Pitääpä kysästä täältäkin. Oletteko koskaan kuullut/tiedossa että punatulkku pesisi pönttöön ? No nyt tiedätte, pihakoivussani on pönttö, äsken haravoin roskia lähettyvillä ja alkoi kuulua viserrystä, viisi poikasta lenteli pöntön ympärillä ja yksi kökötti suu aukolla. Olen kyllä ihmetellyt kun naaras istuu usein piha pensaassa ja lentää sitten pöntölle päin.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tänä kesänä on ollu paljon punatulkkuja.koko kesän nyt ovat näytäytyneet lintulaudalla.pöntössä en oo huomannu asukkaita.on tarpeeks eksootista nähdä kesällä niitä.ja hyvin on auringonkukan siemenet maistunut niille.
- Anonyymi
Minkälaisella alueella asut? Maaseudulla vai kaupunkialueella?
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt punatulkkua kesällä ja nyt niitä käy mökkipihanurmikolla ruokailemassa useampikin yhdessä. Joko sillä muuten on poikaset?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931008- 102895
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293876- 77748
- 82726
- 75720
- 50655
- 37646
- 45631
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609