Ottakaa varas kiinni

2lesken

Poikkesin tänään ruokakauppaan kaupungilla.
Tulin eteiseen ja näin kun mies tuli kaupasta ohi kassojen.

Hälyäänet kuuluivat ja vartija oli nopeasti paikalla.
Kaikki kävi todella nopeasti.
Hän kysyi minulta mihinpäin mies pakeni.
Näytin suunnan.

Ehdin muutamassa sekunnissa rekisteröidä miehen ulkomuodon.
Ulkomaalainen, 170 cm, hoikka, ruutupaita, mustat housut ja slipoveri, musta olkalaukku.

Varas pinkaisi pakoon, kulman taakse ja vartija perässä.
Siihen ilmestyi vielä nuori mies.joka lähti kuin Virenin Lasse juoksemaan varkaan perään.

Vielä kolmaskin henkilö liittyi jahtiin.

Jäin miettimään, kuinka nopeasti voi reagoida jonkun ulkonäköön.
Minä esimerkiksi kiinnitin huomion tummaan hipiään ja paksuun mustaan tukkaan.

Ja olisinko jotenkin voinut jarruttaa tai hidastaa varkaan lähtöä kaupasta.
Tuskin olisin.
Ja mitä lie aseita tyypillä olisi ollut.

Toivottavasti varas saatiin kiinni.

20

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Malmin Haagertti

      • Ano
        Ei ollut suoria prässihousuja jalassa eikä paksua ketjua kaulassa.

        Enkä ole nähnyt Haagerttien juoksevan.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano
        Ei ollut suoria prässihousuja jalassa eikä paksua ketjua kaulassa.

        Enkä ole nähnyt Haagerttien juoksevan.

        Ai Malmilla vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai Malmilla vai?

        Ano
        En ole asunut Malmilla.
        Tiedä heidän juoksuistaan siellä.

        Nyt oltiin Porissa.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano
        En ole asunut Malmilla.
        Tiedä heidän juoksuistaan siellä.

        Nyt oltiin Porissa.

        No porin polströmmit sitten. Veikkaan kyllä romanian rosvoa tai arapian ahvettia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No porin polströmmit sitten. Veikkaan kyllä romanian rosvoa tai arapian ahvettia.

        Ano
        Veikkaan Poriin eksynyttä raumalaista pizzerianpyörittäjää.

        Lähti juoksemaan siihen suuntaan.


    • Anonyymi

      Miksi et lähtenyt sähköpolkupyörällä perään?

      • Ano
        Olisinko käynyt pöllimässä sen läheisestä pyöräliikkeestä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano
        Olisinko käynyt pöllimässä sen läheisestä pyöräliikkeestä.

        Etkö omistakkaan sähköpolkupyörää, vaikka olet kertonut
        nukkuvasi hänen vieressä?.
        Arvasin kyllä, olet puhunut palturia
        !!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö omistakkaan sähköpolkupyörää, vaikka olet kertonut
        nukkuvasi hänen vieressä?.
        Arvasin kyllä, olet puhunut palturia
        !!!!

        Ano
        Puhutko edelleen Haagerteista?

        Nehän kulkee vain mersulla, jonka toinen puoli on valkoinen ja toinen sininen.


    • Anonyymi

      Meilläpäin nää on yleensä laihoja, välillä horjuva juoksu tai kävely askel ennen juoksuun lähtöä, vaaleat, keskivaaleat tai ruskeat hiukset, vaatetusta en yleensä seuraile, mutta haju jää kyllä jälkeen...
      Ja näitä seuraa usein jo kaupassa vartijat, mut välillä niitä juoksuun pinkojiakin ohi kassan vilahtelee
      Ja näitä löytyy joka ikisellä kauppareissulla, tervetuloa meillepäin!!!!

      Ne pyytää muuten myös rahaa, kun kävelet ulkona, milloin on bussilippuun tarvetta, milloin ”maitotölkkiin”, röökiin... tms ja näihinkin törmää joka perhanan kauppareissun aikana, joten oon jo pohtinut lapun liimaamista itseeni jokainen pärjätköön omilla varoillaan, kerjääminen multa kielletty!

      • Ano
        Eka kerran minä törmäsin hänenlaiseensa tuossa kaupassa.

        Ulkomuoto oli siisti ja juoksu oli melkein usain boltin luokkaa.


      • Anonyymi

        Ohjeet otsaan. Köyhä, maaton, rahaton.


    • Jos se vei juoksukaljat, olihan vahinko ettet päässyt saarnaamaan sille raittidesta :D

      • Anonyymi

        joo joutuu rapaojaan kun kakkakikkareet nousee päähän
        njjj


      • minttu
        En usko että pienessä olkarepussa oli juoksukaljat.

        Jos olisin nähnyt salkullisen bisseä hänen kädessään, ties miten olisin reagoinut.
        Kampannut vaikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo joutuu rapaojaan kun kakkakikkareet nousee päähän
        njjj

        njjj
        Niin että mitä?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        njjj
        Niin että mitä?

        kaljaa kun tarpeeksi kittaa ei siitä hyvää seuraa, kuulin jonkun
        syvällä rintaäänellä sanoneen
        njjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaljaa kun tarpeeksi kittaa ei siitä hyvää seuraa, kuulin jonkun
        syvällä rintaäänellä sanoneen
        njjj

        jos hottentotilla tosiaan oli juoksukaljaa
        njj


    • Anonyymi

      En kyllä rupeaisi estämään, tiedä vaikka tökkäisi puukon maksaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe