Oon nainen susta aika huolissaan

Anonyymi

eristäydyt aina vaan enemmän. Oon sun tukena. Muistaisitpa sen.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ai miten niin eristäydyn?

      • Anonyymi

        Kuinka usein enää käyt missään tai kuinka moneen kaveriis enää pidät yhteyttä?
        Ohan sulla ollut takaiskuja, mut ei kaikki oo samanlaisii.


      • Anonyymi

        Eihän minulla ole koskaan ollut edes kavereita, mihin pitäisin yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän minulla ole koskaan ollut edes kavereita, mihin pitäisin yhteyttä.

        ei sit sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein enää käyt missään tai kuinka moneen kaveriis enää pidät yhteyttä?
        Ohan sulla ollut takaiskuja, mut ei kaikki oo samanlaisii.

        Pitää yhteyttä. Salli mun nauraa paskaset naurut. Ja pitäisi vielä kaveerata..

        Ongelma on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää yhteyttä. Salli mun nauraa paskaset naurut. Ja pitäisi vielä kaveerata..

        Ongelma on?

        Haluan naisen päästävän auttajia elämäänsä. Hyväsydämisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan naisen päästävän auttajia elämäänsä. Hyväsydämisiä

        En tiedä millainen naisen elämäntilanne on.
        Jossain vaiheessa tästä maailmasta on tullut yltiö huolestuneiden ihmisten paratiisi. Jos draama ja ykspuoleinen yhteydenpito on eristäytymistä.
        Silloin sallisin tämän naisen olla omissa oloissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä millainen naisen elämäntilanne on.
        Jossain vaiheessa tästä maailmasta on tullut yltiö huolestuneiden ihmisten paratiisi. Jos draama ja ykspuoleinen yhteydenpito on eristäytymistä.
        Silloin sallisin tämän naisen olla omissa oloissaan.

        Sil on pelkoja. fobioita, ahdistuneisuutta, paniikkihäiriöö.


      • Anonyymi

        Eiks kaikilla naisilla (ainakin nuoremmilla) nykypäivänä ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks kaikilla naisilla (ainakin nuoremmilla) nykypäivänä ole?

        Ei mua muut kiinnosta. Yks vaan.


      • Anonyymi

        Millainen Han tämä yks vaan on?


    • Anonyymi

      Pakko eristäytä kun sairaus eristää. En kuitenkaan ole ilman kontakteja muihin ihmisiin. Puhelin käy kuumana kun viestittelemme ja käyvät kylässä.

      Itse en käy enää juuri missään. Vähän kävelyllä. No aloitus ei mulle silti. Kukaan ei tunne mua täällä.

      • Anonyymi

        Ei sullekaan ollu tää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sullekaan ollu tää

        Ihan luulin että on ; D


    • Anonyymi

      Hyvä tuki oot jos palstalla vaan kirjoitat. Vai laitatko hänelle myös irl viestejä, soitat jne? Ootko säkin nainen?

      • Anonyymi

        Onks sil välii? Nainen, mies. oon mikä oon, Mä alan pelkäämään toden teolla sen naisen takii.


      • Anonyymi

        Ei sillä ole mitään väliä tietenkään.

        Pelkäät kun nainen eristäytyy muista? Eiks jokainen meistä välillä eristäydy, se on elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään väliä tietenkään.

        Pelkäät kun nainen eristäytyy muista? Eiks jokainen meistä välillä eristäydy, se on elämää.

        Mä oon huolissani, koska se nainen on tärkee. Sä voit miettii nää jutut tolta kantilta kun ei se oo sul mikään. Mul on tunteita tota naista kohtaan! Tajuuks??


      • Anonyymi

        Ok-ok-ok! tajuunhan mä kun sen kerrot noin tomerasti. Voi kun mullakin olisi noin hyvä ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok-ok-ok! tajuunhan mä kun sen kerrot noin tomerasti. Voi kun mullakin olisi noin hyvä ystävä.

        Ei tää ystävyyttä oo. Se on nainen, jonka haluaisin ottaa kainalooni ja pitää siellä kunnes kaikki on hyvin taas. Tieks miltä näyttää hauras pelokas nainen kyyryssä suojautuneena johonkin nurkkaansa peitellen naamaa et mä en näkis mitä se tuntee? Sil on noit fobiot


      • Anonyymi

        Kiva... Asutte siis yhdessä? Tää kuulostaa vähän oudolta jutulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva... Asutte siis yhdessä? Tää kuulostaa vähän oudolta jutulta.

        ei asuta. ei ees olla romanttisessa mielessä pari.


      • Anonyymi

        Ette ystäviä, mutta ette parikaan, mutta silti hän piilottelee just sulta kasvojaan ettet näkisi. Oletteko työpari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette ystäviä, mutta ette parikaan, mutta silti hän piilottelee just sulta kasvojaan ettet näkisi. Oletteko työpari?

