Kannettavani näytölle töpsähti äsken kaksi kertaa Elisan "juhlatarjous" ensin 1,5 eurolla joku galaxy. Olen Elisan asiakas. Ennenkuin annoin pankkitietoja maksuja varten, Yritin soittaa tarjolla olevaan tiedustelunumeroon. Tuli ilmoitus puhelinnumero ei ole käytössä. Se oli ulkomaan numero; käsittääkseni Kyprokselle. Toinen tupsahti heti kohta. Tällä kertaan hinta oli 2 eur ja valikoima laajempi. Palvelupuhelinnumero oli Hollantiin. Taas tuli ilmoitus, ettei puhelinnumero ole käytössä. Jätin sikseen. Tosin siinä edetessä oli vaihe, jossa oli ihmisten kommentteja, kuten "sain juuri tänä aamuna" , "elisa on paras" jne. Kuitenkaan ei sekään saanut minua uskomaan, koska palvelunumerot olivat sinne tänne eivätkä käytössä. Onko kellään tietoa tästä??? Kyseessä siis ikäänkuin Elisan tarjous Elisan asikkaille.
SAMSUNG GALAXY 10 PARILLA EUROLLA ??
Anonyymi
2
89
Vastaukset
Ainahan noihin huijauksiin joku menee: ei niitä muutoin leviteltäisi miljoonittain.
Ei ole Elisan kampanjoita tämmöiset kilpailut, vaikka hyvältä kuulostaakin :(
Ikinä ei kysytä luottokortin tai pankin tunnuslukuja tms. -Johanna/sometiimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918318
- 926435
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586284Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344911- 453331
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573162- 442859
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512816- 502791