Rakas vaimoni Sari

Anonyymi

Näin sinut ensi kerran lapsena ja sanoit, että aikuisina me menemme naimisiin. Ja nyt vanhana tunnen voimakasta vetoa sinuun, mutta voi: Nyt on kamala ongelma ja sinä tiedät mikä se ongelma on. Eräät ilkimykset ovat saaneet ongelman aikaan, mutta me voitamme jo ensi viikolla ;)

13

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koita lopettaa se trollaamisesi ja pistää päänuppisi kuntoon, niin ehkä löydät normaalin ja terveen suhteen joskus.

    • Anonyymi

      Hienoa.

    • Anonyymi

      Okei:) sit sä olet Juha tai joku muu J:llä alkava :)
      Ensi viikolla voit tuoda mulle sen kuun, auringon ja tähdet:)

      Mutta sun pitää ottaa ensin yhteyttä irl.

      • Anonyymi

        Uutta kyykytettävää uhriako etsit tämän palstan kautta?


      • Anonyymi

        Et taida loistaa päättelykyvyssä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida loistaa päättelykyvyssä...

        Sulla taitaa olla monta miestä palstalla, yhtä kiusaat tätä kautta ja roikotat suhteessa ja seuraavaa kyttäät täällä osoittaako kiinnostusta my dear friend?


      • Anonyymi

        Ei, kun sinä olet joko trolli itse tai joku trollin uhri misogyniasta kiihottuva tapaus, kyllä tämä sulle vielä aukenee älä huoli, täytyy vaan olla valmis nielemään ylpeytensä ensin


      • Anonyymi

        Toiset on jo häippässeet takavasemmalle häpeissään, mutta patologiansa kullakin. Olet tullut höynäytetetyksi pahemman kerran ja nyt ylpeys sakkaa ja etsit jotain naista pakkomielteisesti jota trolli esittää. Well done friend


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun sinä olet joko trolli itse tai joku trollin uhri misogyniasta kiihottuva tapaus, kyllä tämä sulle vielä aukenee älä huoli, täytyy vaan olla valmis nielemään ylpeytensä ensin

        Onpa ihmeellistä, ettet voi vastata yksinkertaiseen kysymykseen, vaan selittelet tänne ummet lammet jotain mössöä. Taidat vain egobuustata palstalla itseäsi, jotta mies roikkuisi sinussa edelleen kiinni, kun oikeassa elämässä asiat ovat toisin.


      • Anonyymi

        Sinä taidat olla sellsinen vähän varttuneempi leidi, jolla ei ole mitään ongelmia väittää naisista asioita kampaviinerin ääressä kahvihuoneissa, mutta vaikka trollauksesta läväytettäisi mustaa valkoisella et suostu uskomaan sillä naisvihasi sokeuttaa. Muista kuitenkin, että ihmisistä väittämien esittäminen perustuen suolistoon voi johtaa kunnianloukkaussyytteeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat olla sellsinen vähän varttuneempi leidi, jolla ei ole mitään ongelmia väittää naisista asioita kampaviinerin ääressä kahvihuoneissa, mutta vaikka trollauksesta läväytettäisi mustaa valkoisella et suostu uskomaan sillä naisvihasi sokeuttaa. Muista kuitenkin, että ihmisistä väittämien esittäminen perustuen suolistoon voi johtaa kunnianloukkaussyytteeseen

        Julkisella palstalla kirjoittaessaan pitää osata ottaa se huomioon, että mielipiteitä voi olla monia, jotka antaa näkemystä tilanteeseen, miten asia oikeasti voi olla ja missä tarkoituksessa ihminen tänne kirjoittelee.


      • Anonyymi

        Perättömän tiedon viljeleminen ei ole mielipideasia tai mikään äänestystyyppinen ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perättömän tiedon viljeleminen ei ole mielipideasia tai mikään äänestystyyppinen ratkaisu.

        Mielipiteitä ja näkökulmia voi olla monia, se sun täytyy ymmärtää, kun tänne julkiselle palstalle kirjoittelet, ei tämä ole henkilökohtaisten suhteiden hoito- palsta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe