Tuli kliksuteltua vielä ennen unia joku 16 personalities -testi ja hauska tulos tuli.
Persoonallisuustyyppisi on:
Loogikko
INTP-a
“Loogikko”-persoonallisuus
Opi eilisestä, elä tätä päivää, toivo huomiselle. Tärkeää on koskaan lakata kyseenalaistamasta.
Albert Einstein
Loogikot ovat melko harvinaisia. Heitä on vain kolme prosenttia väestöstä, mikä on heille hyvä asia, sillä he eivät todellakaan halua olla “yleisiä”. Loogikot ovat ylpeitä kekseliäisyydestään ja luovuudestaan, ainutlaatuisesta tavastaan tarkkailla asioita ja tarmokkaasta älykkyydestään. Loogikot ovat usein filosofeja, ajattelijoita, uneliaita professoreja ja ovat olleet monien tieteellisten löytöjen takana.
https://www.16personalities.com/fi/intp-persoonallisuus
Toi on just mä, kaikkee sitä tuleekin eteen 🤪 Miten tuon tulokset ja kuvailut vastaavat paljon jotain perhanan horoskooppimerkkini kuvailuja, pöhköä.
Kannattaa tehdä tuo: https://www.16personalities.com/fi
Persoonallisuustesti
4
191
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ja kaikki INTP luulevat olevansa älykkäitä. Lol ei Einstein mikään älykkö ollut varasti matikan kaavat Egyptiläisiltä keksijöiltä. Typerä ihmiskunta, typerineen tarinoineen. INTP ei ole aina loogikko tiesin yhden sellaisen ja siltä oli logiikka hukassa. Täysin epäkypsä ihminen.....
- Anonyymi
Jaa, itse otin tuon luonneanalyysina enkä jonain egon buustina kuvitellen että olisin joku nero vaikka ehkä mensaan kuulunkin 🤪
Ja anteeksi nyt, mutta kommenttisi vaikuttaa epäkypsän ihmisen kommentilta.
- Anonyymi
Kliksuttelin myös, tuli sama vastaus kuin aloittajallekin. Mutta kohta painun minäkin pehkuihin, olen siirtynyt aamupäivävoittoiseen rytmiin. Mikä on edistystä.
- Anonyymi
Viihdyttäjä”-persoonallisuus
Olen itsekäs, kärsimätön ja hieman epävarma. Teen virheitä, olen poissa tolaltani ja ajoittain minua on vaikea hallita. Mutta jos et tule toimeen kanssani tällaisena, silloin et totisestikaan ansaitse minua parhaimmillani.
MARILYN MONROE
Jos joku voi spontaanisti alkaa laulun ja tanssin, niin viihdyttäjä. Viihdyttäjät antautuvat hetken huumaan, ja odottavat samaa kaikilta muilta. Mikään muu persoonallisuustyyppi ei ole yhtä antelias aikansa ja energiansa suhteen, sillä viihdyttäjät ovat vertaansa vailla toisten rohkaisemisessa ja tekevät sen vastustamattomalla tavalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978