Juhannuksen ajan järkkeilyjä

Anonyymi

Pyhhiin varjossa. Millä mielellä loppukessään?

468

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei täällä kenenkään tai minkään varjossa olla, vaan auringossa. No ei ainakaan sillä mielellä.

• Anonyymi

Hyvä. Se o oikkee periaate. Tukka putkella kohti uussii pettymykssii : D)).

• Anonyymi

Mites muilla, tiettääkö kupartöitä?

• Anonyymi

Ja pelleilyt senku jatkuu.

• Anonyymi

Tottakai ja teitill nekatiivittely jatkkuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai ja teitill nekatiivittely jatkkuu?

Tottakait jatkuu. Parempi sekin kuin palstalla pelleileminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakait jatkuu. Parempi sekin kuin palstalla pelleileminen.

On varmmaan, mut taittaa se tuokkii olla samanlaist pelleollyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On varmmaan, mut taittaa se tuokkii olla samanlaist pelleollyy.

Ei vedä vertoja tolle sun pelleilylle.

• Anonyymi

Viikon päästä alkaa kesäloma. Se tuntuu parhaimmalta ajatukselta tällä hetkellä. Elämä ilman aikatauluja ja kalenteria on luksusta.. Marja-ja sienestysaika edessäpäin..
      🌾😎

• Anonyymi

Onnea sulle : D. Kohtahan se syksykkii alakkaa. Tiälläkkii 14 astetta lämmintä parraillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea sulle : D. Kohtahan se syksykkii alakkaa. Tiälläkkii 14 astetta lämmintä parraillaan.

:) Täällä on satanut jo pitkään. On aikaa lukea ja leppäillä. Tykkään kyllä syksystä eniten. Siinä on aina jotain haikeaa kun luonto valmistautuu talven tuloon. Syksyinen metsä on ihan parhainta. Miten sun Juhannuksen aika on mennyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:) Täällä on satanut jo pitkään. On aikaa lukea ja leppäillä. Tykkään kyllä syksystä eniten. Siinä on aina jotain haikeaa kun luonto valmistautuu talven tuloon. Syksyinen metsä on ihan parhainta. Miten sun Juhannuksen aika on mennyt?

Kaikenlais tehessä. Tännää kyytä jahanna, jos viel ois alakerras. Maittoo lasipulloo, kuulemma ovat persoja maijjolle? Kukkii istutellunna ja apuna ollu piirakan paistamises yms. Ehkä ite piän talavest, vähemmä hommii sillo : D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlais tehessä. Tännää kyytä jahanna, jos viel ois alakerras. Maittoo lasipulloo, kuulemma ovat persoja maijjolle? Kukkii istutellunna ja apuna ollu piirakan paistamises yms. Ehkä ite piän talavest, vähemmä hommii sillo : D)).

Kumma miten paljon täällä on tätä negatiivisuutta. Kaikenlaista ikävää on ihimisillä. Siellä sitten oikein urakalla kyyjahtia 😅... Niitä on tälläkin suunnalla, mutta ei sentään sisätilloissa🐍:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma miten paljon täällä on tätä negatiivisuutta. Kaikenlaista ikävää on ihimisillä. Siellä sitten oikein urakalla kyyjahtia 😅... Niitä on tälläkin suunnalla, mutta ei sentään sisätilloissa🐍:D

Pillunperkkaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ou ennee näkynnä, liekkö pelästynnä?

• Anonyymi

En tiedä. Sulkivat kaiki ovet. Veivät avaimet. Eivät päästä pois. Tiedän, että on kesä. On juhannus. Verhojen takaa näen aavistuksen valosta. Huomista ei tule. Minulle on vain ei ikinä, huomista ei ole. Jollei ole huomista, ei ole myöskään loppukesää. Loppu toki löytyy, se löytyy aina. Sijainti ja ajankohta toistaiseksi määrittelyiltänsä epätarkkoja. '

Semmoinen pieni kysymys vielä, että miksi kyselet tyhmiä?

• Anonyymi

Pittäähä tyhmmiikkii kysymykssii olla, viissait kysymykssii liian paljon muailmas.

• Anonyymi

Näsäviisas trollaaja olet. Pitikö alkaa tyrkkimään muita pesästä kuin käenpoikanen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näsäviisas trollaaja olet. Pitikö alkaa tyrkkimään muita pesästä kuin käenpoikanen?

Ei pitänny, mutku sitä ylleesä suap mitä tilovvaa : D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pitänny, mutku sitä ylleesä suap mitä tilovvaa : D.

Sivusta joku heh. Empä oo saanu sitä mitä halusin ja tilasin. Saamatta jäi 😣 mutta näillä on mentävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta joku heh. Empä oo saanu sitä mitä halusin ja tilasin. Saamatta jäi 😣 mutta näillä on mentävä.

Se o vuan haluttava ja tilattava kovemmin😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se o vuan haluttava ja tilattava kovemmin😅

Onko se mahdollista, haluta vielä kovemmin?

• Anonyymi

Olisiko kiva jos kyy olisi sun tyynyn päällä?
      Kun olet tuollainen vaaran mies syökö sudetkin sun kädestä? 🤭

• Anonyymi

Nynny se on.

• Anonyymi

En usko.

• Anonyymi

Ei uskalla ehdottaa suoraan sille naiselle tapaamista. Menee hermo, kun jappasee, vaikkei minun asiani olekkaan. Jäänyt tänne asumaan 😠

• Anonyymi

Noh voi kökkö🤭☺️

• Anonyymi

Vai on sillä joku nainen mielessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai on sillä joku nainen mielessä

Kysyppä häneltä suoraan onko ja kuka? Varmaan on, kun on kirjoittanut tänne kaipaavansa jotain naista, noin uskoisin.Ottaisi nyt vaan suoraan yhteyttä siihen naiseen ja kysyisi suoraan sopiiko tapaaminen.

• Anonyymi

Milloin on sanonut kaipaavansa en ole paljon ollut täällä tunne järki sivulla niin en tiedä. Minä en uskalla kysyä enää mitään... En halua että minuun kosketaan.

• Anonyymi

Miksei vaan kysy sitä siltä naiselta että sopiiko tapaaminen saahan sitä jutella siinä ei ole mitään pahaa. ☺️

• Anonyymi

Kysyy jos kysyy ei kysy jos ei kysy en aijo sen ajatteluun tuhlata aikaa. ☺️

• Anonyymi

Syöpi ja nallet myös ; D)).
        Uteliasta porukkoo tiällä ollunna tännää.

• Anonyymi

Eikö ollekkin kuhan eivät sinua syö. ☺️

• Anonyymi

Koska välitän siitä miten voit. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska välitän siitä miten voit. ☺️

Tännäännii nii nätti henkilötär piäs kopeloimmaan pallijan ; D. Ja autokaupoille sen jäläkkeen : D.

• Anonyymi

Siis minkä? Yritätkö saada mut mustasukkaiseksi ei onnistu. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis minkä? Yritätkö saada mut mustasukkaiseksi ei onnistu. ☺️

En suinkkaa, oishan sullaa joskus ollunna mahollissuus ; D.

• Anonyymi

Mahdollisuus mihin? ☺️

• Anonyymi

Kertoisitko mitä tarkoitit tuolla palleri asialla... ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoisitko mitä tarkoitit tuolla palleri asialla... ☺️

Mikä palleri?

• Anonyymi

No tuo kopeloi pallereita☺️

• Anonyymi

Nyt se äijä sekos kokonnaa hah hah hah haaa...hitsit ku oon vahingoniloinen 😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on nähtävästi useampi keskustelemassa. Joku nainen on kourinut jonkun munia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo kopeloi pallereita☺️

Pallit, kulukuset, pussukat ; D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä mieles?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pallit, kulukuset, pussukat ; D)).

En minä ainakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä mieles?

Näissä anonyymi kirjoittajissa 😄

• Anonyymi

No niin minäkin sen ymmärsin vai tarkoititko jotain muuta sillä kopeloinnilla? ☺️

• Anonyymi

Miksi joku kirjoittaa täällä pallien kopeloinnista?

• Anonyymi

Niin mutta miksi se niin teki? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta miksi se niin teki? ☺️

Sottooppa sitä ; D.

• Anonyymi

Joku kertoi täällä että sinä olet jotain kaivannut täällä niin se kopeloihtijako se sun kaivattusi oli no sehän kiva että löysit hänet niin ei tarvitse sinun enää kaivata. 😶

• Anonyymi

Tuommosta huastanneet😅Kopeloi työsä puolest, harvinaisen paljon henkilöttärrii tuolla alalla. Tyrree se kokkeill ja painella takas ja huastell miten hommat hoituu yms😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kertoi täällä että sinä olet jotain kaivannut täällä niin se kopeloihtijako se sun kaivattusi oli no sehän kiva että löysit hänet niin ei tarvitse sinun enää kaivata. 😶

Ilmeisesti tai sitten ei. Tämä ketju meni sekaisin ja sotkeentui.

• Anonyymi

Tyrästäkö olikin kyse? Sovitteko leikkausajankin jo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti tai sitten ei. Tämä ketju meni sekaisin ja sotkeentui.

Heh heh ai niinkö? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyrästäkö olikin kyse? Sovitteko leikkausajankin jo?

Ei piäst kyllä ihan nii syvällissii asioihin😅 Kuuen kuukkauen periorill tahi pika hällyytyksell😱

• Anonyymi

No on vähän nyt oma vikasi kun tuli väärin ymmärrys... Oletkos kumminkin kunnossa? 🙂☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on vähän nyt oma vikasi kun tuli väärin ymmärrys... Oletkos kumminkin kunnossa? 🙂☺️

Kohtalaisen. Pettynyt vähän yhdestä kaunokaisesta kylläkin😑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei piäst kyllä ihan nii syvällissii asioihin😅 Kuuen kuukkauen periorill tahi pika hällyytyksell😱

No niinpä. Onnea jatkoon kuin myös leikkaukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä. Onnea jatkoon kuin myös leikkaukseen.

Ai miunko tuurill? Joo, nähnenkö sitä puolenvälin jakajjookkaa ennee😱

• Anonyymi

Pettynyt miksi? 😟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai miunko tuurill? Joo, nähnenkö sitä puolenvälin jakajjookkaa ennee😱

Mikä puolenvälinjakaja?

• Anonyymi

Kun kerran aloittaa pitäisi kertoa syy. 🙂

• Anonyymi

Annetaan tilaa, huokaista. Ehkä on nyt breikin tarpeessa ja unien :)

Hyvää yötä teille molemmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kerran aloittaa pitäisi kertoa syy. 🙂

No joo oli niin paljon käytön jäläkijä ja pieniä vikoja, muuten toimi koeajossa hyvin. Suappi oll nimeltään, metallin värinen kaunokainen😫

• Anonyymi

Onko sun pihalla vattu pensaita jos ei ole oletko ajatellit istuttaa? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sun pihalla vattu pensaita jos ei ole oletko ajatellit istuttaa? ☺️

On ja oli, Jotennii nykyset talavet ei sovellu niille😫

• Anonyymi

Mun äidillä on paljon vadelma pensaita joskus niistä tulee tosi isojakin marjoja. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun äidillä on paljon vadelma pensaita joskus niistä tulee tosi isojakin marjoja. ☺️

Hyvä mua, hyvä lajike ja tarppeeks lannottaa tulloo niist.

• Anonyymi

Niin on. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh voi kökkö🤭☺️

Johkos se kutalexen sixpäkki on ruskettunna mitäh?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johkos se kutalexen sixpäkki on ruskettunna mitäh?

Huh olpa siun kirjotuksessas ehtiminen ; D. Noh, ei ou röllykkä pyssyy vualleenna. Pentuna aikonnaa poltin jalakojen niveltaippeet arskassa, et män muutama päivä siit toippuissa. Sen jäläkkeen ei kovin ou tullunna arskkoo otettuu : D)). Mites siell? Nestteytykset kohillaan ja muutennii hyvä viilinki?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen alkanut pitämään tätä palstaa erittäin lapsellisena ja mauttomana. Eipä juuri kiinnosta enää nämä jutut täällä. Harvoin saa lukea mitään asiallista ja järkevää. Hiekkakakkujen tekoa joita toiset yrittävät särkeä. Ihan tyhjänpäiväinen hömpötys paikka.

• Anonyymi

Yllä oleva video ei ole asiaton mutta jokainen ottaa asiat niin kuin ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllä oleva video ei ole asiaton mutta jokainen ottaa asiat niin kuin ottaa.

En viitannut viestilläni videoon, vaan kirjoitin yleisesti palstan sisällöstä.

• Anonyymi

Tässä oli toinenkin laulu mutta joku oli sen poistanut.

• Anonyymi

Tästä ketjusta on poistettu monta viestiä.

• Anonyymi

Miksi ja kuka niitä poistaa? En tiedä mitä muuta täältä on poistettu kun en ole täällä sivulla pitkään aikaan käynyt.
        Se laulu video oli asiallinen miksi se poistettiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ja kuka niitä poistaa? En tiedä mitä muuta täältä on poistettu kun en ole täällä sivulla pitkään aikaan käynyt.
        Se laulu video oli asiallinen miksi se poistettiin?

En tiedä. Tuolla ylhäällä lukee, että " ketjusta poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä". En tiedä miksi on poistettu ja kuka ja mitä viestejä on poistettu.

• Anonyymi

Juu en minäkään tiedä.

• Anonyymi

Oletko miettinyt mitkä ovat tunteesi kaivattua naistasi kohtaan?

• Anonyymi

Lepposat, odottavat.

• Anonyymi

Mitäs muita tunteita on? ☺️

• Anonyymi

Unohda minä unohdin jo ajat sitten.
      Tunteet heittelee älä niistä välitä.

• Anonyymi

Niinhän se itsekullakin☺️

• Anonyymi

Näin minäkin aijon nyt tehdä unohtaa tuskin olit hän. ☺️

• Anonyymi

Tarvihteekos unohttaa, kyl se tullee jo vanahatessakkii?

• Anonyymi

Minä en luovuta!

• Anonyymi

Noh höh☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh höh☺️

Minä taistelen loppuun asti.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat tuolla kertoisitko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat tuolla kertoisitko?

Voin kertoa omasta puolestani eli en luovu rakkaimmastani.

• Anonyymi

Apua ummetukseen. Massu toiminu Joulun jälkeen kerran kuussa, yleensä menkkojen aikana kun silloin kouristelee ja kipuilee niin lyö mahan sekaisin.

Mistä apua kun ei toimi? Vettä juon, luumuja syön ja puuroja vedän. Kasviksiakin päivittäin. Oisko vielä jokin kikka ?

• Anonyymi

Pegorion kenties💨💩

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jos hän olet niin sun puhe ääni on mun korvaan passeli kuulostaa niin söpsykältä.

• Anonyymi

Mitä äijän käkkyrä.. ☺️

• Anonyymi

Mitäpäs kolomen päivän loma. Pitäs vuan josttai suaha potkkuu vähä, nii kutalleinen olo jot ; D.

• Anonyymi

Sepä kiva muista levätä välillä☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä kiva muista levätä välillä☺️

Joo, varmasti jouttaa leppäilemmään.

• Anonyymi

Mitä unia ruukaat nähä? ☺️🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä unia ruukaat nähä? ☺️🤭

Eipä niit muista. Ylleesä joku kengät varasttaa? ; D)). Nyt jonnii kerran työasioit, mut ei oikkeesttaan omist töist. Entös sie?

• Anonyymi

Monenlaisia nyt en ole nähnyt paljon mitään joskus vähän sekavia unia. Kerran näin semmoista unta että olin kaupassa laitoin kärryyn jotain ja jotkin penikat laittoivat ne ostokset takaisin hyllylle. 🤭
        Muutaman kerran olen nähnyt yhdestä miehestä unta mutta siitä on aikaa jo.
        Nuorempana näin susi ja karhu unia ne oli pelottavia. 😟☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monenlaisia nyt en ole nähnyt paljon mitään joskus vähän sekavia unia. Kerran näin semmoista unta että olin kaupassa laitoin kärryyn jotain ja jotkin penikat laittoivat ne ostokset takaisin hyllylle. 🤭
        Muutaman kerran olen nähnyt yhdestä miehestä unta mutta siitä on aikaa jo.
        Nuorempana näin susi ja karhu unia ne oli pelottavia. 😟☺️

Kehno minkälaissii puoskkii siull unes. Vai outkos ite tehnynnä joskus niin`: D.

• Anonyymi

Nyt en ymmärtänyt? ☺️

• Anonyymi

Tuota sun kirjotusta että mitä tehnyt? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota sun kirjotusta että mitä tehnyt? ☺️

Eikös tuo ollunna suora kysymys? ; D)).

• Anonyymi

En voi vastata kun en ymmärtänyt kysymystä☺️

• Anonyymi

Nyt jotenkin ymmärsin siis tarkoititko että minä olen ollut sinun unissasi? ☺️

• Anonyymi

Noo täytyy sanoa etten koskaan ole vieraiden ihmisten kärryistä mitään poistellut ja laittanut takaisin. Ei unille mitään mahda nehän on sekameteli soppaa. ☺️🤭

• Anonyymi

Ja en ole tehnyt mitään källejä. ☺️

• Anonyymi

Osaatko tehdä kukkaseppelettä? Minä olen joskus lepsana osannut enää en muista. ☺️🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko tehdä kukkaseppelettä? Minä olen joskus lepsana osannut enää en muista. ☺️🤭

Eipä noita ole tullut laajittua : D. Korkkeinttaa seivästetty niit.

• Anonyymi

Seivästetty kukkia jaa oot silpunnut vai mitä tarkoitit... ☺️

• Anonyymi

Sanoiko tuo laulu sulle mitään.. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seivästetty kukkia jaa oot silpunnut vai mitä tarkoitit... ☺️

Aikonnaa panttiin heinnii seippäälle ja niin kuivattiin niit. Kyll niihen myöskkii kukkii men sekkaan, kissankelloja, päivänkakkaroit yms.

• Anonyymi

Okei olen minäkin lapsena heinä pellolla heiniä haravoimassa ollut mutten kukkia ole kuivattanut. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei olen minäkin lapsena heinä pellolla heiniä haravoimassa ollut mutten kukkia ole kuivattanut. ☺️

En minäkkää, ihan nii vanahhoo sukupolovvee ou. Aikonnaaha ne tekivät kuivatuist kukist ja lehist jonkun näkösen kirjan piolokian tunnille.

• Anonyymi

Niin no se☺️

• Anonyymi

Olen varmaan koulussa kotona ainakin puiden lehtiä kuivannut ja kukkia en oikein muista. ☺️

• Anonyymi

Hyvät yöt😊 kiitos et jaksoit jutustella kukist, mehiläiset varmaannii tulloo myöhemmin😅 Piristit kummasti😀

• Anonyymi

Joka paikka niin kippee. Pääseekö ees ylöskään tännää. Ja nukkuminen keskittyi niihin 4 levottomaan tuntiin, jolloin näin sekavia ja ahdistavia unia.

• Anonyymi

Kaikesta huolimatta ☀️päivääsi.
        Tiedän mitä on kipu ja sairastaminen.
        🦋🍀

• Anonyymi

Nonnii. Eikä porattu lainkksa😅 Kävisköhän sen vuoksi pitsat hakemas? 🥘🍕

• Anonyymi

Ei päässy edes keittiöön syömään. Vessaankin seiniä myöten joten kuten. Saa nähdä kauanko roppa kestää tätä hullutusta. Pitsa on kiellettyjen listalla, muutoin Nam.

• Anonyymi

Ei todellakaan pitsa ainakaan mimulla kiellettyjen listalla. Mulla jäi kans vähäiseksi nukkuminen kun piti haaveilla. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan pitsa ainakaan mimulla kiellettyjen listalla. Mulla jäi kans vähäiseksi nukkuminen kun piti haaveilla. ☺️

Tsiisus mikä pitsa, meinas palloo suu, mausteist, varmmaannii jalopeeno. Kepappi, aurinkokuivattu tommaatti ja, jalopeeno aurajuusto. Voipi kakkiissa tulla tulta : D. Kaikkee sitä osttaakkii?

• Anonyymi

Mä kans kävin ostaan pitsan☺️

• Anonyymi

Nyt olen jo muualla. ☺️

• Anonyymi

Mulla maha toiminu kuukausi sitten. Ei tuu tulta eikä tappuraa.

• Anonyymi

Miten se nyt niin ompa tympeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt olen jo muualla. ☺️

Missäs muualla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla maha toiminu kuukausi sitten. Ei tuu tulta eikä tappuraa.

Kyllä se siittä, älä huoli. Et ole sen huonompi kuin toisetkaan, vaikka on vaikeaa ja sairauksia. Elämä vain välillä takkuaa ja vaikka se veisi hautaankin joskus ennenaikojaan niin elämäsi on yhtä arvokas kuin terveiden ja sinä olet yhtä arvokas kuin kuka muu tahansa. Elämään vain kuuluu myös sairaudet ja vaikwudetkin, kärsimys. Voimia sinulle kestää ne kaikki. Usein yksi hankaluus poikii monta muuta. Tilanne ei ole helppo. Jops ne rinnallakulkijat voivat karsiutua pois. Vain oikeat, todelliset ystävät jäävät. Ne jotka oikeasti välittävät.

• Anonyymi

Siellä oli paljon pikku väkeä ajamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä oli paljon pikku väkeä ajamassa.

Milläpä ajelivat🚒🚜🛵vai🛴

• Anonyymi

Polkuautoilla. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polkuautoilla. ☺️

Elikkästä 4-5 vuotiaita🤔 Ei kummiskkaa vielä mopokorttii🤣

• Anonyymi

☺️Niin.

• Anonyymi

Sua pitäisi heinällä kutitella leuasta☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sua pitäisi heinällä kutitella leuasta☺️

Nyt taittaa jollain olla mehiläiset miellessä🤨😉

• Anonyymi

Miten mehiläiset tähän liittyy? Ei kyllä liity☺️ leuan kutettelu vain voin pyydystää mehiläisen jos haluat että sellainen sua pistää. 🙂

• Anonyymi

Mietippä sitä ; D)). Mehiläisethä o rauhallista sorttia. Kerran tainna pisttää, ku kumpparis oll, aits!!!

• Anonyymi

Mun mielessä on kuule yksi könsikäs häneen tutustuminen ja lähellä olo ei mitään yli likisyytä ja ei siihen mitään mehiläisiä tarvita. Huono näkyvyys on ollut mutta jospa hänet kesällä jossain joskus näkee☺️ mutta kohta lähen uimaan keskity sinäkin johonkin kivaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielessä on kuule yksi könsikäs häneen tutustuminen ja lähellä olo ei mitään yli likisyytä ja ei siihen mitään mehiläisiä tarvita. Huono näkyvyys on ollut mutta jospa hänet kesällä jossain joskus näkee☺️ mutta kohta lähen uimaan keskity sinäkin johonkin kivaan.

