Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koittaako loppu?

5-vaille...

Mitä helvettiä teen, kertokaa joku. Kolmen työpaikan jättäminen ei taida jäädä siihen. Kolmesta työpaikasta olen joutunut lähtemään elukoiden ja näiden omistajien vuoksi. Nyt kun jokaisella tuntuu olevan jo eläin, niin kertokaa mitä alan tekemään totaali allergisena, etten altistuisi eläimille!? Yhteiskunta on uskomaton, yksikään lemmikki ei tuota yhteiskunnalle muuta kun jätettä. Sen sijaan VIELÄ työtätekevänä masan yli 1/4 tuloista veroa, ja minkä vuoksi. Lääkärissä en ravaa, koska peruskäynnit riittävät siihen tietoon, että juujuu, allerginen olen. Kirjastoa en käytä ja rikoksia en tee. Kaikki maksan mukisematta. Onko se nyt saatana näin, että ihminen, maksa ja kärsi! Kohta on ladattu muutakin kun puhelin...

7

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelma!

      Olen itsekin hyvin herkkä ilman saasteille.Olen kuitenkin huomannut,että kun rajoitan ympäristöstäni pois tietyt saasteet,niin siedän paremmin eläinten hajua.Minulla onkin nyt pari sataa lemmikkieläintä ,mutta navetassa.Hengitystiehyitä rasittavat erityisesti kaupungin liikennepäästöt.Kun käyn kaupungissa,väsähdän tunnissa.Maalla voin työskennellä ulkosalla miten pitkään vain ilman ongelmia.Sisäilmassa on pahasti röörejä ärsyttäviä aineita:tupakansavu,deodorantit ja muut kauneudenhoitoaineet,tukanvärjäysaineet,lastulevyn ja huonekalujen formaldehydi,muoveista haihtuvat myrkyt,homeet ym.Mikäli huoneessa on yksikin tällainen myrkkylähde,niin se aiheuttaa hengitysteihin tulehduksen,jonka tuntee polttavana kipuna ja hengenahdistuksena.Kukaan muu sinua ei auta kuin sinä itse.Terveet ihmiset lääkäreitä myöden eivät tajua mitään.Usein suurin haitta on läheiset ihmiset,puoliso ja lapset.Niille voi puhua asiasta,mutta mitään ei luultavasti tapahdu.Ainoa järkevä keino onkin jättää nämä haisunäädät.Tässä tapauksessa kun sopeutuminen ei onnistu.Työpaikat on oma lukunsa,paras on luoda oma työpaikka,jossa ei ole muita härkkimässä.

    • suti

      Et sinä voi muita ihmisiä saati eläimiä allergiastasi syyttää. En minäkään vaadi tuoksuvia neitosia tai partavesiuroita lahtipenkille vaikka nämä aromit aiheuttavat astmakohtauksen lähes poikkeuksetta.

      Pientä realismia peliin - ei maailma voi sinun ehdoillasi pyöriä. Ja suosittelen käyttämään sitä kirjastoa.... lukeminen saattaisi jopa sivistää.

      • ...IDIOOTTI!!!

        Saatanan ääliö natsi. Totta vitussa voin syyttää etenkin eläimiä, koska niillä jokatapauksessa ei ole ihmisten oikeuksia! Joten sinä voit ottaa kommenttisi näyttöineen ja tunkea tyhjään päähäsi! Juuri sun kaltaiset taliaivo-perseet ovat niitä totaali-ajattelemattomia.
        Koita ennen seuraavaa tekstiäsi miettiä sitä, etten todellakaan saa mitään lievää kutinaa elukoista, vaan silmät todella turpoaa lähes umpeen ja hengittämisestä tulee erittäin kivuliasta! Vedä siitä saatanan olmintasoinen imbesilli vielä kerran vaikka itses hirteen!


      • ajattele itse
        ...IDIOOTTI!!! kirjoitti:

        Saatanan ääliö natsi. Totta vitussa voin syyttää etenkin eläimiä, koska niillä jokatapauksessa ei ole ihmisten oikeuksia! Joten sinä voit ottaa kommenttisi näyttöineen ja tunkea tyhjään päähäsi! Juuri sun kaltaiset taliaivo-perseet ovat niitä totaali-ajattelemattomia.
        Koita ennen seuraavaa tekstiäsi miettiä sitä, etten todellakaan saa mitään lievää kutinaa elukoista, vaan silmät todella turpoaa lähes umpeen ja hengittämisestä tulee erittäin kivuliasta! Vedä siitä saatanan olmintasoinen imbesilli vielä kerran vaikka itses hirteen!

        Onko sitten kasvien vika, kun on niin paljon siitepöly- ja ruoka-aineallergioita? Eipä niilläkään ole ihmisten oikeuksia.

        IHMINEN on syyllinen joka on allergiat aiheuttanut. Vuosituhansia ollaan elelty sovussa luonnon kanssa ilman mitään oireita. Itse olemme aiheuttaneet sen, että emme siedä muita eläviä lähellämme.

        Mene siis ja lahtaa joka ikinen elukka maapallolta viimeistä hyttystä myöten, sytytä maailma tuleen ettei yksikään kasvi tuota oireita kenellekään, tapa vielä kaikki ihmiset tuottamasta hajuja ja kemikaaleja vaivoiksemme. Ehkä sitten olet onnellinen, kun olet yksin autioituneella maapallolla. Tai kenties sitten allergisoidut itsellesi.

        Helpoiten vaivoistasi pääset, jos vedät itsesi hirteen!


      • impi
        ajattele itse kirjoitti:

        Onko sitten kasvien vika, kun on niin paljon siitepöly- ja ruoka-aineallergioita? Eipä niilläkään ole ihmisten oikeuksia.

        IHMINEN on syyllinen joka on allergiat aiheuttanut. Vuosituhansia ollaan elelty sovussa luonnon kanssa ilman mitään oireita. Itse olemme aiheuttaneet sen, että emme siedä muita eläviä lähellämme.

        Mene siis ja lahtaa joka ikinen elukka maapallolta viimeistä hyttystä myöten, sytytä maailma tuleen ettei yksikään kasvi tuota oireita kenellekään, tapa vielä kaikki ihmiset tuottamasta hajuja ja kemikaaleja vaivoiksemme. Ehkä sitten olet onnellinen, kun olet yksin autioituneella maapallolla. Tai kenties sitten allergisoidut itsellesi.

        Helpoiten vaivoistasi pääset, jos vedät itsesi hirteen!

        No sulla on ainakin totaalilaaja ongelmanratkaisu taito!! Kun joku kysyy onko järkeä raahata eläimiä paikkoihin, jossa toiset saattavat allergisoitua, niin sinä ehdotat vaatimattomasti maapallon tuhoamista ja puhut tuhansista vuosista! Lakkaa pilven poltto, mene töihin ja lopeta pokemonin lueskelu!


      • suti
        impi kirjoitti:

        No sulla on ainakin totaalilaaja ongelmanratkaisu taito!! Kun joku kysyy onko järkeä raahata eläimiä paikkoihin, jossa toiset saattavat allergisoitua, niin sinä ehdotat vaatimattomasti maapallon tuhoamista ja puhut tuhansista vuosista! Lakkaa pilven poltto, mene töihin ja lopeta pokemonin lueskelu!

        Anteeksi vain, mutta ei täällä kukaan ole tuollaista kysynyt. Olet itse tainnut lukea vähän liikaa Pokemonia.

        Samalla voisinkin kysyä, onko järkeä käyttää hajuvesiä, ajaa autoa, paistaa ruokansa, käyttää villavaatteita, syödä sitrushedelmiä yleisissä tiloissa, pitää kissaa jne jne.... Näitä allergioita kun riittää meikäläiselläkin vaikka muille jakaa, mutta yritän silti ymmärtää että tässä maailmassa asuu muitakin kuin minä itse, kaikilla erilaiset vaivat, sairaudet, tarpeet, tavat ja mieltymykset.


      • jurakausi
        ajattele itse kirjoitti:

        Onko sitten kasvien vika, kun on niin paljon siitepöly- ja ruoka-aineallergioita? Eipä niilläkään ole ihmisten oikeuksia.

        IHMINEN on syyllinen joka on allergiat aiheuttanut. Vuosituhansia ollaan elelty sovussa luonnon kanssa ilman mitään oireita. Itse olemme aiheuttaneet sen, että emme siedä muita eläviä lähellämme.

        Mene siis ja lahtaa joka ikinen elukka maapallolta viimeistä hyttystä myöten, sytytä maailma tuleen ettei yksikään kasvi tuota oireita kenellekään, tapa vielä kaikki ihmiset tuottamasta hajuja ja kemikaaleja vaivoiksemme. Ehkä sitten olet onnellinen, kun olet yksin autioituneella maapallolla. Tai kenties sitten allergisoidut itsellesi.

        Helpoiten vaivoistasi pääset, jos vedät itsesi hirteen!

        Keskustelu käy hieman kuumana,joten kerron muutaman tosiseikan. Ihminen ja muutkin eläimet voivat olla siitepölylle yms. allergisia. Siitepölyallergian oletetaan johtuvan siitä, että kukkivat kasvit ovat suhteellisen nuoria tulokkaita maapallollamme. Sen sijaan esimerkiksi männyn ja kuusen siitepölylle on erittäin, erittäin harvinaista olla allerginen, koska ne ovat vanhempia kasveja.

        Monet muutkin eläinlajit ovat toisille eläimille allergisia. Ilmeisesti rodut ovat kehittyneet elämään keskenään. Koirat voivat olla myös ihmisille allergisia. Ja yllätys, yllätys. Allergia on ollut tiedossa jo satojen vuosien ajan. Siis ennen teollistumisen ajan alkua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe