SAMSUNG GALAXY 10 PARILLA EUROLLA ??

Anonyymi

Kannettavani näytölle töpsähti äsken kaksi kertaa Elisan "juhlatarjous" ensin 1,5 eurolla joku galaxy. Olen Elisan asiakas. Ennenkuin annoin pankkitietoja maksuja varten, Yritin soittaa tarjolla olevaan tiedustelunumeroon. Tuli ilmoitus puhelinnumero ei ole käytössä. Se oli ulkomaan numero; käsittääkseni Kyprokselle. Toinen tupsahti heti kohta. Tällä kertaan hinta oli 2 eur ja valikoima laajempi. Palvelupuhelinnumero oli Hollantiin. Taas tuli ilmoitus, ettei puhelinnumero ole käytössä. Jätin sikseen. Tosin siinä edetessä oli vaihe, jossa oli ihmisten kommentteja, kuten "sain juuri tänä aamuna" , "elisa on paras" jne. Kuitenkaan ei sekään saanut minua uskomaan, koska palvelunumerot olivat sinne tänne eivätkä käytössä. Onko kellään tietoa tästä??? Kyseessä siis ikäänkuin Elisan tarjous Elisan asikkaille.

2

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainahan noihin huijauksiin joku menee: ei niitä muutoin leviteltäisi miljoonittain.

• Ei ole Elisan kampanjoita tämmöiset kilpailut, vaikka hyvältä kuulostaakin :(
      Ikinä ei kysytä luottokortin tai pankin tunnuslukuja tms. -Johanna/sometiimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8318
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6435
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6284
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4911
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3331
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3162
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2859
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2816
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      50
      2791
    Aihe