Nyt joutuu Suomi pian EU ihmisoikeustuomioistuimeen kun 1500 laittomasti maahansaapuneelle ei olekaan maksettu palkkaa.
https://www.ilkka.fi/tilaajalle/kotimaa/tilaajalle-7.3187110?aId=1.2999792
KATASTROFI: 1500 laitonta maahanmuuttaja jäänyt ilman palkkaa
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikähän Rinne hoira asian sillä viiskymppisellä jonka leikkas lupauksestaan pientä eläkestä saaville!
- Anonyymi
Turvapaikkashoppailijat tarvitsevat "palkkansa" sen takiahan ne repi paperinsa rajalla asyylum joilla oli matkustaneet siihen asti läpi koko euroopan
- Anonyymi
Japanin hallituksen mukaan turvapaikkahakemuksia jättävät pääsääntöisesti elintasosiirtolaiset, jotka haluavat hyötyä maan korkeasta elintasosta ja työmarkkinoista.
Japanin hallituksen mukaan suurin osa turvapaikkahakemuksista tulee elintasosiirtolaisilta, jotka haluavat hyötyä Japanin korkeasta elintasosta ja työmarkkinoista. Japani tulkitsee tiukasti humanitaarisen suojelun kriteerejä, ja kriteerien mukaan vaino on kyseessä vain silloin, kun hakijalla on välitön hengen tai raajojen menettämisen uhka.
Japani tiukensi turvapaikkajärjestelmäänsä entisestään tammikuussa 2018, minkä jälkeen turvapaikkahakemusten määrä putosi 47 prosenttia vuoden 2018 lukuun 10 493.
Japani hyväksyy vain yhden 250 turvapaikkahakemuksesta. Vuonna 2018 Suomessa Maahanmuuttovirasto hyväksyi joka toisen tutkintaan saakka edenneen turvapaikkahakemuksen. - Anonyymi
Parempi elintaso pitää heti saada maahan tullessa kuin mitä on pienituloisella, koko ikänsä työtä tehneellä, eläkeläisellä...
Onko oikein...?- Anonyymi
Riippu_tissi kirjoitti:
Eläkeläiset ei rahaa tarvitse. Voisivat mennä hoitolaitoksiin
samaa mieltä, sinne vaan, et kyllä varmaan tiedä minkälaista siellä on.
minä en menisi koskaan, senioritaloa sinullekin suosittelisin.
tv asfalttikoneen kuski 78v
- Anonyymi
Miedän täytyy kantaa vastuumme maailmasta.
Suomalaiset ristiretkeilijät valloittivat jo 1400-luvulla laajoja alueita lähi-idästä ja ryöstivät alueiden rikkaudet, raiskasivat naiset ja toivat miehet Suomeen orjiksi Suomen kumiplantaaseille ja sokeriruokopelloille. Afrikasta ryöstettiin tonnikaupalla timantteja, kultaa ja mirhamia ja suomalaiset rikastuivat sen vuoksi maailman rikkaimmaksi kansaksi.
Tämän vuoksi olemme velvollisia huolehtimaan koko maapallosta ja kuten jo Kokoomuksen Ilkka Kanervakin totesi Suomen tulisi ottaa hoitaakseen koko Afrikan kaikkien maiden koululaitos ja kustantaa kaikille afrikkalaisille yliopistotasoinen koulutus.
Uusi pääministerimme rakastettu ja kunnioitettu veli komisarov Antti Isä Aurinkoinen Rinnekin tukee vahvasti tätä hanketta.- Anonyymi
samaa mieltä,
suomeen uutta rikkautta.
meidänkin kaikki lapset perheineen ovat muuttaneet kaliforniaan, miksi muuttoja pitäisi rajoittaa. mekin ollaan siellä 2 kertaa 5 kk siellä, ei saada, eikä halutakkaan sinne kokonaan muuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samaa mieltä,
suomeen uutta rikkautta.
meidänkin kaikki lapset perheineen ovat muuttaneet kaliforniaan, miksi muuttoja pitäisi rajoittaa. mekin ollaan siellä 2 kertaa 5 kk siellä, ei saada, eikä halutakkaan sinne kokonaan muuttaa.Suomi on kaikkeen syyllinen ja velkaa kaikille koska oli sellainen mamu yhdessä toisessa maassa kuin aatu hitlertti
- Anonyymi
Rajat kiini ja pysyvästi, ei haittamaahanpääsyjä suomeen,
-ruotsi on jo näistä melskeissä eivätkä tästä sumastaan koskaan selviä - Anonyymi
Taisteliko veteraanimme maallemme vapauden sitä varten, että maamme pystyisi elättämään a) suomalaiset vai b) elintasopakolaiset.
Uskoisin, että heitä motivoi taistella itsenäisyys omille jälkeläisilleen.- Anonyymi
Mitä jos lopettaisit sen veteraanien selässä ratsastamisen?
- Anonyymi
Aloittaja on kävelevä katastrofi!!
- Anonyymi
Tanskasta karkotettu irakilainen moninkertainen raiskaaja Mohammed saalisti ja raiskasi suomalaisnaisia urakalla:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/79f6ec3a-98c7-47b6-845e-44acc2c95938
Mies karkotettu Tanskasta ja määrätty maahantulokieltoon mutta päätynyt Suomeen hakemaan turvapaikkaa eikä kukaan tiedä miten voi olla Suomessa? RAJAT VUOTAA:
https://www.aamulehti.fi/a/4f7947ae-692f-43f7-9e73-a2f95fac1323?_ga=2.29187836.1714866752.1561621232-200532730.1560947858
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634