Onko sattumaa vai tarkoitus

Anonyymi

Onko kukaan muu huomannu sitä että tämän foorumin mainosbannerissa on ollut jo pitkään Hbo:n sarjan Handmaids talen mainos, tai teaseri. Musta sopii kyllä tähän perheosastolle hyvin, jos on silleen aiheenmukaisesti ohjautunut. Vai onko tämä sama muullallakin en ole huomannut. Erittäin hyytävä sarja kyllä ja kertoo mitä tapahtuu kun naiselta viedään itsemääräämisoikeus, palkka, vapaus ja koko elämä muiden tahdon alle ja aletaan ohjata asioista raamatullisesti eikä ihmisoikeudet edellä. Ihan kuin joku isis-leiri tms. Yleensä tässä on ollut s-lelujen mainoksia ja sitten gynekologipalvelut mainostaa raskauden keskeytystä mikä on musta ihan jees, mutta vastustavalla kannalla olevat ei ehkä tykkää, mutta eihän aborttimainos heille olekaan tarkoitettu vaan niille jotka sitä haluaa. Onko siis kukaan huomannu.

3 kommenttia

1Äänestä

Vastaukset

• Minulla ei näy mitään mainoksia. Lieneekö kirjautuneilla nimimerkeillä erilainen näkymä? Joku lehtien myynti-ilmoitus on pienellä, mutta tosi vähän mainoksia.

• Adblockeri käytössä ? Suomi24 on niin pullollaan mainoksia, että sen käyttäminen ilman adblockeria on silkkaa piinaa. Useimmat taitavat sen vuoksi käyttää adblockeria, joten mainoksia ei yleensä näy lainkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Adblockeri käytössä ? Suomi24 on niin pullollaan mainoksia, että sen käyttäminen ilman adblockeria on silkkaa piinaa. Useimmat taitavat sen vuoksi käyttää adblockeria, joten mainoksia ei yleensä näy lainkaan.

En ole kyllä sellaista itse laittanut koneelle. Olen kyllä harkinnut. Pitääpä kysäistä onko joku muu. Olen kyllä ollut huomaavinani, että jos katselen jotain verkkokaupan tuotteita, niin silloin tulee niitä tuotteita joidenkin sivustojen mainosbanneriin ja varsinkin kännykkään. Mutta tässä ei näy mitään nyt.... Outoa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.