        Ei olla duunista tuttujakaan. Mä oon miesten alal ja se naisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää ystävyyttä oo. Se on nainen, jonka haluaisin ottaa kainalooni ja pitää siellä kunnes kaikki on hyvin taas. Tieks miltä näyttää hauras pelokas nainen kyyryssä suojautuneena johonkin nurkkaansa peitellen naamaa et mä en näkis mitä se tuntee? Sil on noit fobiot

        Mene ja ota se kainaloon ja paranna se. :)


      • Anonyymi

        Milloin otat minut mies kainaloosi etkä koskaan päästä pois... koska sinne tahtoisin ja sinne kuulun.


      • Anonyymi

        Saisit ollakin minusta huolissasi muutamasta kaverista joita minulla on en tosin käy heillä niin toinen heistä ei enää vastaa viesteihini joten ei ole enää kuin yksi ystävä. Olin ajatellut että menisin kylään hänelle mutta ei varmaan halua olla yhteydessä kun ei vastaa.


      • Anonyymi

        Tukehun tohon sienen hajuun ei ollut mun juttu ei tule lempparia en pidä sienen mausta. 😓


    • Anonyymi

      Älä hyvä ihminen sitä tänne kirjoita. MENE hänen luokse ja kerro se hänelle. Sitä suuremmalla syyllä jos sinulla on tunteita häntä kohtaan.

      • Anonyymi

        Jos nainen haluaa eristäytyä ei hän välttämättä ota ketään vastaan? ei ap..


    • Anonyymi

      Mistähän sä sen tietäisit. Ei kai kukaan koko seuraelämäänsä tänne skriivaa!

      • Anonyymi

        Kyl mä tiän. Se joskus puhu mul.


      • Anonyymi

        Mistä päin kirjoitat? Välillä puuttuu sanoista päätteet ja välil ei? Äskettäin varsinais-suomeen muuttanut mahdollisesti.


      • Anonyymi

        En mä mihkää oo muuttanu.


      • Anonyymi

        :DD


    • Anonyymi

      Säälittävä aloitus.

    • Anonyymi

      Väliin haluaisin eristäytyä olla yksin. Mutta on harvinaista herkkua😯

      • Anonyymi

        Se ei tee hyvää. Ei varsinkaa sil naiselle.


    • Anonyymi

      Mä viihdyn ihan hyvin yksinkin välillä, mutta liikkeellä ollessa monet tulee jutteleen. Mutta nyt pitkästä aikaa viiniä enempi otan ja silleen hauskasti että ei muutaku hölkyn kölkyn, cincin tai olisko jotain sopivampaakin.

      • Anonyymi

        Älä ota jos oot se. Fobioiden, paniikkikohtauksien ja ahdistuneisuushäiriön kaa toi ei oo hyvä sulle. Muistaks ?


      • Anonyymi

        No, en oo keneksi luulet, vaikka joidenkin ihmisten kohdalla oonkin säikky. Relax vaan.


    • Anonyymi

      Miksi kiusaat noin?

    • Anonyymi

      Voisitko mies laittaa viestiä..?

    • Anonyymi

      Kenelle naiselle tää olikaan?

    • Anonyymi

      Hoidan elämänarvoja kuntoon & ferritiinit. En jaksa juosta missään, toki käyn välillä oven ulkopuolellakin. Ei minusta ainakaan saa olla huolissaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei pidä heti ajatella pahinta, ei tarvitse olla häiriöitä tai fobioita, jotku vaan haluaa vetäytyä itsekseen.

      Jos itseäni ajattelen, niin minä en ainakaan jaksa ihmisten seuraa :D Olen koko elämäni venyttänyt ja venynyt ihmisten ympäröimänä, ja sitten kun kasvoin isoksi ja saan ihan itse päättää missä olen, niin en varmasti hingu ihmisten seuraan :D Tämä tarina on tosi. Käyn toki kaupungilla ja kahdilla ja syömässä, mutta vain tietyn ihmisen kanssa, en jaksa yhtään ihmisiä :D Ei ole pienintäkään kärhämään kenenkään kanssa eikä ole edes ollutkaan, tulen hyvin ihmisten kanssa toimeen, mutta en vain jaksa. Minusta kasvoi iso tyttö ja saan itse päättää, että saan olla yksin niiin paljon kuin huvittaa ja minuahan huvittaa. En jaksa edes ajatella, että jaksaisin edes tutustua uusiin ihmisiin, ei kiinnosta :D Oma seura paras seura, kukaan ei häiritse eikä sano vastaan eikä ole edes eri mieltä :D

      Minä olen esimerkiksi ollut koko ikäni pakosti ihmisten seurassa, aina ja koko aika, ja nyt kun ei ole pakko olla kenenkään seurassa, niin en varppina ole :D ehkä joskus mummona sitten. Minua hyvin tuntevat tietävät, että kyllä se sieltä sitten joskus soittaa ja kömpii kolostaan.

    • Anonyymi

      Tykkään olla yksin tai oman rakksan koirani kanssa joka on minun paras ystäväni. Jos joudun olem!n poruksssa ihanaa tykkään mutta niin pitää päästä piirtelemään ja luonnon gauhaan ym muuta mitä ei tarvi kenenkään tietää kuin minun js rakkaan koirani.

    • Anonyymi

      Kannattaisko nyt lopettaa nämä puheet eristäytymisestä!
      Kun ihmistä loukataan siten kun on loukattu. Ihmisillä jotka ovat saaneet aikaan tämän, ole mitään oikeutta vaatia yhtään mitään!
      Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia ymmärtäkää että, jokainen tarvitsee rauhaa ja yksinolemista eheytyäkseen. Edelleen en ymmärrä että, miksi minun pitäisi kumarrella ihmisiä, jotka eivät merkitse minulle yhtään mitään?
      Se kenelle olen ystävällinen se kenelle / keille juttelen luontevasti, lienee oma asiani! Se ketä / keitä autan, lienee oma asiani täällä elämässä.
      Auttaisiko kaikki ihmiset toisiaan, jos tulisi hätätilanne?
      Tiedän että, eivät auttaisi koska se kylmyys, välinpitämättömyys on vain olemassa joissain ihmisissä ja tämä on juuri asian pointti!
      Kylmyyttä ei ole se jos haluaa olla omissa oloissaan, jos ei halua olla tekemisissä kaikkien ihmisten kanssa täällä. Jokaisella ihmisellä lienee syynsä eli jos selkeästi tiedän että, en vain tulisi toimeen jonkun ihmisen kanssa, että jopa puhuminen tälle ihmiselle on hukkaan heitettyä aikaa. Että ihminen aiheuttaisi vain lisää pahaa, jos ottaisin yhteyttä häneen suoraan.
      Olen niin väsynyt tähän pelleilyyn, kaksinaamaisuuteen.
      Aitoja ja hyviä ihmisiä on enään niin harvassa täällä.
      Minun ja sinunkaan ole pakko rakastaa täällä kaikkia ihmisiä, olisihan tämä jo mahdoton vaatimuksena. ihminen joka on vähäpuheinen, ja touhuaa omissa oloissaan eikä tule juttusille normaalissa olosuhteissa.
      "Ihminen joka uskoo että, hän on muiden ihmisten yläpuolella ja tekee täällä mitä tykkää ja sanelee omat sääntönsä." On se kaikista vaarallisin ihminen ja tämä ihminen ei vain sovi maailmaani eikä kukaan täällä voi pakottaa minua ja häntä yhteen. Ja kuten myös lemmikkieläimistä ihmisen parhaasta ystävästä sanotaan:
      Jotkut ihmiset vain tarvitsevat elämäänsä näitä nelijalkaisia hellyttäviä otuksia.
      Tälläisen otuksen rakastaminen on kuin huumetta ja tarvitsen elämässäni sitä, että voin osoittaa rakkauteni ja huolenpitoni edes lemmikille.
      Rakkaudettomuudesta ja tunteiden puuttumisesta ei ole siis tässä kysymys lainkaan, en vain pysty kohdistamaan tunteita ihmiseen joka olisi väärä mies minulle kaikella tavoin. Tiedän että jossain on oikea ihminen, joka puhuu ja auttaa voimallansa minut ulos tästä helvetistä.
      "Kiitoksia niille ihmisille, jotka pystyvät ymmärtämään"

    • Anonyymi

      No en usko enää. Anna mun lähteä täältä maailmasta jos haluan.

    • Anonyymi

      Jokainen täältä lähtee vuorollansa kun aika on. Kenenkään ei silti tarvitse päättää päiviänsä toisen ihmisen takia. Rakkaus, rakastaminen on vaikein ja moninmutkaisin kokonaisuus. Kaikki on omissa käsissäsi loppupelissä, ilman että ilmaiset itseäsi selkeästi et voi saada toista ihmistä kiinnostumaan itsestäsi. Tämäkään ei riitä aina, et voi elää kuvitellen että, jos joskus tunteet ovat koskettaneet sinua, ne säilyisivät aina muuttumattomina. Jos et itse osoita että, olet kiinnostunut, jos et arvosta toista ihmistä millään tavalla. Kuinka tämä toinen ihminen voisi tietää tai ylipäänsä ottaa vakavasti sinut. Ketään ei voi vaatia, pakottaa rakastamaan itseään.
      Joten ajatus toisen ihmisen omistamisesta, hallitsemisesta on tuhoon tuomittu jo pelkkänä ajatuksena. Joskus vain käy niin että, et voi saada toista ihmistä itsellesi koska et sovellu hänelle tai ole se oikea hänen rinnalleen..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe