Mikä saa pojat syttymään?

Anonyymi

Löysin jotain vanhoja keskusteluja aiheesta, mutta entä nykypäivänä, mikä saa pojat syttymään? Lisäksi mietin saako ns vaikeasti tavoiteltavan esittäminen pojat kiinnostumaan enemmän vai menettämään kiinnostuksensa?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      josain vaiheesa naise pitää pysähtyä paikalensa värisemään.

    • Anonyymi

      No ainakin minulle vaikeasti tavoiteltavan näytteleminen aiheuttaa kantapäillä kääntymisen kun tulkitsen sen, että kiinnostus ei ole molemminpuolista.

    • Anonyymi

      Parhaiten syttyy bensalla.

    • Anonyymi

      Vaikeasti tavoiteltavan esittäminen - se että se auttaa, on myytti. Se ei siis ole totta.

      Kun esittää vaikeasti tavoiteltavaa, se ei valitettavasti ole aitoa ja siitä tulee vaan olo että toinen on tyly tai häntä ei kiinnosta.

      Jotkut ihmiset ovat luonnostaan niin eloisia ja monessa mukana että kun joku yrittää iskeä, tulee vaikutelma että hän on vaikeasti tavoitettava vaikka tosiasiassa hänellä on monipuolinen elämä ja näin ollen hän ei ole aina tavoitettavissa. Tämä kieltämättä herättää mielenkiinnnon. Mutta kyse on siitä että toinen ei esitä mitään.

      Kannattaa olla oma itsensä, sopivasti näyttää kiinnostuksensa ja hankkia niin sanotusti oma elämä, eli ei mitään ripustautumista ja roikkumista.

      • Anonyymi

        Miessä tuo vaikeasti tavoteltavuus ja salaperäisyys on myös turnoff. Pelaamista tunteilla.


    • Anonyymi

      Naisen itsevarmuus.

    • Anonyymi

      Eipä hänen tarvis, kun koskea niinkuin rakasta kosketaan niin syttyisin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe