Oon kellotanut 700 Mhz konetta niin että se käy 784 Mhz. Nyt ku katson MBM5:lla lämpötiloja niin näyttää tällasta: Case 37 astetta ja CPU 37 astetta ja sensor 3 0 astetta. Eikö lämpötilojen pitäis nyt jonkuverran nousta ku muistelen että ne oli jo ilman kellotusta jo tollaset. Kovalevy on Asus k7v ja prossu Athlon. Mistä tietää mikä sensori ottaa mistäkin?
Missä ongelma kun MBM5 näyttää ihan mitä sattuu!
Mikko_
1
239
Vastaukset
- ...
Eipä tuossa miun vanhassa P3 lämmöt paljoakaan noussu vaikka kellotin sen 650@850 vakio jäähyillä. Emona oli Abitin BH 6 II. oliskos ollut jotain 3-6 aseen luokkaa tossa prossulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896