Menehhän, mutta elä kylymätä ihttees, punanen ja vuotava nenä oissii kesällä näky ; D. Ainahan minä, jos kahtos napakympin?

• Anonyymi

Ei siellä pääse kylmettymään.
        Kato sinä napakymppiä. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä pääse kylmettymään.
        Kato sinä napakymppiä. ☺️

Nii oha ne uimahallittii keksitty : D)).

• Anonyymi

Tykkäätkö pelata lautapelejä mikä on lempparis? ☺️

• Anonyymi

Pidätkö yleensäkin jalopeno pitsasta vai oliko se kokeilu? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö yleensäkin jalopeno pitsasta vai oliko se kokeilu? ☺️

Joo kokeilu oll😣 ehkä aikkoinnan koronna ja kimple siinäpä lautapelejä😉

• Anonyymi

Nii onhan nuita pelejä☺️kimpleä on kiva pelata.

• Anonyymi

Onko sulla sileä vai karkea leuka että onko sitä sitten helppo heinällä kutitella.. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla sileä vai karkea leuka että onko sitä sitten helppo heinällä kutitella.. ☺️

Heh heh, miten sen nyt ottaa? Ehkä karkkeempi🙄🤣

• Anonyymi

Joo, ☺️ tämä päivä ja huominen aika kiireinen mukavaa lomapäivän viettoa sullekkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ☺️ tämä päivä ja huominen aika kiireinen mukavaa lomapäivän viettoa sullekkin.

Miekkii kävin viisvuotis synttäreill. Oli kiirreine mies, kävi kynttilät puhaltelemas, mut kerennä syömmään. Polokupyöräll ajelu oll kiirreellisemppee : D)).

• Anonyymi

Sepä kiva. ☺️

• Anonyymi

Pitää kohta lähteä nukkuun niin jaksaa huomenna. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää kohta lähteä nukkuun niin jaksaa huomenna. ☺️

Onkos aikane herätys?

• Anonyymi

On☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On☺️

Onkos sikailut miellessä ; D.

• Anonyymi

Ei mitä ne semmoiset on?
        Käyn pesulla ja meen sitten nukkuun. ☺️

• Anonyymi

• Anonyymi

Juu ei tuommoisia☺️ siellä on vauhdikas meno öitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei tuommoisia☺️ siellä on vauhdikas meno öitä.

Missä, sinne minne menetkö😳?

• Anonyymi

Onko sulla ollut kiva päivä? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltä kysyt tätä? Tässä ketjussa on niin monta kirjailijaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtalainen ja talveen varautumista : ). Mites siellä?

• Anonyymi

Ei taida olla paikalla. Mulla oli hauska päivä. Hyvää yötä. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla paikalla. Mulla oli hauska päivä. Hyvää yötä. ☺️

Hyvät yöt sitten😉 tökkälyt tökkäilty tält yölt😎

• Anonyymi

Hyvää päivää sinulle missä oletkin tunteitteni myllertäjälle. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää päivää sinulle missä oletkin tunteitteni myllertäjälle. ☺️

Kotosalla, missees sie? 🤔

• Anonyymi

Kotona olen. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotona olen. ☺️

Olkos hyvät pilleet eilen? 😁

• Anonyymi

En ole ollut missään bileissä mutta oli kiva päivä☺️

• Anonyymi

Kun nyt nuin hirveästi kiinnostaa puuhani niin tuli käytyä huvipuistossa. Sulla ei taitaisi pää kestää? ☺️

• Anonyymi

Ei piä, eikä röllykkä😳 Aina minnuu kiinnostaa kaikki🤗

• Anonyymi

Juu mukavaa työpäivää. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mukavaa työpäivää. ☺️

Kiitos. Ainaha se 😂🤣

• Anonyymi

Mulla alkoi loma...
      🦋🍀
      Hyvillä mielin loppukessää kohti.

• Anonyymi

Mitäs meinasit tehä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs meinasit tehä?

Ulkoilla, lukea ja rymytä mettässä😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs meinasit tehä?

Mitä ite?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ite?

Jaa`a, vasta elokuull. Varmmaannii lapioia lunta vuarassa : D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa`a, vasta elokuull. Varmmaannii lapioia lunta vuarassa : D)).

Joo, tuo on hyvä. Lumilingolla lomalle☃️🌨️
        😏😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tuo on hyvä. Lumilingolla lomalle☃️🌨️
        😏😊

Niimpä, tarvviis itikoita hätistellä🦟🦟🦟🦟🦟🐝

• Anonyymi

Sielläkin oli itikoita☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sielläkin oli itikoita☺️

Jokapaikassahan noita on ; D).

• Anonyymi

Saanko kirjoittaa meetoo jutskan? Kertokaapa mielipiteenne ulkolaisten miesten, tummien hävyttömästä vahtaamisesta? Pelottavaa :(

• Anonyymi

Kirjoitin jo..todella ahdistavaa. Inhottaa kun vahdataan kuin esinettä kaupan hyllyllä. Mitä ajatuksia tuollainen herättää teissä? Ei suomalaiet miehet katso noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin jo..todella ahdistavaa. Inhottaa kun vahdataan kuin esinettä kaupan hyllyllä. Mitä ajatuksia tuollainen herättää teissä? Ei suomalaiet miehet katso noin.

No ei, sehän on sitä kulttuuri erroo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei, sehän on sitä kulttuuri erroo.

Jotenkin herätti pelonsekaisia tunteita ja inhotusta. Teki mieli kääriytyä paksuun vilttiin. Häivyin äkkiä paikalta. Vielä kotonakin puistatti. Kuin olisi katseella riisuttu melkein. Hyi saasta, sori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin herätti pelonsekaisia tunteita ja inhotusta. Teki mieli kääriytyä paksuun vilttiin. Häivyin äkkiä paikalta. Vielä kotonakin puistatti. Kuin olisi katseella riisuttu melkein. Hyi saasta, sori.

No joo, onhan heill paljon syvemmät katseet ja suklaasilimät🤔

• Anonyymi

Puutarhan hoitoa, hiljaiseloa, kyläiltyä, töitä ja reissuja tiedossa loppukesään. Uimaan olisi mukava päästä luonnonveteen, kunhan on riittävästi hellettä. Eräs unelma olisi päästä soutelemaan, mutta en usko sen toteutuvan.

• Anonyymi

Ihan kivat unelmat, miks ei viimene totteutuisi?

• Anonyymi

En itse omista venettä, eikä kenelläkään tuttavalla ole venettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En itse omista venettä, eikä kenelläkään tuttavalla ole venettä.

Hitto miekkii möin oman ja toine o levän peitos, pitäs pestä joskus : D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto miekkii möin oman ja toine o levän peitos, pitäs pestä joskus : D.

Mulla on vanaha soutuvene mökillä, mutta se taitaa vuotaa...

Tuli mieleen yks juttu...

Osta vene se kannattaa. Älä osta pientä venettä, mitä se kannattaa...

(aikoinaan ilkamat ohjelmasta) tuhat vuotta sitten :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on vanaha soutuvene mökillä, mutta se taitaa vuotaa...

Tuli mieleen yks juttu...

Osta vene se kannattaa. Älä osta pientä venettä, mitä se kannattaa...

(aikoinaan ilkamat ohjelmasta) tuhat vuotta sitten :)

Niimpä, Päijjänne se olla pittää : D)).

• Anonyymi

Vai semmosta. Nukahdan ihan justiin uudestaan. Ei jaksa puhua nyt.

• Anonyymi

Huomenta. Itekettää väsyttellöö ja vielä ilttaa ois lähtö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta. Itekettää väsyttellöö ja vielä ilttaa ois lähtö.

Nonnii tuu kainaloon niin rapsuttelen. Ei tarvi puhua.

• Anonyymi

Olet ihan hömelö 😂
      Voi kun nauroin taas makeasti. Ei viitsi härnätä enempää 😂😂
      Hyvää työpäivää 😃
      Tai mites olisi parran silittely 😉😅

• Anonyymi

Kivalta tuntukkii tuo rapsuttelu. Hmmm, tuas hävis sull vastaus? 😳

• Anonyymi

Taitaa sulla olla monta leuan silittelijää mutta minkäs sille mahdat. Jos kaikki haluaa omia sun viestit. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa sulla olla monta leuan silittelijää mutta minkäs sille mahdat. Jos kaikki haluaa omia sun viestit. ☺️

Eipä nuit ou näkynnä😣 eikä instassakkaa tuttavvii näy, vasttailemas?

• Anonyymi

Hää o kui koira. Häntää heiluttaa kuvähä rapsuttaa 😂
        Uppana niih 😊

• Anonyymi

Ai kuka on koira.. En minä ainakaan. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hää o kui koira. Häntää heiluttaa kuvähä rapsuttaa 😂
        Uppana niih 😊

No niimpä, murret o semmossii söpöjä🐕

• Anonyymi

Koira ku koira 😅 instassa tykkä tökkäilemisiin 😛Jooh vaan pihahommiin tästä liitelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koira ku koira 😅 instassa tykkä tökkäilemisiin 😛Jooh vaan pihahommiin tästä liitelen.

Niimpä🤣 Miepä lähen nyt tuottaviin töihin🤨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä🤣 Miepä lähen nyt tuottaviin töihin🤨

Niin, nautihha! Minä meen jatkamaan omaan leppoisaan tahtiin pensaiden aluksien rapsutusta. Ihana tehä rauhassa

Ainnii 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, nautihha! Minä meen jatkamaan omaan leppoisaan tahtiin pensaiden aluksien rapsutusta. Ihana tehä rauhassa

Ainnii 😍

No joha on silimät😅😘

• Anonyymi

Onko tuo yllä oleva toinen henkilö sun kaivattusi?
        En minä sinusta kilpailemaan ala. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo yllä oleva toinen henkilö sun kaivattusi?
        En minä sinusta kilpailemaan ala. ☺️

🤨 Näistä aina tiijjä. Tällä ei ainakaa vilistä kirjoitusvirheitä, niinku palsta "eukoll" 😂 ja ilimmeisesti vähän sisäpiiri tiettookkii o😳

• Anonyymi

Miksi poistit tuosta välistä viestin? Itse sinä ensin minua sanoit eukoksi☺️

• Anonyymi

Et poistanutkaan katsoin väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et poistanutkaan katsoin väärin.

Sitä se näkö tiettää😉 Hauskkooha meillä tiällä ollunna? 🤗

• Anonyymi

Kuule et taida tietää yhtään mitä tahdot että tahdotko jonku eikon vai siltä väliltä vai jonku pikku prinsessan vai ne kaikki. ☺️
      Mä jään nyt kuitenkin pois. Heip.

• Anonyymi

Mistä jäät pois? Jos se on noin vähästä kiinni niin antaa heittää vaan.
        Perkele.

T.ei Ap

• Anonyymi

No eipä varmaan sitten mistään. Hyvästi.

• Anonyymi

No en nyt iha eukkookkaa hae, juttuseurroo ja mihinkä hommat sit kehitys? Huupanous😉 Eläkä karkkoo Minnekkäs, jäi epäselväksi kuka out? 🤨

• Anonyymi

😟.

• Anonyymi

Tähän taisi tulla joku kolmas kirjoittaja tykkäsin vähän huonoa tuosta eukko sanasta mikä oli hölmöä koska kirjoitinhan minäkin susta että äijän käkkyrä. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän taisi tulla joku kolmas kirjoittaja tykkäsin vähän huonoa tuosta eukko sanasta mikä oli hölmöä koska kirjoitinhan minäkin susta että äijän käkkyrä. ☺️

Minä olen se kolmas pyörä ja vanha eukko..et sinä 😂Eikä minua kaipaa kukaan täällä.

T. Ei Ap

• Anonyymi

Et välitä minusta se on tullut jo selväksi. ☺️

• Anonyymi

No höh, kaikistaha mie välitän ja semppoon🤗

• Anonyymi

Kenestä? Tyhmää antaa periksi noin helposti. Etpä sitten tainnut olla itse kiinnostunut tarpeeksi, jos palstan jutskaillut saa niin suuren merkityksen, että sen takkii häivyt.

T. Ei Ap

• Anonyymi

Anteeksi luulin tunteideni myllertäjän kirjoittaneen sen eukko sanan ja vaikka olisitkin kirjoittanut niin se ei haittaa koska niin ku tuossa ylempänä itsekkin kirjoitin että äijän käkkyrä. ☺️

• Anonyymi

Ei se mitään. Inhimillistä. Kukapa ei joskus kuohahda.

• Anonyymi

Sopu sijjoo antaa, vähä pilkettä silimäkulummaa ja hyvä tulloo🥺😏😉

• Anonyymi

Miten lujasti pitäisit sylissäsi? ☺️
        Jos kiinni saisit omaksesi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten lujasti pitäisit sylissäsi? ☺️
        Jos kiinni saisit omaksesi..

Jaa`a, tänä Meetoo aikana tuommosta sua tehä. Tais tuokkii hiippuu, ku keksijä kärähti ite ahistelust?

• Anonyymi

Miksi kaipaat täällä jotain naista jos et koskaan halua heidän välille mitään oikeaa. Ei se ole ahistelua jos kaksi ihmistä haluaa yhdessä olla. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kaipaat täällä jotain naista jos et koskaan halua heidän välille mitään oikeaa. Ei se ole ahistelua jos kaksi ihmistä haluaa yhdessä olla. ☺️

Jaa`` a kumpa tiettäisinnii sen : ).

• Anonyymi

Haluatko hänet elämääsi vai et? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko hänet elämääsi vai et? ☺️

Hyvä kysymys ; ).

• Anonyymi

Ajattelitko vastata? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelitko vastata? ☺️

En vasttoo, pittäähä jotakkii jiähä salasekssii😅

• Anonyymi

Höh😟☺️ onko sulla huomenna työpäivä?
        Sanoisit jotain toivoa antavaa suhteesi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh😟☺️ onko sulla huomenna työpäivä?
        Sanoisit jotain toivoa antavaa suhteesi...

On. Eihä sitä koskaa tiijjä mitä tapahttuu🤣😂

• Anonyymi

Sulla jäi lyhyeksi nukkumiset sun pitäisi mennä kymmeneltä nukkumaan niin saisit nukuttua tarpeeksi. Mene tänään aikaisemmin nukkuun anteeksi kun valvotin sua. Huolestun susta kun olet nukkunut niin vähän. 😪☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla jäi lyhyeksi nukkumiset sun pitäisi mennä kymmeneltä nukkumaan niin saisit nukuttua tarpeeksi. Mene tänään aikaisemmin nukkuun anteeksi kun valvotin sua. Huolestun susta kun olet nukkunut niin vähän. 😪☺️

Heh heh iltaan meno, ihan tässä kerkevvää nukkuu😏

• Anonyymi

No hyvä mene nukkuun sitten kauniita unia kaivatun unia. ☺️

• Anonyymi

Katon täällä bevery hilsin kyttää ootko sää mennyt jo nukkuun? ☺️

• Anonyymi

En, just tulin kottiin, kävi suihkus ja söin : D.

• Anonyymi

Okei pitäisit varmaan mun pusu huulistani. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei pitäisit varmaan mun pusu huulistani. ☺️

Vai pusu, onks ne sillee töröllää vai miten?

• Anonyymi

Ei vaan ne on somat. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan ne on somat. ☺️

Millä keinoin somat?

• Anonyymi

Kyllä hän itse tietää kun on niitä katsonut. ☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän itse tietää kun on niitä katsonut. ☺️

Milloinka?

• Anonyymi

Liian kauan aikaa on. Toukokuussa taisi olla mutta ei tainnut sieltä asti pusu huuliani nähdä. ☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Liian kauan aikaa on. Toukokuussa taisi olla mutta ei tainnut sieltä asti pusu huuliani nähdä. ☺️

Nehä o ollunna jähmmeessäkkii siihe aikkaan?

• Anonyymi

Ei ole mutta katse kontakti ei oikein toiminut vaikka yritin tapittaa ei tainnut huomata. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mutta katse kontakti ei oikein toiminut vaikka yritin tapittaa ei tainnut huomata. ☺️

Se pittää syllii istahttoo. Kyll minä sitte huommoon🥺

• Anonyymi

Sehän pitäisi mua ihan hulluna jos niin tekisin tahtoisin kyllä tehdä niin☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän pitäisi mua ihan hulluna jos niin tekisin tahtoisin kyllä tehdä niin☺️

Tokko, sanosit et rupes pyörryttämmän😏

• Anonyymi

Jos totuuden sanon en usko että olet hän yxkutalekko se nimesi oli? Ei hänellä pitäisi partaa olla viimeksi kun näin ei ollut. Kaikkea hyvää sinulle. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos totuuden sanon en usko että olet hän yxkutalekko se nimesi oli? Ei hänellä pitäisi partaa olla viimeksi kun näin ei ollut. Kaikkea hyvää sinulle. ☺️

No sitä vähän arvelinnii😅oisin yllä laittanna nuamavärkin kuvan rohvviilliin, mut nyt ei tarvii laittoo😏

• Anonyymi

Tulitko yhtään surulliseksi? Toivoin että olisit hän ollut mutta en usko silti.
        Taidan juoda illalla pään täyteen saan varmaan sydän kohtaiksen sen jälkeen. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulitko yhtään surulliseksi? Toivoin että olisit hän ollut mutta en usko silti.
        Taidan juoda illalla pään täyteen saan varmaan sydän kohtaiksen sen jälkeen. ☺️

En😳 Elähä tekosyyllä ruppeekkaa ryyppeemmää🥺 Otat kunno jiätemö annoksen ni avot😁

• Anonyymi

En ja en ruukaa ryypätä. Muutamaa tarkoitin mutta taitaa sekin jäädä.
        Jos et tullut surulliseksi niin et voi senkään takia olla kaivattuni sekin jo kertoo sen. ☺️ Minä olen surullinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ja en ruukaa ryypätä. Muutamaa tarkoitin mutta taitaa sekin jäädä.
        Jos et tullut surulliseksi niin et voi senkään takia olla kaivattuni sekin jo kertoo sen. ☺️ Minä olen surullinen.

Höpö höpö, mites myö sinnuu ilahutettas? Kuule tiällä tappoo nii mukavvii immeissiikkii välill, ettei heijjän tarvviikkaa olla kaivattuja ; D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, mites myö sinnuu ilahutettas? Kuule tiällä tappoo nii mukavvii immeissiikkii välill, ettei heijjän tarvviikkaa olla kaivattuja ; D.

En juonutkaan en jaksanut. Olkoot missä on ei ole väliä.

• Anonyymi

No niimpä rakkaalla monta nimmee ; D.

• Anonyymi

Siinä taas tuli yksi vale sullahan on se nainen jonka kanssa asut. Ei tarvetta näkemisiin.
        Ei ole napa ei ainakaan eräillä katsos kun joillakin on muukin mielessä kuin seksi. ☺️

• Anonyymi

Rehellisyys tarkoittaa siis sinusta sitä että sanot olevasi sinkku vaikka asut toisen kanssa? No mimäpäs olen nyt sitten myös rehellinen olen parisuhteessa ja kuvittelin että sinä olet kaivattuni. Seksi ei todellakaan ole tärkein asia minun elämässäni ainakaan yleensä kerran kuukaudessa ja se on mielestäni tarpeeksi. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rehellisyys tarkoittaa siis sinusta sitä että sanot olevasi sinkku vaikka asut toisen kanssa? No mimäpäs olen nyt sitten myös rehellinen olen parisuhteessa ja kuvittelin että sinä olet kaivattuni. Seksi ei todellakaan ole tärkein asia minun elämässäni ainakaan yleensä kerran kuukaudessa ja se on mielestäni tarpeeksi. ☺️

Eipä miun tarvvii totistelemmaan rueta sinkkuut, uskkoo kuka uskkoo ja jos ei. Ni mitäs sitte? Ihan puhttaal omall tunnoll tuapertalen ja kahtelen elämmee : D. Sillo o hyvä, ku jokkaine o tyytyväine olloihisa.

• Anonyymi

Joo anteeksi uskon kyllä kun sanot olevasi sinkku ja anteeksi syyttelyni että olisit kaivattuni. ☺️

• Anonyymi

Vli elämä tätä keskustelua. Ihan kuin mun exä 😨 ahdistavaa.
        Ei siittä sen enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vli elämä tätä keskustelua. Ihan kuin mun exä 😨 ahdistavaa.
        Ei siittä sen enempää.

Ei ou exii ja nykssii viell kerennä olla🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ou exii ja nykssii viell kerennä olla🥺

Tuo sinun keskustelukumppanisi on niinku minun exä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan ne on somat. ☺️

Kyllä joo, nesteytykset on kunnossa ja mollikka tarttunut pintaan kivasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä joo, nesteytykset on kunnossa ja mollikka tarttunut pintaan kivasti.

Hyvä, et kummiskkaa eskimoks ou muuttunna ; D?

• Anonyymi

Kenen viestejä tästä aloituksesta on poistettu? Onko sinulle yxkutale selvinnyt jo se poistelija? Ja motiivi?

• Anonyymi

EI ole. Mutta joidenkin kirjoittajien kohdalla huomaa, että saa hyvin nopeasti hypähtää taaksepäin, kun antavat näpsyjä.

• Anonyymi

Eipä noista tiijjä kuka poistelloo. Poistelluunnii pitäs tehä uus siäntö, et rekisteröityneet vuan vois poistella🤨 Siten turhat poistot jäis pois😣

• Anonyymi

Ihan tavallisia viestejä poistettiin eilenkin esim. omiani joissa ei ollut mitään pahaa eikä ilkeää. Sitten palstalle jätetään viikoiksi rumia ja toisia loukkaavia viestejä. Ei yhtään mitään järkeä. Aikansa on elänyt tämä palsta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä noista tiijjä kuka poistelloo. Poistelluunnii pitäs tehä uus siäntö, et rekisteröityneet vuan vois poistella🤨 Siten turhat poistot jäis pois😣

Ei yhtään hullumpi idea. Onhan peukuttaminenkin sallittua vain eliitti joukolle niin miksei poistelutkin. Toteuttamisen arvoinen tuo ideasi, hyvä Kutis.

Vielä kun olette keskustelleet naisista niin älä vain ota tällaista vanhaa riesaksesi. Nytkin polvi niin kippee, että kävely tuskaa, mitä lie kulumaa. Potkukelekan jäljetkin lisääntyneet vauhdilla 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tavallisia viestejä poistettiin eilenkin esim. omiani joissa ei ollut mitään pahaa eikä ilkeää. Sitten palstalle jätetään viikoiksi rumia ja toisia loukkaavia viestejä. Ei yhtään mitään järkeä. Aikansa on elänyt tämä palsta.

No höh. Summassakohan poistelevat ihan huvikseen sitten saadakseen aikaan hämmennystä ja sekaannusta.

• Anonyymi

No miksi mun viestikin jossa kysyin vain että onko hajua niin poistettiin taitaa tahalleen joku poistella että saisi kränää aiheutettua? Voisiko motiivi olla mustasukkaisuus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yhtään hullumpi idea. Onhan peukuttaminenkin sallittua vain eliitti joukolle niin miksei poistelutkin. Toteuttamisen arvoinen tuo ideasi, hyvä Kutis.

Vielä kun olette keskustelleet naisista niin älä vain ota tällaista vanhaa riesaksesi. Nytkin polvi niin kippee, että kävely tuskaa, mitä lie kulumaa. Potkukelekan jäljetkin lisääntyneet vauhdilla 😂

Jospassihen puhaltas, lähtikö siit kipu pois😘💨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospassihen puhaltas, lähtikö siit kipu pois😘💨

No jösses sentään, Hus pois siittä, ei saa kuka vaan mies puhaltaa polveeni tiedä mitä taoahtusi 😨 Mutta kiitos, ajatus oli kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peukuttaminen onkin positiivista, mutta viestien poistaminen on päinvastaista. Toisen viestin poistaminen varsinkin on loukkaavaa. T. nimim. en ole koskaan poistanut yhtään viestiä.

• Anonyymi

Mua voisit mies puhaltaa niskaan. ☺️

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Mustasukkaisuus ei ole minun mielestäni syy poistella kenenkään viestejä, mutta ymmärrän sen kuitenkin tavallaan, vaikken pysty sitä oikein hyväksymään.

On minunkin tavallisia viestejä poistettu. En ole niistä itseni puolesta loukkaantunut tosin, ei jaksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peukuttaminen onkin positiivista, mutta viestien poistaminen on päinvastaista. Toisen viestin poistaminen varsinkin on loukkaavaa. T. nimim. en ole koskaan poistanut yhtään viestiä.

Peukun voi antaa alaspäinkin, negatiivisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peukun voi antaa alaspäinkin, negatiivisenä.

Joskus olen tehnyt niinkin. Tuo viestien poistaminen on omalla tavallaan kiusaamista netissä. Ymmärrän jos pahat ja ilkeät viestit poistetaan, mutta en tavallisten viestien poistoa. Pahuus ja ilkeys ovat palstalla ja pysyvät täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus olen tehnyt niinkin. Tuo viestien poistaminen on omalla tavallaan kiusaamista netissä. Ymmärrän jos pahat ja ilkeät viestit poistetaan, mutta en tavallisten viestien poistoa. Pahuus ja ilkeys ovat palstalla ja pysyvät täällä.

Sinulla on oikeus siihen, alas peukuttamiseen.
        En ole kirjautunut niin en ole peukutellut.

Totta, pahuutta ja ilkeyttä on palstalla. Kaikenlaista tänne mahtuu ja tapahtuu. Melkoinen paikka kyllä 😵

• Anonyymi

Jos kivuista ruvetaan puhumaan niin voisin sanoa listan erinäisiä kipuja mutta en ala tekemään niistä numeroa. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kivuista ruvetaan puhumaan niin voisin sanoa listan erinäisiä kipuja mutta en ala tekemään niistä numeroa. ☺️

No voi että, eihän ne mukavia oo kärsiä, kivut.
        Minä saatan tiuskaista kun on joku enemmälti kipeänä.
        Paistaako siellä aurinko? Täällä on kiva ilma. Ei kovin lämmin, mutta aurinkoinen ja leppoissa.

• Anonyymi

Haluan kertoa tämän sulle jos satut olemaan kaivattuni. Ystäväni yksi nainen ei enää vastaa viesteihini olen ymmärtänyt hänen käytöksestään ettei halua pitää enää yhteyttä. Olen hyvin surullinen siitä nyt minulla on enää yksi ystävä. 😟☺️

• Anonyymi

En ole kaivattusi. Haluan silti sanoa olevani hyvin pahoillani 😣

• Anonyymi

Sinä et ole mutta hän voi olla. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole mutta hän voi olla. ☺️

Toivotaan niin. Sehän olisi paras homma ja ihana asia. Ota selvää reilusti vain, onko vai ei. Tsemppii !!

• Anonyymi

Annappa vähä aikoo olla rauhas, jospa se siit sit tulis takas. Aina niit huonojakkii päivvii sattuu, ettei ou mittää puhuttavvoo🤨

• Anonyymi

On se saanut olla rauhassa en ole käynyt hänellä pitkään aikaan edes kylässä ja siitä on kuukausia kun ollaan viestitelty.
        Jos hän ottaa yhteyttä niin kyllä minä hänen ystävänsä haluan edelleenkin olla enkä ole suuttunut siittä ettei vastaa. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se saanut olla rauhassa en ole käynyt hänellä pitkään aikaan edes kylässä ja siitä on kuukausia kun ollaan viestitelty.
        Jos hän ottaa yhteyttä niin kyllä minä hänen ystävänsä haluan edelleenkin olla enkä ole suuttunut siittä ettei vastaa. ☺️

Jospa se on löytännä oman oksahuaran, missä tykkevvää istuksella? 🤨

• Anonyymi

On hänellä mies ottaa sitten yhteyttä kun ottaa ja jos ei ota niin ei voi mitään. Minusta on tullut tämmöinen etten saa lähettyä oikein mihinkään kylään siis. ☺️

• Anonyymi

Joku aloittanut tuon poistelun nyt viime aikoina.
      Aikaisemmin saimme aloittajankin kanssa jutskailla ilman poistoja. Tosin silloinkin joku muutoin kyllä hyökki haukkumaan. Nyt hänen, aloittajan aloituksista poistetaan paljon viestejä.

• Anonyymi

Meitähän oli siinä kirjoittamassa JT, Hottis, Yxkutale ja MV 😂
        Voi niitä aikoja. Silloin ei kukaan poistellut. Välillä tosin joku tai jotkut käväs haukuskelemassa.

• Anonyymi

Minä en ainakaan ole poistellut enkä haukkunut ketään.
        Eukoksi sanoin sen takia kun luulin että minua sillä tarkoitettiin ja eihän eukko edes ole haukkuma sana. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan ole poistellut enkä haukkunut ketään.
        Eukoksi sanoin sen takia kun luulin että minua sillä tarkoitettiin ja eihän eukko edes ole haukkuma sana. ☺️

Niin se eukko, olin jo unohtanut sen. Kuka sano ketäkin eukoksi, en edes tiedä ja onko sillä mitään väliä?

Tuolla kirjoituksellani kun kirjoitin haukkumisesta tarkoitin monia vuosia vanhoja palsta juttuja kun täällä kirjoiteltiin kimpassa JT, Hottis Yxkutale eli aloittaja ja minä. Niin silloin jotku hyökki niihin ketjuihin.

Sinähän häilet? Oletko kiinnostunut aloittajasta? Älä pelkää, hän tuskin kuvittelee sinua tuoksi poistelijaksi. Ole huoleti vain ❤

• Anonyymi

Näinhän se on, aina. Milloin alkoikaan kesäloma?

• Anonyymi

Enpä niin luullutkaan kerroin vain asian. ☺️💏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä niin luullutkaan kerroin vain asian. ☺️💏

Hyvä ettet niin ajatellut, huojentava tieto minullekkin. Kiva uusi tuttavuus oli Jaffa tuutti. Laktoositon. Yllätyin positiivisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se on, aina. Milloin alkoikaan kesäloma?

Enne Elokuun puoll vällii😅 Sillohha ne lämpimäthä onnii😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enne Elokuun puoll vällii😅 Sillohha ne lämpimäthä onnii😀

Reilu kuukausi aikaa vielä siis. Niinpä, eihän tuo nyt ole kovin lämmintä ollutkaan, varmaan sitten kun alkaa loma ja hiostavat puuhommat 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reilu kuukausi aikaa vielä siis. Niinpä, eihän tuo nyt ole kovin lämmintä ollutkaan, varmaan sitten kun alkaa loma ja hiostavat puuhommat 😂

Epäillä soppii, narahtelloo tuo tyrä siihe malliin🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäillä soppii, narahtelloo tuo tyrä siihe malliin🤣😂

Ainnii se tyrän viheliäinen. Oliko tietoa leikkausajasta? Oon saattanut kysyä, mutten muista.

Teille molemmille kirjoittajille, että maistakaapa Jaffa tuuttia, jos ette ole maistaneet, suosittelen.

• Anonyymi

Välillä tuntuu että hän haluaa että unohtaisin hänet. ☺️

• Anonyymi

Luulen että se on kumminkin väärä luulo.
        Minulla on kauhea ikävä häntä miestä siis. ☺️

• Anonyymi

Kauhiaa että ketjun kulusta poistettu liki 40 muka soppimaatonta viestii, ihhan hölmöö koko ketju,sannoisin.
      Alloittaja pittää annoitten kaa lystii, poistelloo jujuna minkkä muistaa.

• Anonyymi

Suora kysymys. Yritätkö mustamaalata aloittajaa?

• Anonyymi

Kultaseni, mietin oletko ortodoksi?

• Anonyymi

Jos minulta kysyt en, vaikkakkii serkku poika o tuolla Luostaris piäjehu. Mitäs moinen kysymys?

• Anonyymi

Et ole siis ortodoksi. Kiitos vastauksestasi. Ihan vain tuli mieleen, ei sen kummempia.

• Anonyymi

Vaikkakkii ne soittavat hyvvee teknnoo kirkoissaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikkakkii ne soittavat hyvvee teknnoo kirkoissaan

Hyvää ja rauhallista yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää ja rauhallista yötä.

Eihän nyt vielä, ilta kommeimmillaan😊 Jutustelu ois kivvoo🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän nyt vielä, ilta kommeimmillaan😊 Jutustelu ois kivvoo🥺

Väsyttää. Joku toinen ilta olis kiva jutella. Huomenna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väsyttää. Joku toinen ilta olis kiva jutella. Huomenna?

Mikä ettei moneltako? ☺️

• Anonyymi

Nyt on aikaa sekä virtaa. Tämä palsta ei vain toimi toivotulla tavalla. Joko viestit eivät mene läpi tai ne poistetaan. Kiireitä on ollut, kuinkas aloittajan kiireet?

• Anonyymi

Ei, uudistus vei vähän täältä pohjaa pois? Ei pahemppii kiirreit, vähän raivurilla heinnii kuatelin. Tulloopahan tuossa vähän selekkään kiertoliikettä, ehkä tekkee jopa hyvvee. Sitten sain rillailullen mielen rauhan : D. Mitäs kiirettä sulla oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, uudistus vei vähän täältä pohjaa pois? Ei pahemppii kiirreit, vähän raivurilla heinnii kuatelin. Tulloopahan tuossa vähän selekkään kiertoliikettä, ehkä tekkee jopa hyvvee. Sitten sain rillailullen mielen rauhan : D. Mitäs kiirettä sulla oli?

Millainen uudistus? Selkävaivat ovat ikäviä. Mitäpäs grillailit? Niin näitä liikkumiseen liittyviä kiireitä vain eli reissuja yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen uudistus? Selkävaivat ovat ikäviä. Mitäpäs grillailit? Niin näitä liikkumiseen liittyviä kiireitä vain eli reissuja yms.

Ennen täällä voi valita nimen, nykyisin kaikki nuit anonymejä. Pitäs vaan saaha liikettä selekkään, mut nyt tuo viheliäsempi vaiva haittovvaa. Pittää männä sillä mikä on : ). Heh heh , sitä iha ihtijjään rillikylykkee missä o silavvoo. Nii, liikut varmmaannii tosi paljon? Ja tulossa mielenkiintossii juttuja kenties? ; ).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen täällä voi valita nimen, nykyisin kaikki nuit anonymejä. Pitäs vaan saaha liikettä selekkään, mut nyt tuo viheliäsempi vaiva haittovvaa. Pittää männä sillä mikä on : ). Heh heh , sitä iha ihtijjään rillikylykkee missä o silavvoo. Nii, liikut varmmaannii tosi paljon? Ja tulossa mielenkiintossii juttuja kenties? ; ).

Tänne ei oikein pääse läpi, kokeilin monta kertaa ennenkuin hyväksyi tämän viestini. Aivan totta, että yleensä liikkeestä selkä tykkää hyvää. Saa nyt nähdä mihin laitan juttuja tai ehdinko vähään aikaan laittamaan ollenkaan. Pitää laittaa nukkumaan, että jaksaa taas aamulla. Hyviä vointeja sinulle ja kiitos matkaseurasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne ei oikein pääse läpi, kokeilin monta kertaa ennenkuin hyväksyi tämän viestini. Aivan totta, että yleensä liikkeestä selkä tykkää hyvää. Saa nyt nähdä mihin laitan juttuja tai ehdinko vähään aikaan laittamaan ollenkaan. Pitää laittaa nukkumaan, että jaksaa taas aamulla. Hyviä vointeja sinulle ja kiitos matkaseurasta.

Kiitos. Aina palveluksessanne ; ). Jos rohkeutta riittää, instassahan on vaikka yksityisviestit. Kai, en ou kokkeilunna : ). Virkistävvii ja hyvvii unija siull. Pittää tuas purppasta lokissa, yhest jutust : D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Aina palveluksessanne ; ). Jos rohkeutta riittää, instassahan on vaikka yksityisviestit. Kai, en ou kokkeilunna : ). Virkistävvii ja hyvvii unija siull. Pittää tuas purppasta lokissa, yhest jutust : D.

Kiitos. Kyllä, siellä on mahdollisuus myös yksityisesti niinkuin jo rohkeampana tiedät. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Kyllä, siellä on mahdollisuus myös yksityisesti niinkuin jo rohkeampana tiedät. Hyvää yötä.

Eeeen kait viell ou lähettännä semmost? : ). Hyvät yöt : ).

• Anonyymi

Hyvät ja aurinkoiset uamut. Nukuttikos hyvin? 😊

• Anonyymi

Viestimme häipyvät. Ei vaikuta tutulta. Hän ei tökkäile tietääkseni, vaan etupäässä kommentoi. Näemme joka viiko, eikä "salassa" kuulosta tutulta. Onko teistä jompikumpi varattu jos on "salaista?

• Anonyymi

Nii teki😅 No joo, en sit varmaa ou😔 Enkä niä häntä, ku muutaman kerran vuottee. Siädyst en hänen tiijjä, ite sinkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii teki😅 No joo, en sit varmaa ou😔 Enkä niä häntä, ku muutaman kerran vuottee. Siädyst en hänen tiijjä, ite sinkku.

Kiitos sinulle lämmin ystäväiseni ja hyvää kesää sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sinulle lämmin ystäväiseni ja hyvää kesää sitten.

Sammoin sin ja vink, koittele olla rohkkeempi ja ota yhtteyt hännee. Ei se ota, jos ei annakkaaa : ).

• Anonyymi

Mites sulla on mennyt?

• Anonyymi

Hyvin🥺 Poisttaakohan nää tää nii?

• Anonyymi

Mites poistelijalla o pipokirreell😁

• Anonyymi

Olikohan eilen vai toissa päivänä laitoin tähän ketjuun kahteen kertaan saman viestin ja kummallakin kerralla poistettiin vaikka oli asiallinen viesti.

• Anonyymi

No joo, mitäs laitoit? Katottaa jokos nyt onnistus?

• En, mut maisemis taittaa oll : D)). Eilennii vastasin tähän, mut en muista mitä ; D)). Entäs ite joko oot tökänny takas?

• yxkutale kirjoitti:

En, mut maisemis taittaa oll : D)). Eilennii vastasin tähän, mut en muista mitä ; D)). Entäs ite joko oot tökänny takas?

Se ei auta ku siunnii rekisteröityy, ei sit uskalla poistella. Jiäp viellä kiinni😋

• Joku taitaa olla kutale mustasukkainen sinusta kun poistelee viestejä ne minun viestini on poistettu. Eikö täällä kukaan muu saa sulle vastailla. Mitenhän kontrolloiva tuollainen ihminen oikeassa elämässä olisi?

• Anonyymi

Niin minä olen ajatellut myös, että joku on Kutaleesta mustis, mutta toisaalta, jos on todella kiinnostunut hänestä niin miksei ota yhteyttä Kutaleeseen suoraan? Tuo on outoa. Että pelailee vain täällä. Mietinkin siksi, että oisiko sittenkin kyse kiusanteosta?

• Anonyymi

Voisitko laittaa rohkeana koko kasvokuvan? Ilman tuota nenää.

• Anonyymi

Oohhan sillo tällö villautellukkii, mitäs vastikkeeks? 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oohhan sillo tällö villautellukkii, mitäs vastikkeeks? 😏

Ei se haittaa, vaikket uskalla. En minäkään uskalla laittaa kuvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se haittaa, vaikket uskalla. En minäkään uskalla laittaa kuvaa.

Katottas illan mittaan, vaikka sais viilingin😉 19-20 maissa. Ootko paikalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katottas illan mittaan, vaikka sais viilingin😉 19-20 maissa. Ootko paikalla?

RIippuu kannattaako tulla? Kuinka sen fiilikses saisin viritettyä, että innostuisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

RIippuu kannattaako tulla? Kuinka sen fiilikses saisin viritettyä, että innostuisit?

No jos rummoo pärsttee kehtovvaa kahtoa ehottomast ; D)).

• Anonyymi

Aja pois tuo reuhka kun naiset pelkää.

• Anonyymi

Heh heh, sehän se onnii tarkotus ; D)). Pittää kahttoo onko uskallust : ).

• Anonyymi

Pitskö tärräyttää römpsän kuva profiiliin?

• Anonyymi

Ehkkei iha noin rävväyttävvää ; D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkkei iha noin rävväyttävvää ; D.

Eikö tuo ois sama? Kun nollaa ittesä niin nollaa sitten kunnolla?

• Anonyymi

Täällä ei taida kukaan muu haluta nolata itseään siltä saralta kuin sinä.

• Anonyymi

Eikö no onpa kumma ettei muut. Eikö se olisi reilua kun jokainen laittaisi kuvan? Naiset römpsästä ja miehet pilistään. Jokainen vois valita sitten mieleisensä.

• Anonyymi

Ei ihmisiä valita elimen mukaan kyllä siinä muut asiat merkkaavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihmisiä valita elimen mukaan kyllä siinä muut asiat merkkaavat.

Näinkö on?

• Anonyymi

Heterona valitsen miespuolisen eli kyllä mitää sellaiset vehkeet löytyä niinkuin miehillä on. Profiilissa kun heti näkyisi onko kyseessä mies tai nainen, jos kuvassa olisi pimpsa tai pippeli. Kannatetaan tirsk

• Anonyymi

Sairaalla mielellä tuollaiset on ekana mielessä eiköhän profiili kuvaan jos joku uskaltaa kuvansa laittaa niin laitetaan kasvo kuva. Kenelläkään ei notku kaulan jatkona elin.

• Anonyymi

Sairaalla mielellä tuollaiset on ekana mielessä eiköhän profiili kuvaan jos joku uskaltaa kuvansa laittaa niin laitetaan kasvo kuva. Kenelläkään ei notku kaulan jatkona elin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en uskaltaisi laittaa kasvokuvaa, vaan laittaisin varmaankin jonkun luontokuvan.

• Minä en laittaisi mitään kuvaa.

• Anonyymi
        Clarysage kirjoitti:

Minä en laittaisi mitään kuvaa.

Miksikäs ei, ei nuamassa o mittää salattavvoo😁

• Ei mutten halua laittaa.

• Clarysage kirjoitti:

Minä en laittaisi mitään kuvaa.

En kyllä minäkkää ; D)).

• Anonyymi

Täytyy kyllä sanoa että en tunne kuka olet.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mon muukkaa tuttava ; D)).

• Anonyymi

En usko että tuo on sun se partahan oli ihan eri värinen. En muuten usko että niistä kuvista kumpikaan on sinun kuvasi.

• Anonyymi kirjoitti:

En usko että tuo on sun se partahan oli ihan eri värinen. En muuten usko että niistä kuvista kumpikaan on sinun kuvasi.

Heh heh, niimpä kukkaa ei usko onko oikkee kuva, eikä ettei ; D.

• Anonyymi

Sillä ei ole väliä onko kuva oikea koska meistä ei tule koskaan paria.

• Ai eikö, katottaanko? ; D.

• Kato nyt sormikkii jo hyppimmää rupes ; D.

• Anonyymi

Poistelija ainakin on nyt poissa. Viestit pysyy hyvin skriimillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poistelija ainakin on nyt poissa. Viestit pysyy hyvin skriimillä.

Tais tuo yöllä olla paikalla😂🤣

• Anonyymi

Palstasiskokin kyselee kuulumisia. Kesäloma lähestyy ja mitäs muuta?

• Anonyymi

Mitäpäs aurinko paisttaa ja 11 astetta lämmintä. Mitäpä silt kesält muuta toivos? Auto korjattavana, turpo poksahti ja uus auto pihas : D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpäs aurinko paisttaa ja 11 astetta lämmintä. Mitäpä silt kesält muuta toivos? Auto korjattavana, turpo poksahti ja uus auto pihas : D.

No samanlainen helle se on täälläkin. Voi että, se autoko nyt luovutti.
        Mikä tämä uusi auto on? Ootko ollut tyytyväinen tähän uuteen?
        Olin vähällä minäkin kirjaantua kuvani kera muttei ONNEKSI onnistunut niin ehdin tulla siinä järkiini huh huh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No samanlainen helle se on täälläkin. Voi että, se autoko nyt luovutti.
        Mikä tämä uusi auto on? Ootko ollut tyytyväinen tähän uuteen?
        Olin vähällä minäkin kirjaantua kuvani kera muttei ONNEKSI onnistunut niin ehdin tulla siinä järkiini huh huh.

Nii teki, korjjuu makssaa enemmän ku auto : D)). Vourti vokus : D. Noh ihan tyytyväine hinta luatu suhtteesseen, kestäs vuan : D)). Eikö siunnii olis aika, iha oikkeesti kirjjauttuu. Kato suat vaikka mitä kuvvii laittoo, kukkaa ei usko kummiskkaa mittää : D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii teki, korjjuu makssaa enemmän ku auto : D)). Vourti vokus : D. Noh ihan tyytyväine hinta luatu suhtteesseen, kestäs vuan : D)). Eikö siunnii olis aika, iha oikkeesti kirjjauttuu. Kato suat vaikka mitä kuvvii laittoo, kukkaa ei usko kummiskkaa mittää : D.

Onko sulla ennen ollut Fordia?
        Jos ihan realistisesti järjellä ajatellaan niin olisi aika jo lopettaa Suomi 24 kirjoittelut niin en oikein tiedä tuosta kirjaantumisesta, etenkin jos hyödyt ovat tuossa, että voi laittaa kuvia joihin kukaan ei usko 😂
        Muutes, mitä hyötyä, etua kirjaantumisesta on sinulle ollut? Onko siinä eroa kirjoittaako Anonyyminä tai rekatulla nimimerkillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla ennen ollut Fordia?
        Jos ihan realistisesti järjellä ajatellaan niin olisi aika jo lopettaa Suomi 24 kirjoittelut niin en oikein tiedä tuosta kirjaantumisesta, etenkin jos hyödyt ovat tuossa, että voi laittaa kuvia joihin kukaan ei usko 😂
        Muutes, mitä hyötyä, etua kirjaantumisesta on sinulle ollut? Onko siinä eroa kirjoittaako Anonyyminä tai rekatulla nimimerkillä?

Ei ou ollu, kaikki muut suappija. Uskotko tuot lopettamist itekkää? ; D. Heh heh, no ei paljjoo. Taijj joo yks Mörkö lähetti kuvansa tänne s-posttiin. Ihan luihakka täti oll : D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ou ollu, kaikki muut suappija. Uskotko tuot lopettamist itekkää? ; D. Heh heh, no ei paljjoo. Taijj joo yks Mörkö lähetti kuvansa tänne s-posttiin. Ihan luihakka täti oll : D)).

Uskon.Alkanut näyttämään ja tuntumaan siltä.
        Mitä tarkoittaa "luihakka"? Kait vastasit hänelle ;)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon.Alkanut näyttämään ja tuntumaan siltä.
        Mitä tarkoittaa "luihakka"? Kait vastasit hänelle ;)?

No en s-postilla, mut tiäll höpötelttiin : D. Käsissä pitelemätön yms. : D)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en s-postilla, mut tiäll höpötelttiin : D. Käsissä pitelemätön yms. : D)).

Häntäkö kaipailet?
        tarkoittaako käsissäpitelemätön, että oli villi tapaus ja villit jutut vai haihtuiko paikalta kun aave?

Saa nähdä tuleeko millainen marjavuosi. Oletko vaihtelunhaluinen tai koti-ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häntäkö kaipailet?
        tarkoittaako käsissäpitelemätön, että oli villi tapaus ja villit jutut vai haihtuiko paikalta kun aave?

Saa nähdä tuleeko millainen marjavuosi. Oletko vaihtelunhaluinen tai koti-ihminen.

No ei ollut hiän ihan se, jota yritän muanitella juttusille☺️ Ihan mukava ja hauska tuommonen uskalias viesti😅 Varmasti hiän suanna ukkelin, jos kenet valunna😉 Ite nyt oun vaikkeempi tappaus, ehkä pikkasen ranttu🤣
        Jaa'a marjoista tiijjä, aika Kylymä. Ehkä ennemmin kotimmeinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ollut hiän ihan se, jota yritän muanitella juttusille☺️ Ihan mukava ja hauska tuommonen uskalias viesti😅 Varmasti hiän suanna ukkelin, jos kenet valunna😉 Ite nyt oun vaikkeempi tappaus, ehkä pikkasen ranttu🤣
        Jaa'a marjoista tiijjä, aika Kylymä. Ehkä ennemmin kotimmeinen.

Tiedätkö, onko maanittelemasi kirjoitellut täällä?

Eikö jokainen ole ranttu? Haluaa vain sen mieleisensä.

Omenapuissa ainakin oli kukkia ja pölyttäjiä paljon. Marjapensaat aika surkeina kaikenkaikkiaan.

Mikä hänessä sai sinut kiinnostumaan, mihin ihastuit hänessä? nkä tarkoita nyt Saabbia :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, onko maanittelemasi kirjoitellut täällä?

Eikö jokainen ole ranttu? Haluaa vain sen mieleisensä.

Omenapuissa ainakin oli kukkia ja pölyttäjiä paljon. Marjapensaat aika surkeina kaikenkaikkiaan.

Mikä hänessä sai sinut kiinnostumaan, mihin ihastuit hänessä? nkä tarkoita nyt Saabbia :D

En tiijjä😏 Ainassii hyvin osovvaa peitellä ja harhhauttaa😳 Ai vourti, nii uljjaat linjat ja valot. Isttuinnii kui miulle tehty😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiijjä😏 Ainassii hyvin osovvaa peitellä ja harhhauttaa😳 Ai vourti, nii uljjaat linjat ja valot. Isttuinnii kui miulle tehty😘

Vourti hah hah hah :D oot ihan kauhee. Toivotaan, että saat myönteistä palautetta.

Vaan juu, kivat illanjatkot. Niin Jonezzista ja mainitsemastasi kateudesta, että eikö karjalaisista niin sanota, katteellisia ovat? ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vourti hah hah hah :D oot ihan kauhee. Toivotaan, että saat myönteistä palautetta.

Vaan juu, kivat illanjatkot. Niin Jonezzista ja mainitsemastasi kateudesta, että eikö karjalaisista niin sanota, katteellisia ovat? ;D

Parrastakin vielä mielipide. Älä leikkaa muiden takia. Se pitää kelvata mies parrasta huolimatta, eikä saa olla siittä kiinni juttujen eteneminen. Mutta tietenkin itse teet, miten parhaaksi koet. Haukotus huoh, nyt koirulin kanssa pikku lenkkiä. Heips 👋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ou, vieraskorreit korkkeinttaa. Yhen kerran pallautetta suanna ; D)). Minnekkäs se meinovvaa männä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parrastakin vielä mielipide. Älä leikkaa muiden takia. Se pitää kelvata mies parrasta huolimatta, eikä saa olla siittä kiinni juttujen eteneminen. Mutta tietenkin itse teet, miten parhaaksi koet. Haukotus huoh, nyt koirulin kanssa pikku lenkkiä. Heips 👋

Näi o, kaikilla pahheesa ja tapasa ; D)).

• Anonyymi

Vointi tökkii ja kunnolla. Joko sulle tuli tyränleikkuu aika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vointi tökkii ja kunnolla. Joko sulle tuli tyränleikkuu aika?

Ei. Silmän luaseroinnin kylläkkii tuli tännään😅

• Anonyymi

Ja minä vastasin sinun viestiisi, että mitä silmistä laseroidaan?
      Ja lisäsin, että taitaa minulla olla hengenlähtö jo melko lähellä.

• Anonyymi

No lasiaine oll irti, tiskovalot rupes näkymmään😓 Elä nyt tuommosta, kaikilla tuo käyp mielesi, itelläkkii joskus🥺

• Anonyymi

Tmäkkää räpläkkeen palsta taho toimia pirskatti.

Niin minkäs teet jos kupsahtaa 😇 kupsahtaa jos kupsahtaa.

Niin se laserointi on kuulemma nätti homma. Lyhyt eikä käy kipiästi.

Yötä rauhaisaa ja hyvää
      Unta kaunista ja syvää.

• Anonyymi

Joo, ku saissii kupsahttoo nukkui tahi nukutuksessa. Se ois hyvä se.

• Anonyymi

Niin ja minäki oon niin kyllästyny noihin lääkäreihin. Ei niije kupissa palijo ihimishenki paina. En jaksa sinne mennä.
      Yksityiselle pitäs mennä vissii muttei oo työttömänä varaa ja ei tosin pysty töihinkää tässä kunnossa. Melko viheliäseksi mennyt elämä. Pahalla sisulla pittäny yrittää etteepäi, eikä periksi saa antaa, mutta aika polvillee on saatu perhana, ku joutuu nytki vaa makkaama 😠muistiki meinaa mennä. tuttu hoitaa koiran onneksi nyt.

Mitäpä sitä sinne tähän päivään?

• Anonyymi

Ei yksityiset useinkaan ole yhtään parempia, joskus voi olla jopa päinvastoin. Yksityisessa ainoa selkeä etu on se, että sinne pääsee heti jos on mahdollisuus heidän palveluita käyttää. Mutta tsemppiä ja voimaa sulle!

• Anonyymi

Töihinhän sitä pitäs lähttee illaks😑 Jo ei välttämäti yksityiset sen paremppii ou, kyllä ne sen rahan tiettää😑

• Anonyymi

Ootte ihania 😭
      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Niin varmaan ne on samanlaisia lääkärit joka paikassa. Harvassa hyvät ja pyytteettömät.
      Ennemmin sitä kupsahtaa vaikka peräkamariin ku ei ne mittää voi.

On se ihana tuo kesä. ihanan näköistä. Tuleekohan se lämminaalto mitä lupasivat?

• Anonyymi

Nii myös sinä🥺 Taijja tänä kesänä ennee lämpö huippu tulla. Hytisttää vua ja palellaan🤣

• Anonyymi

Ei ou tullunna maistelttuu, olkos hyvvee?

• Anonyymi

Tänään on ollut lämmin päivä tuli käytyä uimassakin.

• Anonyymi

Eikös se hk sopiva ois? Joko se tuas poistelloo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään on ollut lämmin päivä tuli käytyä uimassakin.

Missäs nii lämmin? Mallorkallakos?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se hk sopiva ois? Joko se tuas poistelloo?

Jos olis pakko niin mieluummin se punanen kuin sininen 😵Jo poistellee, tekkee vissii makkaraa mieli.

Niin tuotanin 4 kg mansikkalootan. Oli 23 e ja polkaa. Tosi ihania nam.
        Niin kylmää on täälläkin. Missähän uimari on polskinut 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olis pakko niin mieluummin se punanen kuin sininen 😵Jo poistellee, tekkee vissii makkaraa mieli.

Niin tuotanin 4 kg mansikkalootan. Oli 23 e ja polkaa. Tosi ihania nam.
        Niin kylmää on täälläkin. Missähän uimari on polskinut 😊

Punainen kyllä on aika löysä? Melekkein sama jo kämppinki😏 En ou muute tänä vuonna viellä maistelu mansikan mantsikkoo🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punainen kyllä on aika löysä? Melekkein sama jo kämppinki😏 En ou muute tänä vuonna viellä maistelu mansikan mantsikkoo🥺

Niinkö se on? 😄
        Kabanossi habanero vois olla aika Hot .
        Olihan sinulla kerran profiilissa mansikka suussa 😂
        Tuleekohan kirsikkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö se on? 😄
        Kabanossi habanero vois olla aika Hot .
        Olihan sinulla kerran profiilissa mansikka suussa 😂
        Tuleekohan kirsikkaa?

Viimo tahi toissa vuuvven kuva😆 kahtelin kirsikoita puis, mut e näkynnä. Luumuja kylläkkii o😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimo tahi toissa vuuvven kuva😆 kahtelin kirsikoita puis, mut e näkynnä. Luumuja kylläkkii o😋

No tänä vuonna sitte samanlainen kuva kirsikan kanssa?
        Lälläti läl läl läl läää eipä ookkaa sinulla mansikkahillo keksiä. Nam nam. Onpa harvinaisen hyviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tänä vuonna sitte samanlainen kuva kirsikan kanssa?
        Lälläti läl läl läl läää eipä ookkaa sinulla mansikkahillo keksiä. Nam nam. Onpa harvinaisen hyviä.

Luumumpa ; D. Mullapa o huomenna uus TURPO ; P....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luumumpa ; D. Mullapa o huomenna uus TURPO ; P....

Minulla tullee vaan isoja omppuja. Pitäskö selfie ottaa ängk ängn gänk tunkea suuhun. Olisi kuin joulukinkku pyllöttämässä joulupöydällä .

Joko oot kuivaharjotellu ja pärisyttäny suulla turpon käyttöä?

• Anonyymi

Eikös viheltää pitäs? 😗😙😚 Heh heh eikös se ou kuvvauksissa nykyajan puumi pyllöttee? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös viheltää pitäs? 😗😙😚 Heh heh eikös se ou kuvvauksissa nykyajan puumi pyllöttee? ☺️

Mietin tuossa, mahtuisinkohan uunipellille, jos ihan sillai kippurraa menis ja vetäis jalat koukkuu maha alle. Bikinit vaan päälle ja omppu suussa 😂 Ei saa yllyttää. Nyt järki päässä 😂
        Tekis mieli repästä ja laittaa semmone profiiliin 😂 kauhee houkutus 😁

Niin, semmosiahan ne nuoret on, että pyllöttävät. Ei me vanhat ja asialliset ennää ehkä yksityisesti sitte vaan.

Mitkä tunnelmat muutoin? Jokos tökkäsit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin tuossa, mahtuisinkohan uunipellille, jos ihan sillai kippurraa menis ja vetäis jalat koukkuu maha alle. Bikinit vaan päälle ja omppu suussa 😂 Ei saa yllyttää. Nyt järki päässä 😂
        Tekis mieli repästä ja laittaa semmone profiiliin 😂 kauhee houkutus 😁

Niin, semmosiahan ne nuoret on, että pyllöttävät. Ei me vanhat ja asialliset ennää ehkä yksityisesti sitte vaan.

Mitkä tunnelmat muutoin? Jokos tökkäsit?

Sumuinen. Taisin mie tökkäillä tännää usseemmppookkii rohviillii : D. Tännää ostin Tenssiin uuvvet läpykät, nyt jylykyttää kivasti : D)). Joo, on ne nuo nyky nuoret nii rohkkeit et : D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sumuinen. Taisin mie tökkäillä tännää usseemmppookkii rohviillii : D. Tännää ostin Tenssiin uuvvet läpykät, nyt jylykyttää kivasti : D)). Joo, on ne nuo nyky nuoret nii rohkkeit et : D.

Miksi sumuinen?
        Taitaa kulua aika paljon niitä läpyköitä 😁
        Hyvät yöt. Ainnii Sanilla on aivan, miten sen sanoisin...hätkähdyttävän kauniit silmät, aivan maagiset suorastaan. 😊 Nukkumisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sumuinen?
        Taitaa kulua aika paljon niitä läpyköitä 😁
        Hyvät yöt. Ainnii Sanilla on aivan, miten sen sanoisin...hätkähdyttävän kauniit silmät, aivan maagiset suorastaan. 😊 Nukkumisiin.

Ei oikkein oderoitu silimä ou samanlaine ku enne. Ensmäiset oll : D)).https://www.youtube.com/watch?v=_EQNvCi4jRI. Ooon ; D Melekonen syöjätär tuo Sani : ). Öitä : D.

• Anonyymi

Hih Hih on sulla unet☺️ Nallukka kävi viime yönä, tyykkoomassa roskista🐻🛒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hih Hih on sulla unet☺️ Nallukka kävi viime yönä, tyykkoomassa roskista🐻🛒

Sinulla on tieten niin hyvät eväät roskiksessa?🍗🍗🍗
        Oliko levittänyt pahastikki? Otikko kuvia tassun jäljistä ?

Täällä on paljon harakoita. Jos jää roskapussi joskus roskiksen viereen niin se on sata varma, että evväät on aamulla pitki pihhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on tieten niin hyvät eväät roskiksessa?🍗🍗🍗
        Oliko levittänyt pahastikki? Otikko kuvia tassun jäljistä ?

Täällä on paljon harakoita. Jos jää roskapussi joskus roskiksen viereen niin se on sata varma, että evväät on aamulla pitki pihhaa.

Otin, pittää lokkiin laittoo😂 Ei näkynnä jäläkkii, se oll varmaa ninja🕵️‍♂️ Paistin oll syö ynnä ja jukurttii🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otin, pittää lokkiin laittoo😂 Ei näkynnä jäläkkii, se oll varmaa ninja🕵️‍♂️ Paistin oll syö ynnä ja jukurttii🤣

Jos se leijaili euforiassa paistin hajusta .
        Riistakamera ois kiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se leijaili euforiassa paistin hajusta .
        Riistakamera ois kiva.

Joo, ois, mut särky. Hih hih, meinasin jos laittas ulostusliäkettä johonnii sapuskkaan, tiijjä vaikka söis sen : D)))))).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ois, mut särky. Hih hih, meinasin jos laittas ulostusliäkettä johonnii sapuskkaan, tiijjä vaikka söis sen : D)))))).

Laita vaan, onko massus kovalla?
        Mesikämmenen tuskin tarvitsee 😠

Yks kamera mullakin. Yksi yö koira haukkui kovasti peloissaan niin kamerassa näky kun päivemmällä katsoin joku äijeliini penkomassa vanhaa autonrengas pinoa 😨 rikkoi siinä hässäkässä koiran haukkuessa koiranhäkin lukonkin ja päästi koiran karkuun. Aamulla koira oli häkissään ja häkin ovi repsotti selkosen selällään. Yksi autonrengaskin oli heitetty koiranhäkkiin.

Liekkö koiruli antanu äijälle lähöt, ei näkyny kamerassa. Ei oo ainakaan euforiassa liijelly se mies 😁 mitä tullee toisen pihalle sähläämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita vaan, onko massus kovalla?
        Mesikämmenen tuskin tarvitsee 😠

Yks kamera mullakin. Yksi yö koira haukkui kovasti peloissaan niin kamerassa näky kun päivemmällä katsoin joku äijeliini penkomassa vanhaa autonrengas pinoa 😨 rikkoi siinä hässäkässä koiran haukkuessa koiranhäkin lukonkin ja päästi koiran karkuun. Aamulla koira oli häkissään ja häkin ovi repsotti selkosen selällään. Yksi autonrengaskin oli heitetty koiranhäkkiin.

Liekkö koiruli antanu äijälle lähöt, ei näkyny kamerassa. Ei oo ainakaan euforiassa liijelly se mies 😁 mitä tullee toisen pihalle sähläämään.

Ei ole💩kovana😏 Sullahan mukava murre on? 😅 On niitä kaikenlaisiin viheltelijöt muailmas😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole💩kovana😏 Sullahan mukava murre on? 😅 On niitä kaikenlaisiin viheltelijöt muailmas😚

Niin lörpötillähän sinulla ylleesä🙊 Läääh..taas alkaa vointi menee alaspäin. Vaihtelee päivän mittaankin 😠 Niin ärsyttävää maata puoliraatona. Mustin murkinaa ja haukku rosvon peffasta

Mikäs siellä vointi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin lörpötillähän sinulla ylleesä🙊 Läääh..taas alkaa vointi menee alaspäin. Vaihtelee päivän mittaankin 😠 Niin ärsyttävää maata puoliraatona. Mustin murkinaa ja haukku rosvon peffasta

Mikäs siellä vointi?

Alas päin mänössä ja kehttuuttaa😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alas päin mänössä ja kehttuuttaa😅

Huomenta 😊
        Vai semmonen on mieskunto 💪
        Vieläkö töissä jaksat ja pystyt kulkea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta 😊
        Vai semmonen on mieskunto 💪
        Vieläkö töissä jaksat ja pystyt kulkea?

Huomenta☺️en tiijjä, tuo silimä homma tuas pikkusen matalaksi veti😤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta☺️en tiijjä, tuo silimä homma tuas pikkusen matalaksi veti😤

No se on aivan varmasti kiusallinen ja häiritsevä vaiva. Näkökyky kuitenkin tärkeä monessa suhteessa.
        Vieläkö kunnolla salamoi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on aivan varmasti kiusallinen ja häiritsevä vaiva. Näkökyky kuitenkin tärkeä monessa suhteessa.
        Vieläkö kunnolla salamoi?

Tämä se viellä puuttukkii. Ei, mutta rähmäseltä näyttää vaikkei rähmmee ou silimässäkkää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä se viellä puuttukkii. Ei, mutta rähmäseltä näyttää vaikkei rähmmee ou silimässäkkää?

Laseroinnin jälkiseuraus? Kuivaako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laseroinnin jälkiseuraus? Kuivaako?

On kuivanna jo kotvanaikkaa, tippoja laittanna hyvän tovin. Tännäähä se selevijjää, jäläkitarkastukses? Noku se ihmetytti, mittää tippoja miärännä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kuivanna jo kotvanaikkaa, tippoja laittanna hyvän tovin. Tännäähä se selevijjää, jäläkitarkastukses? Noku se ihmetytti, mittää tippoja miärännä?

Huomenta!
        No siinäpä se selviää tänään. Niin no laserointi kuivattaa lisää että oisko rähmiminen seurausta silmän kuivuudesta? En tiijä. Ja laserointi muistaakseni voi jottai arpeumaa mutta eiköhän se ajan olloon pitäs helpottaa. No lääkärihän tuon tietää ja näkee. Ookko töissä tai saikulla?

Hammaslääkäri pitäs varata minun. Särkeny pidempään. Purukalusto tässä iässä hapertuu jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta!
        No siinäpä se selviää tänään. Niin no laserointi kuivattaa lisää että oisko rähmiminen seurausta silmän kuivuudesta? En tiijä. Ja laserointi muistaakseni voi jottai arpeumaa mutta eiköhän se ajan olloon pitäs helpottaa. No lääkärihän tuon tietää ja näkee. Ookko töissä tai saikulla?

Hammaslääkäri pitäs varata minun. Särkeny pidempään. Purukalusto tässä iässä hapertuu jo.

Sitte eiku tekohamppaat😂 sitä ihmettelin, ku ei miärännä mittää tippoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitte eiku tekohamppaat😂 sitä ihmettelin, ku ei miärännä mittää tippoja?

Joko kävit kontrollissa, mitä meinas?

Tänään hammaslääkäri, pelottaa ihan hirveästi 😨 kädet vippasee ihan 😂

• Anonyymi

Ihan suomessa lämmintä ollut.

• Anonyymi

Missäs päin Suommee nii lämmin?

• Anonyymi

Turhaan mietit minua enää siitä ei tule mitään.

• Anonyymi

Ei nii, mua jo vettää näköjjään puolleesa : ).

• Anonyymi

Nii että mitäkä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii että mitäkä?

Kyllä se siltä vuan alakkaa tunttuu, et vanhhuus tulloo joutussaan. Ei maha mittää, se o realiteettii elämäs : ).

• Anonyymi

Jokainenhan sitä vanhenee. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainenhan sitä vanhenee. :)

Niipä, mutta jos kahessa vuuvvessa kymmenen ei hyvä : D.

• Anonyymi

Ei kukaan niin äkkiä vanhene:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan niin äkkiä vanhene:)

Kyllä muuten vanahennoo, voin sannoo sen : ).

• Anonyymi

No höh höh:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No höh höh:)

Eikä mittää höhöttelemissii, Kyllä sinnää sitte uskot ku askelleen korkkeus tipahttaa kymmene senttii : D.

• Anonyymi

Jaa oot siis kutistunut🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa oot siis kutistunut🤔

Joo, eikä jalakakkaa nouse ennee, niinku enne😏😂 Just iltamassa sottailin pitäsköhän juosta kiinni se tyykkooja nalle ja huasttoo paini otteluun? 🐻😤

• Anonyymi

En kyllä usko ettei jalka nouse:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä usko ettei jalka nouse:D

No noussoo, sen kymmenen senttiä matalammin😤

• Anonyymi

Minäpä olen jo tehnyt mansikka hillot pitää joku päivä tehdä lisää. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpä olen jo tehnyt mansikka hillot pitää joku päivä tehdä lisää. :D

Mulla taittaa männä paremppii suihi😂🐻

• Noh, jokos Juhannusta uotellaan?

Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe