Mies antaisitko mulle anteeksi

Anonyymi

Ja vielä mahdollisuuden? Mikä tarkoitus tällä muuten olisi ollut?

185

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se kaikki voinut olla harhaa vaikka kai niin jo kuvittelet. Ei se vaan ollut. Rakastan sua.

• Anonyymi

Mitä olet tehnyt, kun pyydät anteeksi?

• Anonyymi

Mokannut kaiken. En kuunnellut tunteitani vaan "järkeilin".

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mokannut kaiken. En kuunnellut tunteitani vaan "järkeilin".

Ap

Joo🙂 Ei sun tarvii kuin ottaa yhteyttä. . Mä en sun perään ala enää vinkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo🙂 Ei sun tarvii kuin ottaa yhteyttä. . Mä en sun perään ala enää vinkumaan.

Tuskin olet hän kun hän ei ole mielestäni koskaan mun perään "vinkunut". Ainakaan mun kuullen. Ottaisinkin heti yhteyttä jos tietäisin olevan edes jokin pieni mahdollisuus mihinkään. Siksi vingun täällä kun en vaan voi muutakaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin olet hän kun hän ei ole mielestäni koskaan mun perään "vinkunut". Ainakaan mun kuullen. Ottaisinkin heti yhteyttä jos tietäisin olevan edes jokin pieni mahdollisuus mihinkään. Siksi vingun täällä kun en vaan voi muutakaan..

Mikä sitten muka antaa olettaa, ettei pienintäkään mahdollisuutta ole? Onko hän haukkunut sinut alimpaan h***ettiin vai miksi luulet olevan mahdotonta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sitten muka antaa olettaa, ettei pienintäkään mahdollisuutta ole? Onko hän haukkunut sinut alimpaan h***ettiin vai miksi luulet olevan mahdotonta?

Hmm.. aika hyvä kysymys. Ei ole päin naamaa haukkunut,mutta pikkulinnuilta kuulin ja irl tapahtumat kanssaan kielivät enemmän siitä että ei ole pienintäkään toivoa enää.

• Anonyymi

Pikkulinnut hyvin harvoin toistavat tarinan täysin muuttumattomana - käytännössä ei juuri koskaan. Heillä on tapana liioitella, jättää pois osa tai muunnella tarinaa sen mukaan mitä olettavat sinun haluavan kuulla tai sitten omien piilossa olevien tarkoitusperiensä vuoksi. Tärkeissä asioissa luotan vain kahdenväliseen yhteyteen ja omiin silmiini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkulinnut hyvin harvoin toistavat tarinan täysin muuttumattomana - käytännössä ei juuri koskaan. Heillä on tapana liioitella, jättää pois osa tai muunnella tarinaa sen mukaan mitä olettavat sinun haluavan kuulla tai sitten omien piilossa olevien tarkoitusperiensä vuoksi. Tärkeissä asioissa luotan vain kahdenväliseen yhteyteen ja omiin silmiini.

Mutta jos sellaista kahdenvälistä yhteyttä ei ole niin ei voi luottaa mihinkään muuhun kuin siihen, että menetin hänet. Enkä ihan äskettäin edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos sellaista kahdenvälistä yhteyttä ei ole niin ei voi luottaa mihinkään muuhun kuin siihen, että menetin hänet. Enkä ihan äskettäin edes.

Jos itse tunnet mokanneesi ja sinun toimiesi takia olette ajautuneet erilleen niin tiedät varmaankin, että se on sinun tehtäväsi ottaa askel hänen suuntaansa, että se yhteys palautuisi. Ette te toivomalla ajautuneet erilleen, ettekä te toivomalla sitä yhteyttä löydä uudelleen.

• Anonyymi

"AP: Mokannut kaiken. En kuunnellut tunteitani vaan "järkeilin". "

Hieman ehkä sama juttu täällä, mä tosin kuuntelin tunteitani, ja siltikin järkeilin.
        Eikä se minusta ole mikään moka, että haluaa ja yrittää toimia oikein, vaikkei se niin helpolta tuntuisikaan. I'm a self made bitch.

...Mutta joskus mietityttää, että mitä jos teinkin väärin (ketä kohtaan? kaikkia?), tai vääristä syistä, tai mitä jos aiheutin kipua toisille ihmisille? Ja että onko se vain hyvä, etten mitenkään voi tietää vastauksia? ehkä. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"AP: Mokannut kaiken. En kuunnellut tunteitani vaan "järkeilin". "

Hieman ehkä sama juttu täällä, mä tosin kuuntelin tunteitani, ja siltikin järkeilin.
        Eikä se minusta ole mikään moka, että haluaa ja yrittää toimia oikein, vaikkei se niin helpolta tuntuisikaan. I'm a self made bitch.

...Mutta joskus mietityttää, että mitä jos teinkin väärin (ketä kohtaan? kaikkia?), tai vääristä syistä, tai mitä jos aiheutin kipua toisille ihmisille? Ja että onko se vain hyvä, etten mitenkään voi tietää vastauksia? ehkä. :/

Oikein hyvä on järkeillä asioita ja elämäänsä kohilleen, jos on tullut väärin kohdelluksi ja tunteiltaan loukatuksi. Itseään kuuluu rakastaa myös sopivissa määrin ja itsestään välittää. Ei kannata elämässään hukuttaa itseään kuitenkaan toisen ongelmallisuuden mukana siihen suohon, että antaa yhä uudelleen anteeksi ja sama meno jatkuu vaan. Myös itsestään pitää pitää huolta ja kohdella hyvin, jotta voi tulla juttuun muiden kanssa.

• Anonyymi

Itse haluaisin tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse haluaisin tietää.

Haluaisit tietää mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisit tietää mitä?

Niin! Minäkin haluaisin tietää?! (edes jotain)

• Anonyymi

Antaisin anteeksi. Olemme inhimillisiä olentoja ja kaikille sattuu virheitä.

• Anonyymi

Mutta et toista mahdollisuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaisin tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaisin tietenkin.

Vastaisipa hänkin noin. Mitä sinun hän on tehnyt jotta pitäisi pyytää anteeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaisin kolmannenkin mahdollisuuden 🤔🤗🌞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaisin kolmannenkin mahdollisuuden 🤔🤗🌞

Oho sinäpä mies oot! kolmatta tässä toivotaan. Miksi et oo hän? :'(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaisipa hänkin noin. Mitä sinun hän on tehnyt jotta pitäisi pyytää anteeksi?

Ei ole mitään varsinaista anteeksipyydettävää konkreettista tekoa. Hän teki mielestäni huonon ratkaisun. Ei ole mitään peruuttamatonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään varsinaista anteeksipyydettävää konkreettista tekoa. Hän teki mielestäni huonon ratkaisun. Ei ole mitään peruuttamatonta.

Milloin, millaisen ratkaisun?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta mitä tulee kolmannen jälkeen? Neljäs, viides jne?

Ihminenhän on sellainen että hän pyrkii eletystä ammentamaan kokemusta ja neuvoa tulevaan. Jotkut ovat vaan sellaisia jotka luottavat toisten hyväntahtoisuuteen, siihen että saa aina uuden tilaisuuden.

Siis toisen mahdollisuuden tietty kaikki ansaitsevat mutta jos siitä mennään yli niin kylläpä sen tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voinhan minä hänkin olla? Ei olla tutustuttu lähemmin, silloin on hyvä antaa myös mahdollisuuksia toiselle, enemmän kuin kaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voinhan minä hänkin olla? Ei olla tutustuttu lähemmin, silloin on hyvä antaa myös mahdollisuuksia toiselle, enemmän kuin kaksi.

Me ollaan "tunnettu" jo kyllä aika pitkään, jos sulla uusi tuttavuus se tuskin minä. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin, millaisen ratkaisun?

Aika lasketaan jo vuosissa. Lähti väärän ihmisen perään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika lasketaan jo vuosissa. Lähti väärän ihmisen perään.

Ja antaisit silti uuden mahdollisuuden? Miksi ihmeessä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja antaisit silti uuden mahdollisuuden? Miksi ihmeessä...

Sydän haluaa mitä se haluaa.

• Anonyymi

Kyllä antaisin! T:J.

• Anonyymi

Kenelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle?

Ehkä olet hän? Ajatuksissa vahvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olet hän? Ajatuksissa vahvasti.

Ei ole ap ajatuksissa J. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle?

T miehelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T miehelle

Ap, oliko aloitus T miehelle?

• Anonyymi

Jltä > Teelle olen ymmärtänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jltä > Teelle olen ymmärtänyt?

Ei ole Jiiltä Teelle :) -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap, oliko aloitus T miehelle?

Ei ole Teelle -ap

• Anonyymi

Teelle se meni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teelle se meni.

Keneltä meni Teelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ap ajatuksissa J. -ap

K:ta sinä kaipaat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltä meni Teelle?

Menikö M:ltä T:eelle

• Anonyymi

Pyydä anteeksi niin todennäköisesti saat anteeksi. Mukavaa juhannusta ja positiivisia ajatuksia. :)

• Anonyymi

Ei ole niin yksinkertaista.. :(

• Anonyymi

Mikä estää anteeksi pyytämästä? Jos on puhelinnumero tai sähköpostiosoite niin viesti menemään. Jos taas osoite niin vanha kirje on loistava muoto missä on tunnetta mukana. Se miten jatkossa menee on eri asia, mutta ainakin saat sielullesi rauhan kun olet toiminut oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä estää anteeksi pyytämästä? Jos on puhelinnumero tai sähköpostiosoite niin viesti menemään. Jos taas osoite niin vanha kirje on loistava muoto missä on tunnetta mukana. Se miten jatkossa menee on eri asia, mutta ainakin saat sielullesi rauhan kun olet toiminut oikein.

Tämän haluaisin ehdottomasti hoitaa kasvotusten.

• Anonyymi

Ap sinun nimikirjain ja kaipaamasi miehen nimikirjain?

• Anonyymi

Ei se täällä kai ole kuitenkaan..

• Anonyymi

Miksi et kerro kaikkea?

Tuskimpa syy on järkeilyssä jos pyydät toista mahdollisuutta. Eli mitä teit väärin häntä kohtaan?

• Anonyymi

En haluaisi tässä keskustelupalstalla kertoa minun ja hänen välisiä asioita ... Jokainen varmaan sen ymmärtää...

Tein väärän päätöksen, väärin perustein ja uskoin jotain muiden sanomia asioita (esim. M.L), jotka päätökseen ratkaisevasti vaikuttivat.

Ja tästä kyllä nyt tunnistaa jos lukee.

Edes viimeisen keskustelun, jotta kaikki saataisiin selvitettyä, jos hän haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haluaisi tässä keskustelupalstalla kertoa minun ja hänen välisiä asioita ... Jokainen varmaan sen ymmärtää...

Tein väärän päätöksen, väärin perustein ja uskoin jotain muiden sanomia asioita (esim. M.L), jotka päätökseen ratkaisevasti vaikuttivat.

Edes viimeisen keskustelun, jotta kaikki saataisiin selvitettyä, jos hän haluaa.

Mihin tuo M.L viittaa? Henkilöön jonka valheita uskoit vai itse valhetta? Tai jotain ihan muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se haittaa. Nythän sinulla on ollut aikaa miettiä mitä sinä itse haluat. Samalla tavalla minä sinua vielä ajattelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se haittaa. Nythän sinulla on ollut aikaa miettiä mitä sinä itse haluat. Samalla tavalla minä sinua vielä ajattelen.

No niin, tämähän erikoista, joku tunnisti tämän tunnisteen vai vastasitko muuten vain? Tiedätkö mitä nuo kirjaimet tarkoittavat?

(pienen sätkyn kyllä sain, kiitti)

Millä tavalla siis ajattelet? Tämä on mulle ollut todella epäselvää aina..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, tämähän erikoista, joku tunnisti tämän tunnisteen vai vastasitko muuten vain? Tiedätkö mitä nuo kirjaimet tarkoittavat?

(pienen sätkyn kyllä sain, kiitti)

Millä tavalla siis ajattelet? Tämä on mulle ollut todella epäselvää aina..

Tiedän mitä ne kirjaimet tarkoittavat.

Hyvällä, lämpimällä tavalla ajattelen, sen ei pitäisi olla epäselvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin tuo M.L viittaa? Henkilöön jonka valheita uskoit vai itse valhetta? Tai jotain ihan muuta?

Tutut on kirjaimet. Paikka ois edelleen auki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutut on kirjaimet. Paikka ois edelleen auki.

No mitä ne tarkoittaa? :) mikä on ekan kirjaimen takana olevan sanan tarkoitus yhdellä toisella kielellä?

• Anonyymi

Näihin kirjaimiin ei kukaan osannut antaa selitystä? Ei sillä että olisin odottanutkaan.. /: kaksi sanoi tietävänsä mutta ei kuitenkaan?

• Anonyymi

Vieläkin olet tervetullut kainalooni. Ei tunteet noin vain kuole pois.

• Anonyymi

Kiva, milloin sopii? :) Mikä sun nimi on?

• Anonyymi

Voi, kun laittaisitkin tämän saman tekstarilla, keksisin vaikka minkä tekosyyn lähteä täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, kun laittaisitkin tämän saman tekstarilla, keksisin vaikka minkä tekosyyn lähteä täältä.

Miksi pitäisi keksiä jokin tekosyy jos hän olisi lähtösi oikea syy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vietä juhannus ihan rauhallisin mielin vaan loppuun. Minä ja tunteeni emme ole katoamassa ihan yllättäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vietä juhannus ihan rauhallisin mielin vaan loppuun. Minä ja tunteeni emme ole katoamassa ihan yllättäen.

Mulla on tunne, että olet valumassa pois luotani..... ettei meitä enää ole???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole valunut minnekään, kuten sanoin, en ole katoamassa mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tääkään ei ap. :)

• Anonyymi

Onpas täällä ollut mukavia vastauksia, oon ihan yllättänyt :)

• Anonyymi

Minkä laisen väärän ratkaisun teit? Tuosta järjellä eikä tunteilla tehdystä päätöksestä tulee mieleen kaksi asiaa. Annoit pakit mutta muutit mieltäsi tai erosit, koska ajattelit ettei suhde toimisikaan? Voi toki olla että olen aivan hakoteillä veikkauksillani.

• Anonyymi

Aloittaja voisi kyllä tähän vastata.

• Anonyymi

Se selkeyttäisi huomattavasti tätä ketjua jos AP vastaisi tähän 19.25 esitettyyn kysymykseen. Käyhän hän selkeästi kuitenkin seurailemassa ketjua, joten siitä ei ole ainakaan kyse jos vastausta ei kuulu.

• Anonyymi

En oikein tiedä mitä tähän vastata, kun oikein kumpikaan ei osunut.. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein tiedä mitä tähän vastata, kun oikein kumpikaan ei osunut.. -ap

Entäs jos olisit kertonut vaan suoraan, että mikä se mokasi oli joka liittyi järkeilyyn?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos olisit kertonut vaan suoraan, että mikä se mokasi oli joka liittyi järkeilyyn?

No kaipa se kohde tunnistaisi?

• Anonyymi

en tiedä mitä sanoa.. jos olet hän ap eli o..
      niin kokeile ja katsotaan miten reagoin.
      en itsekkään tiedä näin etukäteen, ehkä en reagoi yhtään.

enkä ymmärrä sinua hyvin, muutaku vähän vain.

odotan sähköpostia

• Anonyymi

Ei O.

• Anonyymi

"en tiedä mitä sanoa.. jos olet hän ap eli o.."

Ohhoh. No nyt minäkään en tiedä mitä sanoa.
        Siis ketä oikeastaan tarkoitat?

"odotan sähköpostia"

Okei, sehän on kivaa ja yllättävää. Mutta mä en taida pyydellä anteeksi; haluatko silti kuulla jotain?

(ei-ap)

• Anonyymi

Täällä on niitetty tosiaan viestejä kuin viljaa. Jotkut tunnistaneet itsensä/ tulleet katumapäälle😂

• Anonyymi

Täältä löytyy "halvimmat huvit" 🙄

• Anonyymi

Ne on niitä spämmejä joita poistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on niitä spämmejä joita poistettu.

Paskat spämmejä....aamulla oli ihan asiallisia viestejä. Johonkuhun on napsahtanut liian lähelle ja iskenyt paniikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskat spämmejä....aamulla oli ihan asiallisia viestejä. Johonkuhun on napsahtanut liian lähelle ja iskenyt paniikki.

Ai? Mitä täällä oli siis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä löytyy "halvimmat huvit" 🙄

Mitä tarkoitat?

• Anonyymi

No voi etten että. Kaduttaaks joitain nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sä puhut? Kerro nyt ihmeessä mitä viestejä täällä oli? Muistan että oli jotakin "jäin roikkumaan totuttuun" juttua mut poistuiko se just? Oliko muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko kertoa. Nimiä.

• Anonyymi

Olitko joskus jo tuon miehen kanssa jonkinlaisessa suhteessa?

• Anonyymi

Oli meillä jo yhteistä juttua. En paljasta liikaa, etteivät kyttääjät myös tunnistaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli meillä jo yhteistä juttua. En paljasta liikaa, etteivät kyttääjät myös tunnistaisi.

