyvää firmas
- Anonyymi
Jos peltikatto on voi sen muutenkin korjata kun vaihtaa uuteen. Pinnota se. Niitä firmaja on paikkakunnallakin.
- Anonyymi
Tekohengitystä tollaset pinnoitukset on, kestää vuoden pari, just ehkä pinnoitteen takuuajan!
Rahan hukkaanheittoa , ei ne vanhan päällä pysy.
- Anonyymi
Jos päädyt pinnottaa kattosi, mieti keltä sen homman otat. Aika monelta kuullut että Kouruässien työnlaatu ei ole hyvää enää, Vesivek käy korjaileen heidän töitää. Tässä omassa ammatissa kun kuulee kaikennäköistä muutakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917415- 373947
- 453500
- 2332723
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402443
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292259Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202178- 451942