Surullista katsottavaa varkauden prismassa

Anonyymi

Lapsiperheen vanhemmat ostivat kaljaa. Lapsille sitten sanoivat Ei ei,kun lapset pyysi karkkia tai jäätelöä. Eli siinä on juhannus monessa perheessä. Lapsilleja ei mitään,vanhemmat tappelee kännissä,mahdollisesti jossain mökillä,ettei kukaan näe. Lapset on hiljennetty,eivät uskalla kertoa kellekkään.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viideltä saunaan ,kuudelta putkaan on monessa perheessä ihan joka lauantainen meno. Väkivaltaa riittää ja korostuu kesällä juhannuksena. Onneksi on poliisit.

    • Anonyymi

      Onneksi Suomessa ei enää tehdä lapsia voi aikuiset riekkua ihan keskenään. 1.4 lasta syntyvyys sillä ei paljon eläkkeitä makseta kenellekkään. Suomessa tehdään vähiten lapsia koko euroopassa eli jos näätte jossain lapsiperheen kannattaa pyytää nimmarit on niin harvinaista.

      • Anonyymi

        No oikein se onkin,kun ei ole töitä,niin lapsia ei tänne kärsimään tehdä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä sääntöjenvastasta on kertoa totuutta jos vanhemmat vetää olutta .Kyllä se känninem melu ja riita kuuluu lastenhuoneeseenkin..NykyDemarien johtamasaa Suomessa hiljennetään totuus ja halaillaan maailmaa Syyriaan asti

      • Anonyymi

        Ei tänne kannata kirjoittaa. Täältä poistetaan asiallisia viestejä.
        Joissakin ( monessa) ketjuissa yli puolet viesteistä häviää.


      • Anonyymi

        Suomi pitää huolen suomalaisista. Hieno teko. Minun maani.


    • Anonyymi

      Kaupoissa näkee hyvin usein saman näytelmän,paitsi on totta.
      Kärry lastattu kaljalla ym.alkoholilla,meikeillä ym.aikuisten jutuilla ja lapselle jyrkkä EI kun pyytää jäätelön tai karkkipussi.
      Olen kuullut joskus,että rahat on vähissä.
      Kyllä osa vanhemmista on sadisteja.

      • Anonyymi

        Onhan ne rahat vähissä,kun isät kaljalootia ostaa ja äidit meikkejä ym. Sairaita ihmisiä. 3vuoden välein uus penska,jotta mamma saa kotona löhnöttää ,lapset kulkee kuin kerjäläiset.


    • Anonyymi

      Joka vuosi huostaanotettujen lasten määrä kasvaa vaikka syntyvyys laskee. Tämähän tarkoittaa vain.,että lapsista ei vanhempansa huolehdi. Syitä lienee monia, köyhyys, vanhempien päihteiden käyttö, mielenterveysongelmat, työttömyys, ja myös silkka itsekkyys, se, ettäaikuisten tarpeet menevät lasten tarpeiden edelle. On myös osaamattomuutta ja keinottomuutta kasvatusasioissa sekä silkkaa pahuutta, joka näkyy lasten pahoinpitelynä. On vanhempia, jotka saavat lapsia aina vaan koskaan työelämään osallistumatta, eletään koko perhe toisten työn varassa. Hyvä vaan, että lapsia syntyy yhä vähemmän tähän kurjuuteen.

      • Anonyymi

        Minulla 3 ammattitutkintoa. Sinulla 1988 mikkeli ajalta tervhoitokoulutus. Kumpi meistä parempi.


    • Anonyymi

      Minkä tauttaa tiältä poistetaan viestejä,kun sanon ,että enemmän on tutkintoja kuin yli 30v vanhat opinnot. Käykö tunteisiin joillain. Töitä oon tehnä ja lapsia ja elättänä itse.

    • Anonyymi

      Jokaisella on oma elämänsä,elä rupea holhoomaan ketään.

    • Anonyymi

      Mistäs tiedät jos ovat jo karkit ostettu lidlistä? Siellä halvemmat.
      Mistäs tiedät juovatko kaikki itse? Joillakin on kavereita.
      Mitä se sinulle kuuluu mitä kukakin ostaa? Tuleva kerrostalo kyttääjä
      Mitä se sinulle kuuluu mitä kukakin tekee ja paremipi ostaa kun varastaa.

    • Anonyymi

      Minulla 3ammattitutkintoa. Sinulla 1986 mikkeli ajalta tervhoitokoulutus. Kumpi meistä rempi.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe