Se ketale heitti mun isoimman dildoni roskiin, olen aina antanut sille mutta itse en saa puuhata dildolla, äijä väittää että paikat mukamas venyy, oikea sika mieheksi. Eihän ne paikat mihinkään löysty siitä että pitää sisällä kymmenen sentin halkasijalla olevaa dildoa.
Mikä teitä miehiä riivaa jos naisella on iso dildo, kai naisillakin oikeus seksualiseen nautintoon?
Tuleva ex mieheni heitti sitten dildoni roskiin
9
222
Vastaukset
- Anonyymi
"Kymmen sentin halkaisija" on kyllä reilusti yläkanttiin.
- Anonyymi
No joo, se on max 9.5cm täyteen pumpattuna ja kalliskin oli opiskelijan budjetille:(
https://www.sexshop.fi/tuote/inflatable-xxl-dildo-v-4665/8718924238318/
oon tosi pettynyt mieheeni en ole koskaan pitänyt sitä puutteessa, vaan nytpä saa totutella olemaan ilman kun lähdin pois. Anonyymi kirjoitti:
No joo, se on max 9.5cm täyteen pumpattuna ja kalliskin oli opiskelijan budjetille:(
https://www.sexshop.fi/tuote/inflatable-xxl-dildo-v-4665/8718924238318/
oon tosi pettynyt mieheeni en ole koskaan pitänyt sitä puutteessa, vaan nytpä saa totutella olemaan ilman kun lähdin pois.Aika hurjan kokoinen ilman pumppaustakin, etten sanoisi (itse tosin käytän sattuneesta syystä dildoja vain peppupuolelle), mut jos tykkäät niin mikä siinä on kenelläkään sanomista.
Ukko kai tunsi riittämättömyyttä tuon rinnalla, mut aika tyhmä ukko oli jos noin mietti.
Ihan sama ku ei mun pornonkatselukaan ole naiselta pois, ei naisen dildonkäyttökään ole mieheltä pois. Päinvastoin.- Anonyymi
Niin eihän sitä aina täysillä pumpata, eikä ne paikat mihinkään oikeasti veny, se nyt on sellasta miesten keksimää höpöä ja pelottelua. Toivottavasti uusi mies on fiksumpi eikä mikään juntti, että mistähän sellaisia sitten löytyy...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eihän sitä aina täysillä pumpata, eikä ne paikat mihinkään oikeasti veny, se nyt on sellasta miesten keksimää höpöä ja pelottelua. Toivottavasti uusi mies on fiksumpi eikä mikään juntti, että mistähän sellaisia sitten löytyy...
Jos hommaat uuden tuollaisen,voisin tulla nuolemaan samalla kun leikit sillä😉
53umHesasta
- Anonyymi
Pitkääkö sinne reikään tunkea kaikkea mikä ei sinne kuulu?
- Anonyymi
kajsa-68 kirjoitti:
Mikä sinä olet sanomaan, mikä kuuluu minnekin?
Höllää sinäkin jo sitä pipoasi. Ei se, jolle sä vastasit, sanonut, vaan kysyi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603