Onko kukaan muu huomannu sitä että tämän foorumin mainosbannerissa on ollut jo pitkään Hbo:n sarjan Handmaids talen mainos, tai teaseri. Musta sopii kyllä tähän perheosastolle hyvin, jos on silleen aiheenmukaisesti ohjautunut. Vai onko tämä sama muullallakin en ole huomannut. Erittäin hyytävä sarja kyllä ja kertoo mitä tapahtuu kun naiselta viedään itsemääräämisoikeus, palkka, vapaus ja koko elämä muiden tahdon alle ja aletaan ohjata asioista raamatullisesti eikä ihmisoikeudet edellä. Ihan kuin joku isis-leiri tms. Yleensä tässä on ollut s-lelujen mainoksia ja sitten gynekologipalvelut mainostaa raskauden keskeytystä mikä on musta ihan jees, mutta vastustavalla kannalla olevat ei ehkä tykkää, mutta eihän aborttimainos heille olekaan tarkoitettu vaan niille jotka sitä haluaa. Onko siis kukaan huomannu.
Onko sattumaa vai tarkoitus
5
51
Vastaukset
Minulla ei näy mitään mainoksia. Lieneekö kirjautuneilla nimimerkeillä erilainen näkymä? Joku lehtien myynti-ilmoitus on pienellä, mutta tosi vähän mainoksia.
- Anonyymi
Adblockeri käytössä ? Suomi24 on niin pullollaan mainoksia, että sen käyttäminen ilman adblockeria on silkkaa piinaa. Useimmat taitavat sen vuoksi käyttää adblockeria, joten mainoksia ei yleensä näy lainkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Adblockeri käytössä ? Suomi24 on niin pullollaan mainoksia, että sen käyttäminen ilman adblockeria on silkkaa piinaa. Useimmat taitavat sen vuoksi käyttää adblockeria, joten mainoksia ei yleensä näy lainkaan.
En ole kyllä sellaista itse laittanut koneelle. Olen kyllä harkinnut. Pitääpä kysäistä onko joku muu. Olen kyllä ollut huomaavinani, että jos katselen jotain verkkokaupan tuotteita, niin silloin tulee niitä tuotteita joidenkin sivustojen mainosbanneriin ja varsinkin kännykkään. Mutta tässä ei näy mitään nyt.... Outoa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153