Kännissä

tipityy

TÄHTIMERKIT KÄNNISSÄ

OINAS puhuu lujaan ääneen, vertailee kehon arpiaan muiden kanssa, pullistelee hauistaan ja flirttailee.

HÄRKÄ muistelee menneitä, kertoo tarinoita, ei tanssi.

KAKSONEN hilluu päättömästi ympäriinsä, kertoo vitsejä, flirttaa, juttelee kaikkien kanssa, yrittää iskeä kaikkia.

RAPU jutustelee mukavia, itkee, muistelee haikeana, nauraa ja sammuu.

LEIJONA kertoo itsestään, kertoo vitsejä, esiintyy, flirttaa ja tanssii.

NEITSYT keskustelee henkeviä, väittelee ja jutustelee.

VAAKA tutustuu vieraisiin, flirttaa, tanssii ja laskee leikkiä.

SKORPIONI väittelee, muuttuu hiljaiseksi, pohtii ja juttelee henkeviä.

JOUSIMIES örveltää, tanssii, hilluu ja flirttaa.

KAURIS puhuu töistä, kertoo ongelmistaan ja muuttuu hiljaiseksi tai vaihtoehtoisesti hyvin riehakkaaksi.

VESIMIES muuttuu rohkeammaksi, juttelee paljon, nauraa ja oksentaa.

KALAT unelmoi, vetää överit, juoruilee, kaatuilee, itkee/nauraa ja antaa neuvoja.

Oletteko samaa mieltä? Vaiko eri mieltä?

19

2501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ariesmale

Jännä juttu, totta tämäkin, minulla on jalassa 7 cm pitkä haava joka tuli puukosta (11 tikkiä) ja vasemmassa kädessä valtimon kohdalla 10 tikkiä (juoksin lapsena lasista läpi vauhdispäissäni), plus muita puukkohaavoja esimerkiksi sormissa. Ehtiihän näitä vielä tulla lisää :)

• Tarantellat

(Hämä hämähäkki sävelellä)

Oinas oinas pässi, kotiin haluaa,
      ahkerasti baarista kotiin hoippuu vaan,
      Härkä jo kotona sänkyyn käypi vaan,
      Härkä härkä sonni uneen vaipuu taas.

(Kaksi varista sävelellä)

Kaksi kaksosta, nuokkuu baarissa,
      Kohta yrjö lentää, kohta yrjö lentää,
      Menkää alta pois.

(käärme veikeä sävelellä)

Rapu veikeä, hoiperteli taas,
      Rapu veikeä on kännissä taas,
      Se nappasi baarista tyttösen,
      Ja sanoi voikun olen iloinen.

(leijonaa mä metsästän sävelellä)

Leijona se metsästää, leijona se metsästää,
      Tahtoo saada säpinää, tahtoo saada säpinää,
      Neitsyenkin häpäisee, neitsyenkin häpäisee...

Trallaalllallaaa

• Toimii

=D Ainakin tyypilliset kaksonen,leijona, jousimies, kauris, vesimies ja kalat. Just tollasia ne on kännissä.

• oinas88

olen itse oinas... minulla asia ei välttämättä ole noin.. yleensä itken ja nauran ja osaan pitää hauskaa ja kerron yleensä mielipiteeni selvästi. Tuen ystäviäni ja epätuttuja kaikissa asioissa... olen huoltapitävä oinas. toisinaan kyllä puhun kovaan ääneen. ;)

• Vesimies nainen

Hehheh, osuipa oikeaan tuo vesimiehen kuvaus! Yleensä minulle tulee pahaolo ja se on sitten vessaan ryntäys... ja aina hyvä fiilis, ennen vessaa... :D

• Ariesmale

No ehket ole ollut täysin samanlainen koheltaja oinas kuin minä siinä tapauksessa :)

• Veskari

Hitto, pitääkin kokeilla, jos on tämmöset vaikutukset:
      VESIMIES muuttuu rohkeammaksi, juttelee paljon, nauraa ja oksentaa.

• eräs :)

ei tod. osunu kohilleen...

• Ariesmale

Nuo kuvaukset oli kyllä tarkemmin ajatellen sellaisia että ne olisivat saattaneet käydä merkkiin kuin merkkiin. Ja en minä tietääkseni humalassa arvilla kehuskele :) Joskus selvinpäin näyttänyt kaverille.

• oikku
        Ariesmale kirjoitti:

Nuo kuvaukset oli kyllä tarkemmin ajatellen sellaisia että ne olisivat saattaneet käydä merkkiin kuin merkkiin. Ja en minä tietääkseni humalassa arvilla kehuskele :) Joskus selvinpäin näyttänyt kaverille.

Oinas, vanhetessaan etenkin hutikassa alkaa puhua "henkisistä arvista".

• Vesimies
        Ariesmale kirjoitti:

Jos oinaiden pullistelu ja arpien esittely pitäis paikkansa,ainakin oinas neidoilla vois olla hankalaa löytää seuraa ;)

• kylkyl

voihan se nuinki olla... ;)

• Hebe

Alkoholi sopii meille vesimiehille.
      Aina kivempaa.
      Ainoa mikä ei sopinut, oli oksentelu.
      Mutta eihän oksentelu ole ainoa tyhmyys, mihin voi päätyä. ;)

• kokemusta perjantailta

Kyl se oksentelukin sopii: kun masu ei kestä useita eri lajeja, niin lentää kyllä suht pian... :-)

• KriSSe

En voi yhtyä tuohon, olen härkä horoskoopiltani. En muistele menneitä, ajattelen tulevaa. Saatan tosin kyllä aika ajoin kertoa tarinoita. Aina kun ollaan baarissa, tanssin mikäli siihen on mahdollisuus. Mutta tietenkin joku muu voi täyttää nuo asiat, elämä on oikukas. yeah..

• agentti on takas

skorpioni ja neitsyt rähisee

• kala-nainen

Oinas joutuu lähes aina jossain vaiheessa iltaa jonkinmoiseen riitaan, oli sitten sanaharkkaa tai nyrkkinujakointia, niin oinas on tappelussa osapuolena. Ei välttämättä aina syypää, mutta menossa mukana..

Härkä ei kovin suupaltiksi tekeydy edes hiprakassa ja tanssii kyllä menemään, vaikka yksinkin, jos tanssi jalkaa sattuu vipattamaan eikä seurueesta löydy tanssiseuraa...

Kaksosen kuvaus on juuri kuin neitsyn kännipäissään...

Lisäksi rapunaiset flirttaa..ja ovat loppuillasta niin mahtavia omasta mielestään, että muu seurue jo kyllästyy kuuntelemaan ravun paremmuutta..

Leijonan kuvaus pitää paikkaansa ja sama meno oli sitten kännissä tai selvinpäin...

Vaaka pyörii humalassa itsesäälissä ja ottaa nokkiinsa, jos ei seurue huomio häntä koko ajan ja ajautuu illan päätteeksi vähintään sanasotaan..

Skorppioneilla on baari-iltojen päätteeksi seksihurjasteluja yhdenillan juttujen kanssa...

Vaihtaisin jousimiehen ja kauriin kuvauksia...

Kalat ei jouda kännissä unelmoimaan, vauhtia riittää, että hitaampia heikottaa...tanssia, laulua ja naurua, joskus myös itkua...ja aina menee överiksi..=)

• Kauris

Nyt vasta hoksasin, miksi irrotteluillan jälkeen on joskus niin nuutunut olo. Töitähän sitä tuli yömyöhään huhkittua!

• kalatytsy

Kalat tosiaan ei kännissä ehdi unelmoimaan, mutta muuten osui hyvin kohdalleen..!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1390
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1345
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1041
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe