No, tuota minun kaverini on hyvä puhumaan minut kaikkeen mahdolliseen mukaan, joten niin myös tähänkin.
Hän valaistui niinkin "loistavan" idean saattelemana kuin että menisimme Kivenlahteen.
Hän ylisti kyseistä paikkaa oikein sydämestään asti.
No minähän ajattelin, ettei hän nyt paskaa puhuisi ja liioittelisi asiasta.
Lähdimme sitten tuumasta menoksi ja upotimme matkakortteihimme hieman arvoa, että voimme matkata kyseiseen määränpäähän.
Kelataanpas asiassa nyt tunti eteenpäin, kun saavuimme bussilla Kivenlahteen.
Ajattelimme sitten mennä vähän tutkimaan paikkoja ja mestan meininkiä.
Siellä porukka veteli viimeisillä voimilla alkoholit alas ja porukkaa tanssi kuin viimeistä juhannuspäivää!
Paikka oli kuin saastuneiden zombien valtaama hautausmaa ja paikassa haisi ties mitkä lemut. Paikka näytti synkälle ja ankealle, mutta asukkaat ja muut paikassa viettelevät hengarit toivat Kivenlahden ympäristöön värikkään tunnelman.
No en ymmärrä, miksi vietimme arvokkaan päivämme kyseisessä paikassa, mutta pistän sen kaverini syyksi.
No me meikäläiset olimme siellä yömyöhään, jolloin Kivenlahdessa virtasi "Kiviksen virtaus". Silloin porukka saavutti jonkun erittäin epänormaalin mielentilan, kun alkoivat siellä hihhuloimaan niin että paikka oikein hehkui heidän värikkäästä menosta.
Ei montaa katutolppaa tarvitse valaistakseen paikkaa, kun nämä ihmiset ovat jo itsessään niin "valoista" porukkaa.
Yövierailu loppui lyhyeen, kun tämä Kiviksen paraati päätti lähteä peräämme, kun emme halunneet liittyä kyseiseen pelleparaatiin.
Vierailut Kivenlahdessa loppuivat siihen sitten! Ei enää sinne! Menkää jos haluatte, mutta älkää sanoko etten olisi varoittanut! En suosittele! Oli liian kahjoa ja erikoista menoa minun makuuni. 🤪😵
Kivenlahden vilkasyöelämä
Anonyymi
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152