Tuo vastaaja ei ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle sä luulet tän olevan :D mietippä nyt...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo vastaaja ei ap

Voisitko aloittaja vastata tuohon kysymykseen että onko teillä jo ollut suhde?

• Anonyymi

En ihan ymmärrä kysymystä.. Jonkinlainen suhde tietysti, en mä muuten täällä varmaan kirjoittaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ihan ymmärrä kysymystä.. Jonkinlainen suhde tietysti, en mä muuten täällä varmaan kirjoittaisi.

Eli ei ole mitään ollut. Olette joskus vaan moikanneet ja muutaman sanan vaihtaneet.

Suhteeksi voi kutsua vasta sitten kun on jotain intiimiä ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ei ole mitään ollut. Olette joskus vaan moikanneet ja muutaman sanan vaihtaneet.

Ihmisuhde ja seurustelusuhde ovat molemmat ihan oikeita suhteita, mutta eri asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen eri mieltä. Ehkä oli ehkä ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli meillä yhteisiä tuttujakin T. Älä kerro. Hyss. Meijä pieni "salasuhde".

• Anonyymi

Ai Tonikin? Selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli meillä yhteisiä tuttujakin T. Älä kerro. Hyss. Meijä pieni "salasuhde".

Ah! Nyt suuta auki siellä! Nyt on kivan kielletyn tuntumaa jo!

• Anonyymi

Mä haluan sen salasyhteen pysyväksi salasuhteeksi. Voidaan salassa hinkata toisiamme. Mun munaskut kaipaa koskettelua.

• Anonyymi

Isä Jumala antaa sinulle kaikki syntisi anteeksi.
      Miehestä en tiijä.

• Anonyymi

Voi luoja jos vain saisin vielä mahdollisuuden, en päästäisi enää pois. Niin kauan sua katselin ja haaveilin. Sitten sivullinen astui kuvioon ja alkoi mustamaalata minua, levitti perättömiä jne.. Ei vain voi ymmärtää että miksi.

• Anonyymi

Jo on sulla kummallista tekstiä, et ole edes tutustunut ihmiseen ja kuvittelet susta maalattavan mustaa.

• Anonyymi

No miksiköhän ??

• Anonyymi

"Ei vain voi ymmärtää että miksi." Tuohon siis ylempi.

• Anonyymi

Antaisin mahdollisuuden ja anteeksi ja olisin valmis aloittamaan puhtaalta pöydältä jos hän vaan kysyisi minulta suoraan tuota.

• Anonyymi

Miten kauan te tuntemattomat jaksatte roikkua täällä buustaillen toisianne puhtaalta pöydältä aloittamiseen?

• Anonyymi

Miten kauan te tuntemattomat jaksatte roikkua täällä vähätellen toisia roikkujia?
        Hanki parempaa luettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kauan te tuntemattomat jaksatte roikkua täällä buustaillen toisianne puhtaalta pöydältä aloittamiseen?

Miten kauan sinä jaksat roikkua täällä valvomassa ihmisiä?

• Anonyymi

Niin, kerropa se? Ei sulla taida olla muutakaan elämää.

• Anonyymi

Mikset itse laita viestiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kauan sinä jaksat roikkua täällä valvomassa ihmisiä?

Virallinen valvoja pitää olla joka paikassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset itse laita viestiä?

Tilanne on sellainen, että sen pitää olla näin päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne on sellainen, että sen pitää olla näin päin.

Millainen tilanne teillä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen tilanne teillä on?

Jos oikea sattuisi lukemaan niin hän ymmärtäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oikea sattuisi lukemaan niin hän ymmärtäisi.

Toivottavasti lukee siis. :) -ap

• Anonyymi

Tässä taas jallitetaan säälittäviä palstalaisia..

• Anonyymi

Perustele ihmeessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele ihmeessä?

Koska aitoja tunteita ei ole olemassakaan, tai ainakaan niitä ei voi mitenkään käsitellä tällä palstalla, vaan kaikki täällä kirjoittavat ovat aina ja ikuisesti trolleja.
        Amen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele ihmeessä?

Koska aloitus on naurettava. Tämä on klassinen merkki trollista, että kysytään henkilökohtainen kysymys anonyymina palstalla.
        Vaatisi jo vähintäänkin nimen/nimet heti jo aloituksessa ja sen jälkeen(jos ei jo heti alkuun) todella vahvat tunnisteet.
        Tarkemmin sanottuna aloitus olisi pitänyt laittaa kohdehenkilölle itselleen.
        Kommentteja satelee, mutta tunnisteita ei satele.
        Motivaationa on siis puhdas trollaus. Ei se, että kysymykseen saisi aidon vastauksen oikealta henkilöltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska aloitus on naurettava. Tämä on klassinen merkki trollista, että kysytään henkilökohtainen kysymys anonyymina palstalla.
        Vaatisi jo vähintäänkin nimen/nimet heti jo aloituksessa ja sen jälkeen(jos ei jo heti alkuun) todella vahvat tunnisteet.
        Motivaationa on siis puhdas trollaus. Ei se, että kysymykseen saisi aidon vastauksen oikealta henkilöltä.

Sinä se et selvästikään yhtään ymmärrä mikä on anonyymipalstan idea. Ja ei, kaikki kirjoitukset, jotka on "osoitettu" täällä jollekulle, eivät edelleenkään ole trollausta, vaikket sinä niiden perusteella saakaan treffejä sovituksi. Sinun vänkäämisesi sen sijaan alkaa mennä trollauksen puolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnisteita on ollut useita, ne ei tietenkään aukea jos et ole kohdehenkilö. Eräs vahva tunniste täällä olikin, johon en kuitenkaan saanut lisäkysymysten jälkeen vastausta, ja jos siihen ei osaa vastata ei ole oikea henkilö kyseessä. Tää nyt vaan on tällaista omien ajatusten ja tunteiden purkua, sillä niin kuin olen maininnut aikaisemmin kommentoissa, tämä henkilö ei täällä ole, ei näitä lue, eikä halua olla mun kanssa tekemissä enää. Tämä ketju vain on jatkunut jostain syystä, vaikken paljoa ole vastaillutkaan. -ap-

Ja jos ajattelet että tämä voisi olla sinulle, sinähän voisit myös heittää jotain tunnisteita. Ja en ole trolli.

• Anonyymi

Vastaan molemmille:
        Ei kysymyksen esittäminen täällä ole tunteiden purkua. Se on naurettavaa. Ja mitä treffien sopimiseen tulee, niin ne sovin irl. Mutta eihän mikään ätmi tietenkään sellaisesta mitään ymmärrä.
        En ajattele, että tämä mulle olisi, koska mulle osoitetut kysymykset tulee mulle suoraan.
        Jos ei tule, niin tuuli ne vie. En mä jaksa täällä mitään arvaa kuka -leikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan molemmille:
        Ei kysymyksen esittäminen täällä ole tunteiden purkua. Se on naurettavaa. Ja mitä treffien sopimiseen tulee, niin ne sovin irl. Mutta eihän mikään ätmi tietenkään sellaisesta mitään ymmärrä.
        En ajattele, että tämä mulle olisi, koska mulle osoitetut kysymykset tulee mulle suoraan.
        Jos ei tule, niin tuuli ne vie. En mä jaksa täällä mitään arvaa kuka -leikkiä.

Ehkä se ei ole sitä sinulle, mikä sä olet sanomaan millä tavalla ihmiset purkaa tunteitaan?! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnisteita on ollut useita, ne ei tietenkään aukea jos et ole kohdehenkilö. Eräs vahva tunniste täällä olikin, johon en kuitenkaan saanut lisäkysymysten jälkeen vastausta, ja jos siihen ei osaa vastata ei ole oikea henkilö kyseessä. Tää nyt vaan on tällaista omien ajatusten ja tunteiden purkua, sillä niin kuin olen maininnut aikaisemmin kommentoissa, tämä henkilö ei täällä ole, ei näitä lue, eikä halua olla mun kanssa tekemissä enää. Tämä ketju vain on jatkunut jostain syystä, vaikken paljoa ole vastaillutkaan. -ap-

Ja jos ajattelet että tämä voisi olla sinulle, sinähän voisit myös heittää jotain tunnisteita. Ja en ole trolli.

Tunnisteita on btw yksi. Aika moni tunnisti, että joku M.L on jauhanut paskaa. Minäkin tunnen monia äm älliä. Loput ketjusta on ätmien epätoivoista ryömimistä ja sun turhanpäivästä länkytystä, joka ei johda mihinkään. Trolli mikä trolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnisteita on btw yksi. Aika moni tunnisti, että joku M.L on jauhanut paskaa. Minäkin tunnen monia äm älliä. Loput ketjusta on ätmien epätoivoista ryömimistä ja sun turhanpäivästä länkytystä, joka ei johda mihinkään. Trolli mikä trolli.

Sinä olet trolli. Se on rumaa, mene pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa toi M.L ei viitannut kenenkään ihmisen nimeen. -ap-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa toi M.L ei viitannut kenenkään ihmisen nimeen. -ap-

Yks paskan hailee, että mihin se viittaa. Se on silti yksi ja ainut, sekä todella epämääräinen ottaen huomioon kuinka monen asiaan se voi viitata. Et ole ainutlaatuinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se ei ole sitä sinulle, mikä sä olet sanomaan millä tavalla ihmiset purkaa tunteitaan?! :D

Aina voi ryhtyä filosofiksi, jos herää tyhjänpäiväisiä kysymyksiä. Ei niitä ole edes tänne mitään järkeä laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi ryhtyä filosofiksi, jos herää tyhjänpäiväisiä kysymyksiä. Ei niitä ole edes tänne mitään järkeä laittaa.

Ainoa tyhjänpäiväinen ja tyhj(/m)äpäinen tapaus tässä ketjussa olet sinä: se oli hieno esitys tasapainoisesta sivistyksen puutteesta ja tilannetajun ja tunneälyn jälkeenjääneisyydestä. Älä vain edelleenkään erehdy mitenkään kehittämään itseäsi, menetät vielä tuon henkisen tasapaksuuden, joka on varmasti ainoa voimavaraksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa tyhjänpäiväinen ja tyhj(/m)äpäinen tapaus tässä ketjussa olet sinä: se oli hieno esitys tasapainoisesta sivistyksen puutteesta ja tilannetajun ja tunneälyn jälkeenjääneisyydestä. Älä vain edelleenkään erehdy mitenkään kehittämään itseäsi, menetät vielä tuon henkisen tasapaksuuden, joka on varmasti ainoa voimavaraksi.

Ätmin nyt ei oikein ole vara tulla puhumaan kehittymisestä. Jälkeenjääneisyydestä tiedät varmasti enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ätmin nyt ei oikein ole vara tulla puhumaan kehittymisestä. Jälkeenjääneisyydestä tiedät varmasti enemmän.

Varmaan tiedän enemmän kuin sinä monestakin asiasta, olet niin tynnyrissä kasvaneen oloinen että jääkaappini täytetyt oliivitkin vaikuttavat neroilta sinuun verrattuna, ja ne sentään ovat Kreikasta (ja ne ovat viettäneet ison osan elämästään pimeissä säiliöissä).

Mutta en tietenkään halua estää haaveilujasi, ehkä jostain voi löytyä ätmi juuri sinullekin. Maailma on aika iso, kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan tiedän enemmän kuin sinä monestakin asiasta, olet niin tynnyrissä kasvaneen oloinen että jääkaappini täytetyt oliivitkin vaikuttavat neroilta sinuun verrattuna, ja ne sentään ovat Kreikasta (ja ne ovat viettäneet ison osan elämästään pimeissä säiliöissä).

Mutta en tietenkään halua estää haaveilujasi, ehkä jostain voi löytyä ätmi juuri sinullekin. Maailma on aika iso, kuitenkin.

Eikö äitisi muuta tuonut kuin oliiveja? No onhan ne kuitenkin merkityksellisempiä kuin elämäsi.

• Anonyymi

Äitini? Ai, ymmärrän ongelmasi: siis sinulle äitisi käy kaupassa.

Kuule, sitten kun olet vähän isompi, ja sinulla on omaa rahaa, voit itse päättää mitä kaupasta haluat ostaa.

Siihen asti on parempi, että sovit jatkossa yhdessä äitisi kanssa, mitä hän sieltä sinulle tuo. Älä suotta yritä kirjoittaa kauppalistaa, äitisi ei varmastikaan osaa lukea, tai muuten hän ei olisi uskonut sitä juttua näkymättömistä kondomeista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitini? Ai, ymmärrän ongelmasi: siis sinulle äitisi käy kaupassa.

Kuule, sitten kun olet vähän isompi, ja sinulla on omaa rahaa, voit itse päättää mitä kaupasta haluat ostaa.

Siihen asti on parempi, että sovit jatkossa yhdessä äitisi kanssa, mitä hän sieltä sinulle tuo. Älä suotta yritä kirjoittaa kauppalistaa, äitisi ei varmastikaan osaa lukea, tai muuten hän ei olisi uskonut sitä juttua näkymättömistä kondomeista.

Miksi puhut itsestäsi kuin olisit ulkopuolinen? Miksi et ole saanut apua ongelmiisi? Huomaa hyvin, että elämäsi on täällä palstalla. Et kestä, kun et saa rauhassa toteuttaa säälittävää saamattomuuttasi täällä ilman, että joku muu huomaa sen naurettavuuden. Puhut sivistyksen puutteesta palstan aloitukseen liittyen. Ihme, ettet ole jo tappanut itseäsi. Selvästi olet hyvä esimerkki nahjuksesta, jonka tärkein asia elämässä on palsta. Kannatti tulla tännekin naureskelemaan, kun kuulin mitä nahjuksia täällä on :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi puhut itsestäsi kuin olisit ulkopuolinen? Miksi et ole saanut apua ongelmiisi? Huomaa hyvin, että elämäsi on täällä palstalla. Et kestä, kun et saa rauhassa toteuttaa säälittävää saamattomuuttasi täällä ilman, että joku muu huomaa sen naurettavuuden. Puhut sivistyksen puutteesta palstan aloitukseen liittyen. Ihme, ettet ole jo tappanut itseäsi. Selvästi olet hyvä esimerkki nahjuksesta, jonka tärkein asia elämässä on palsta. Kannatti tulla tännekin naureskelemaan, kun kuulin mitä nahjuksia täällä on :D

Sinä olet katkera ja aina vaan tukevasti pihalla, onko se kiva elämäntapa? Ehkä hyvä niin, sisätiloissa varmaan kuolisit erittämiisi myrkkyhöyryihin.

Mä ei tunneta toisiamme, ja se hyvä niin. Olen ensinnäkin nainen, ja äitini kuoli reilu vuosikymmenen sitten, yli kajdeksankymppisenä. Mutta se ei kuulu sinulle, eikä minun tarvitse todistella sinulle mitään. Senkin trolli.

Sinä sen sijaan roikut täällä päätoimisesti, ihan vain riekkumassa ihmisille, jotka purkavat tunteitaan - etkä ymmärrä edes hävetä! Sinunlaisiasi ihmisiä Tove varmaan ajatteli, kun kirjoitti tarinoihinsa mörön; kuvaavaa että se on naispuolinen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet katkera ja aina vaan tukevasti pihalla, onko se kiva elämäntapa? Ehkä hyvä niin, sisätiloissa varmaan kuolisit erittämiisi myrkkyhöyryihin.

Mä ei tunneta toisiamme, ja se hyvä niin. Olen ensinnäkin nainen, ja äitini kuoli reilu vuosikymmenen sitten, yli kajdeksankymppisenä. Mutta se ei kuulu sinulle, eikä minun tarvitse todistella sinulle mitään. Senkin trolli.

Sinä sen sijaan roikut täällä päätoimisesti, ihan vain riekkumassa ihmisille, jotka purkavat tunteitaan - etkä ymmärrä edes hävetä! Sinunlaisiasi ihmisiä Tove varmaan ajatteli, kun kirjoitti tarinoihinsa mörön; kuvaavaa että se on naispuolinen...

Vieläkö täällä ulistaan? Tämä on itseasiassa ensimmäinen ketju, johon kommentoin. Kuten jo aikaisemmin mainitsin, tulin nauramaan tänne naurettaville jutuille, koska kuulin, että täällä ulisee kaikki saamattomat ja ne trollit.
        Tämä taas todistikin miten voi joillakin niin rakas palsta mennä tunteisiin. Ei ole tervettä se...
        Tämäkin lähti siitä, että kerroin näkemykseni aloituksesta. Mene ulos välillä, äläkä mulle ulise.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö täällä ulistaan? Tämä on itseasiassa ensimmäinen ketju, johon kommentoin. Kuten jo aikaisemmin mainitsin, tulin nauramaan tänne naurettaville jutuille, koska kuulin, että täällä ulisee kaikki saamattomat ja ne trollit.
        Tämä taas todistikin miten voi joillakin niin rakas palsta mennä tunteisiin. Ei ole tervettä se...
        Tämäkin lähti siitä, että kerroin näkemykseni aloituksesta. Mene ulos välillä, äläkä mulle ulise.

Näköjään jaksat ulista..? Noudatapa omaa neuvoasi ja häivy palstalta. Voit harrastaa epäsosiaalisuutta muuallakin kuin netissä.

• Anonyymi

Antaisipa hän mulle mahdollisuuden osoittaa että olen luottamuksen arvoinen.

• Anonyymi

Mikset saisi mahdollisuutta?

• Anonyymi

Kumpa saisin. En tietääkseni ole loukannut enkä satuttanut. Tämän palstailun voisin jättää nyt pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpa saisin. En tietääkseni ole loukannut enkä satuttanut. Tämän palstailun voisin jättää nyt pois.

Kokeilemisen arvoinen idea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeilemisen arvoinen idea.

Kyllä on!

• Anonyymi

Sivusta sanon, että minä en halua toista mahdollisuutta. Ihan sama kömpelö ja hankala ihminen minä olen kuin silloinkin, enkä tiedä osaisinko nytkään käsitellä suuria tunteita yhtään sen fiksummin. Tuskin. Se oli silloin ihan helvetin kivuliasta, ja on edelleenkin, vaikkei onneksi enää niin epätoivoista. En oikein edes tiedä että mitä ihmettä siinä tapahtui, kuvittelin ehkä että voisin jotenkin leikata pois itsestäni ja teeskennellä olemattomiin sen, mitä pelkäsin. (Pelkääminen on muuten ylipäätään aika rasittavaa hommaa, en suosittele.)

Minä en kuvittele olevani sinulle sopiva tai arvoisesi - en ollut sitä silloin ja vielä vähemmän nyt. Enkä edes halua ajatella sitä että mitä jos satutin sinua jotenkin, en tiedä miten sitä voisi mitenkään korjata. Välillä yritän olla parempi ihminen, se hyöty tästä on ollut. En myöskään kuvittele sinun kaipaavan minua tai lukevan tätä tms. - kunhan kirjoitan. Toivon että sinulla on kaikki hyvin.

• Anonyymi

Toivon myös että eräällä naisella kaikki on hyvin. Ylitin pelkoni kertoessani hänelle, mutta en saanut vastakaikua tunteilleni. Jostain syystä hän on ainoa, jolle olen tunteistani kertonut, eikä hänen jälkeen ole tullut toista jolle haluaisin kertoa. Enkä tiedä tuleeko enää edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon myös että eräällä naisella kaikki on hyvin. Ylitin pelkoni kertoessani hänelle, mutta en saanut vastakaikua tunteilleni. Jostain syystä hän on ainoa, jolle olen tunteistani kertonut, eikä hänen jälkeen ole tullut toista jolle haluaisin kertoa. Enkä tiedä tuleeko enää edes.

Kuulostipas tutulta. Olen nämä vuodet paininut tunteideni kanssa, etenkin sen, miksi en ole uskaltanut suoraan kertoa, että ajattelen häntä joka päivä. Emme näe, emme ole tekemisissä, silti mies on mielessäni aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostipas tutulta. Olen nämä vuodet paininut tunteideni kanssa, etenkin sen, miksi en ole uskaltanut suoraan kertoa, että ajattelen häntä joka päivä. Emme näe, emme ole tekemisissä, silti mies on mielessäni aina.

Kuulostaa rakkaudelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa rakkaudelta.

Niin, siltä se myös tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, siltä se myös tuntuu.

Siihen on varmasti syynsä minkä vuoksi ei olla enää tekemisissä, rakkaudella kun ei paranneta sitä, mikä ihminen on hmisenä ja miten on käyttäytynyt. Ihmistä, kun et voi muuttaa ihmisenä, vain itse voi muuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoiko hän tunteistaan ikinä sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta sanon, että ei. Minusta vain tuntui, että siinä oli todella jotakin, molemminpuolista, mutta se saattoi myös olla täysin omaa kuvitelmaani. On niin vaikeaa arvioida ympäristöä luotettavasti, jos itse on pyörällä päästään kuin kaurakeksi kuivausrummussa. Varmaan molemmilla olisi myös ollut tilaisuutensa sanoa jotain, eikä sellaista tapahtunut, joten.. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mies kertoi tunteistaan silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pitkä aika on kyseessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ongelma tuossa sitten on jos mieskin on kertonut sinulle tunteistaan? Sinulla on tunteita edelleen. Aivan hyvin hänellä voi myös olla tunteita vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ongelma tuossa sitten on jos mieskin on kertonut sinulle tunteistaan? Sinulla on tunteita edelleen. Aivan hyvin hänellä voi myös olla tunteita vielä.

Itselläni ainakin on, mutta ymmärrän että pitkän ajan jälkeen olisi vaikea ottaa yhteyttä. Ja vaikea on minunkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni ainakin on, mutta ymmärrän että pitkän ajan jälkeen olisi vaikea ottaa yhteyttä. Ja vaikea on minunkaan.

Juuri näin. Vuosista puhutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: ainakin minua mietityttää, juuri sen takia että ikävöinti on jatkunut jo vuosia, ilman mitään provosointia tai kontaktia, se että onko tällä mitään tekemistä enää sen oikean ihmisen kanssa. Että ehkä tämä on vain jokin sisäsyntyinen jumitus, ja että vaikka saisin kaipaamani, niin vaimenisiko se kaipaus mihinkään.

" ..niinkuin kaunis maisema jota ei koskaan, ole edes ollut olemassakaan, ...
        minä olen kauan jo sinua kaivannut, sinua ei varmasti olekaan"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: ainakin minua mietityttää, juuri sen takia että ikävöinti on jatkunut jo vuosia, ilman mitään provosointia tai kontaktia, se että onko tällä mitään tekemistä enää sen oikean ihmisen kanssa. Että ehkä tämä on vain jokin sisäsyntyinen jumitus, ja että vaikka saisin kaipaamani, niin vaimenisiko se kaipaus mihinkään.

" ..niinkuin kaunis maisema jota ei koskaan, ole edes ollut olemassakaan, ...
        minä olen kauan jo sinua kaivannut, sinua ei varmasti olekaan"

Luulisi että silloin voisi joku toinenkin tulla yhtä hyvin siihen tilalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi että silloin voisi joku toinenkin tulla yhtä hyvin siihen tilalle.

Ehkä, en tiedä. Olen yrittänyt erilaisia paikkauskeinoja, mutta vaikea tietää, ovatko paikkausaineet olleet vain vääriä, tai onko tämä niin risa katiska, ettei siinä mitkään paikat riitä - tai ehkä minä olenkin rikki, eikä tämä asetelma. En tiedä.

...Mutta minä olen kyllä sellainen ihmeen haahuilija ja uneksija. Joskus mietin että jos se (rakkaus?) ei polta ja viillä, jos se ei satuta pahemmin kuin mikään muu, niin onko se paljonkaan arvoista? Ja toisaalta, minne voisin ilmoittaa, että kiitos, nyt riittää, kiintiö on täynnä, ei enempää tai tämä suunnaton osakseni langennut onni vielä puristaa minut hengiltä.

• Anonyymi

Aina kannattaa kysyä, ei meistä kukaan ole täydellinen.

• Anonyymi

Minä antaisin hänelle kyllä anteeksi hänen teot. Ymmärrän nyt tekojen takana olleet motiivit. Mennyt on mennyttä. Virheistä voi aina oppia. Minä olen oppinut ja opin edelleen kuten uskon myös hänen tekevän. Voi kumpa hän uskaltaisi avata yhteyden. N->M

• Anonyymi

Miksi sinä et avaa yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä et avaa yhteyttä?

Koska se toinen on tehnyt virheet, niin minä vain nostelen nokkaani enkä tee elettäkään. Olen prinsessa ja vaadin arvoistani kohtelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se toinen on tehnyt virheet, niin minä vain nostelen nokkaani enkä tee elettäkään. Olen prinsessa ja vaadin arvoistani kohtelua.

Ei kannatakaan avata, itse voit vain muuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tyypillinen toimintatapa ihmisillä :)

• Anonyymi

Se joka mokaa se myös asian korjaa, kyllä se niin menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka mokaa se myös asian korjaa, kyllä se niin menee.

Samaa mieltä! -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä! -ap

Miksi sinä et sitten pyydä häneltä suoraan anteeksi vaan palstalle vain kirjoittelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten prinsessa haluaa että hän avaa yhteyden? Mihin hänen tekemät virheet liittyvät? Tämä kuulostaa tutulta.🤔

• Anonyymi

Kaikille vastanneille tiedoksi, en ole prinsessa. En ala tässä sen enempää avaamaan minun sekä hänen tekemiä virheitä ja niiden seuraamuksia.
        Olen hänelle jo tovi sitten laittanut yhteydenottopyynnön. Nyt odotan vastausta häneltä. Monista eri asioista johtuen vastaaminen voi kestää, kannustan häntä silti elämänsä edessä.

Muistakaa hyvät ihmiset, että kolikolla on kaksi puolta.

Olen 26.6.2019 8:58 vietin kirjoittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikille vastanneille tiedoksi, en ole prinsessa. En ala tässä sen enempää avaamaan minun sekä hänen tekemiä virheitä ja niiden seuraamuksia.
        Olen hänelle jo tovi sitten laittanut yhteydenottopyynnön. Nyt odotan vastausta häneltä. Monista eri asioista johtuen vastaaminen voi kestää, kannustan häntä silti elämänsä edessä.

Muistakaa hyvät ihmiset, että kolikolla on kaksi puolta.

Olen 26.6.2019 8:58 vietin kirjoittaja.

Korjaus, viestin.

• Anonyymi

En anna enää, baibai, sua kun ei voi ihmisenä muuttaa.

• Anonyymi

Voisitko yrittää muuttaa minua eläimenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko yrittää muuttaa minua eläimenä?

Anna jo olla, oot ihan pimee akka, siihen tulokseen ja päätökseen tulin kanssasi, baibai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna jo olla, oot ihan pimee akka, siihen tulokseen ja päätökseen tulin kanssasi, baibai.

Minäkö pimeä? Ja itse pohdit ties mitä voodoopoppakonsteja toisten muuttamiseksi..!

Ja sitäpaitsi, se sana kirjoitetaan "baby", ei "baibai".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkö pimeä? Ja itse pohdit ties mitä voodoopoppakonsteja toisten muuttamiseksi..!

Ja sitäpaitsi, se sana kirjoitetaan "baby", ei "baibai".

Näkemiin, baibai, en tunne enää mitään fibaa, joko meni ymmärrykseen.

• Anonyymi

Mä en ymmärrä miten sä aina jaksat olla noin kauhean vakava, sinä ja sut FIFAt...

• Anonyymi

HYVÄ TROLLIKETJU TÄÄ!!!!

• Anonyymi

Turhaan mairittelet itseäsi.

• Anonyymi

Kyllä rakkaani.Ehdottomasti.
      Kaikki on anteeksi anettu.

• Anonyymi

Kyllä saisit anteeksi ja saisit mahdollisuuden jos olisit se ketä minä tarkoitan.....Kaikki mokaa joskus,kyllä mun mielestä kuuluu antaa toisen osoitaa että ei enää mokaa

• Anonyymi

Montako kertaa meinasit antaa anteeksi? Aivan naurattaa ja sama meno jatkuu, sä kun et voi ihmistä ja sen luonnetta muuttaa mitenkään.

• Anonyymi

Kyllä antaisin jos olisit T.H ja nainen

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      90
      1999
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1691
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      97
      1643
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1326
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1146
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      173
      1073
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      906
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      880
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      53
      855
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      848
    Aihe