Melekosta kusetusta kirpparin ilmaisjakelusta,kermat kuorittiin päältä,lahjoitus tavarat jakoon ilmaiseksi.Kyllä meitä ihmisiä pidetään tyhminä,helekatin rojua pitäisi alkaa kuskaamaan ilmasin,samat rojut monta päivää jakelussa,kemat lähtee suoraan autoihin.
Myllymäen hyväntekijä kirppari
11
104
Vastaukset
- Anonyymi
Kemat lähtee...lähtee...tä...
- Anonyymi
No kun on "ajolähtö" ja Tontti tyhjäksi. Siinä mitään kusetusta ole muutakuin ns. kirpparinpitäjillä. Maksaa vuokrat ja homma toimii. Kyllä ne romumiehet tyhjentää.
- Anonyymi
missä tämmöinen paikka on ? kenen kirppari ?
- Anonyymi
voisiko joku kertoa missä tämä kirppari on jotta kävis kattelee
- Anonyymi
Onko se rojukasa siinä entisen rinkisen puitten alla, voi jumankauta.
- Anonyymi
Taitaa olla taputeltu tämä "Hyväntekeväisyys". :D
- Anonyymi
Itse olen ihmetellyt, että miksi kaupunki antaa huseerata Köpisruokalassa.
- Anonyymi
Samaa yritystä kuin autopaja ..ketään ikinä paikalla ja osattu korjata ees omistajan omia auton romuja.
- Anonyymi
ei oo kirppareita eikä autopajoja hällä enää .. yrittäjä kadonnut ku tuhka tuuleen ..
- Anonyymi
Voi kamalaa kun vanhaa tavaraa uskaltaa antaa pois. Ihan hirveää!!!!!!!
- Anonyymi
voi että miten sulla onkin kaikki kauheaa useammassa keskusteluketjussa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063