Olen jonkin aikaa etsinyt rivitaloasuntoa Kouvolasta, vähän ihmetyttää miksi täällä on tehty putkiremontteja noin 20 vuotta vanhoihin taloyhtiöihin? Eikö putkien normaali kesto ole 40-50 vuotta? Onko Kouvolan seudulla tehty systemaattisesti jotain paskaan tuossa vuosituhannen vaihteessa? Mikä yhtiö tuota tehnyt , olisi hyvä tietää jotta osaisi välttää noiden asuntojen ostamista.
Paskat putket uudehkoissa taloissa.
3
157
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi tuttu kertoi että vuosituhannen vaihteessa tälle alueelle myytiin paljon jotain Puolalaista halpaa putkea, noita nyt sitten vaihdellaan 12-15 tonnin hintaan per asunto. Kannatti rakennusfirman säästää muutama satanen.
- Anonyymi
Säästettiin muutamia kymppejä tai satanen asuntoa kohti ostamalla halpaa kupariputkea, nyt sitten remppaillaan noita kymppitonneilla. Tälläistä on rakentamisen taso Suomessa.
- Anonyymi
Osa johtuu isännöitsijöiden lobbauksasta ja mahd. yhteyksistä putkifirmoihin. Meillä innokas entinen isännöitsijä olisi aloittanut putkiremontin suunnittelun jo 15 vuotta sitten, jatkuvasti piti toppuutella. Putkiremonttia ei ole tarvinnut tehdä vieläkään. Tosin kun talon ikä alkaa olla 40 vuotta ja yli niin se karsii ostajia kun ajatellaan että remontti on tulossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248