Minulla oli rintasyöpä vuosi sitten ja nykyään krooninen virtsatietulehdus. Luultavasti se tulee seksistä josta en nauti olleenkaan enää. Haluaisin elää selibaatissa, mutta mun mies ei tykkää. Onko kellään tästä kokemus?
Virtsatietulehdus
5
646
Vastaukset
- Anonyymi
Anna miehellesi lupa käydä hoitamassa seksihalunsa muualla. Sillä siitä pääset eroon.
- Anonyymi
en oikein jaksa uskoa,että seksistä tulee virtsarakon tulehdus,tietty jos ei huolehdi hygieniasta.kuitenkin ovat n.s.eri reiät.kai tämän tiesit?
- Anonyymi
toisekseen myöskään rintasyövällä ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä,toki riippuen lääkityksestä yms.
- Anonyymi
Miten rintasyöpä hoidettiin? Oliko muuta kuin leikkaus? Sytostaatit ja hormoni-estolääkkeet kuivattavat limakalvoja. Tuttu vitsaus rintasyöpää sairastaneilla. Kannattaa varmaan käydä gynekologilla.
- Anonyymi
Kyllä seksi voi aiheuttaa vitsatietulehdusta varsinkin jos limakalvot esim. matalan estrogeenitason takia (syöpälääkitys?) ovat matalat.
Ratkaisu ongelmaan teidän pitää miettiä itse. Jos et halua seksiä ja mies haluaa, on keskustelun paikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1751968Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2011224Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381037- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212893Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.94858