Aikomuksena olisi muuttaa Pieksämäelle kerrostaloon asumaan. Asunto on siisti, hyvällä paikalla ja kohtuu edullinen vuokra. Mutta vähän huolestuttaa nämä naapurin kyttääjät kun on niistäkin ennestään kokemusta. Huoli saattaa olla täysin turha kun saattaa hyvin todennäköisesti olla ettei näitä kyttääjiä olekaan Pieksämäellä.
Onko Pieksämäellä paljon kyttääjiä?
44
1245
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Pieksämäellä muita olekaan , kuin kyttääjiä ikkunaverhot vaan heiluu.
- Anonyymi
Kyllä sitä saa omista ikkunoistaan katsella ja heilutella verhoja silloin kun mieli tekee. Mutta mitäs sinä katselet toisten ikkunoihin. Kyttäät selvästi.
- Anonyymi
Jospa te itse annatte käyttämisen aihetta, minä mielestäni saan asia ja liikkua ilman että minua kytätään, jos joku nyt ikkunasta katsoo menemisiäni niin siitä vaan, ei se minua häiritse! Kannattaa hakeutua lääkärin juttusille jos koko ajan tuntuu siltä että joku kyttää ja torille ei kannata mennä kun joku voi webbikamerasta sinut nähdä!
- Anonyymi
Asutan kilmannessa kerroksessa. Ei ole nakynyt kyttays. En tieda mista puhu,jos joku katso onko se kyttaa. En mina valita. Saa katso.
- Anonyymi
Joroistentie 3. Hyvä paikka.
- Anonyymi
Minä tarkkailen eritteitäni!
Ne liikkuvat silloin kun en katsele.- Anonyymi
Ok. Minä tilaan kaiken netistä kotiin.
- Anonyymi
vasta oli 3vrk joku auto parkissa niin ihme paikassa ja strategisella kohdalla että itsellä tuntu vahvasti notta kytäätään ja kunnolla mutta voip olla kyse muustakii. ainii ja mirrillä on rohkeat tuolit. saa suorittaa.
- Anonyymi
Älä helvetti muuta tänne jos haluat säilyttää elämänilosi
Ihan omaksi parhaaksesi suosittelen miettimään onko oikeasti kannattavaa muuttaa tänne
Olen varoittanut- Anonyymi
Muutin jo kerrostaloon Pieksämäelle. Kaikki hyvin ainakin tässä vaiheessa, muutaman päivän kokemuksella. Muutama kyttäs muuttoani. Ei haittaa.
- Anonyymi
Otan osaa :D mutta no hyvä kuulla et jopa nää ekat päivät on menny ihan mukavasti. Positiivinen asenne ainakin, sitä tuut pieksämäellä tarviimaan!
- Anonyymi
Leskenä elämä on masentavaa t kirzi
- Anonyymi
osanottoni pmäelle joutumisen johdosta. Ensin siellä kytätään muuttokuormia ikkunaverhon raosta. Sitten tullaan pihassa tai rappukäytävässä kyselemään sinusta ja elämästäsi kaikki mahdollinen. Sitten, riippumatta vastauksistasi uteluihin, alkaakin jo juorujen levittely. Jos käyt esim. jossakin tuppukylän lukuisista kaljaräkälöistä tutustumiskäynnillä sinut nimetään juopoksi...eli pmäen normien mukaan normaaliksi. Jos et vastaa edellä mainittuihin uteluihin tarpeeksi tarkasti tai vaikka vaan tykkäät olla rauhassa kotona, käyt töissä, hoidat asiasi kunnolla, sinut nimetään hulluksi. Onnellisia aikoja sinulle pmäellä vaan. Paitsi että provohan tuo aloitus oli, eihän kukaan vapaaehtoisesti pmäelle muuta.
- Anonyymi
Päätoimittaja selvittää kommentoijien nimet. Sen jälkeen insinööri senaattori koodaa missä kaikissa paikoissa samaa tekstiä. Sitten alkaa kaupassa ostosten kyttääminen.
- Anonyymi
Nehän on niitä Sinikka sanoi miehiä.
- Anonyymi
Minä muutin juuri Pieksämäelle, kolmekerroksiseen kerrostaloon, Suonenjoella toimin kerrostalokyttääjänä 17 vuotta, lukuisia ilmoituksia poliisille ja lastensuojeluun ja pari ilmi antoa kelalle. Nyt uudet kuviot ja kyttäys jatkuu.
- Anonyymi
Kerrostalokyttääjiin oli hyvä ilmoittaa aikoinaan kyttääjiä.
- Anonyymi
Ei täällä kyttäillä, mut nyt lähti huoli-ilmoitus naapureista.
- Anonyymi
Koirankusettajat ovat pahimpia kyttääjiä. Jokaiseen liittymään seisahtuvat koiraa pissattamaan ja samalla kyttäävät kaikkiin ikkunoihin.
- Anonyymi
Paras tilanne oli kun olin omalla pihallani ja tielle pysähtyi koirankusettaja.
Kysyi kuuluvalla äänellä että "mitä sinä siellä pihalla teet?"
Hölmistyneenä katsoin hetken häntä ja sitten jatkoin hommiani. Lopulta koirankävelyttäjä läksi eteenpäin, eikä ole sittemmin kyselly mitään vaikka talon ohi monesti käveleekin.
- Anonyymi
PIEKSÄMÄKI on fittumaisten nurkkapatrioottien ja mulkunsyylien paikkakunta.
- Anonyymi
Osassa taloissa kytätään rankasti, osassa ei lainkaan. Kantseen käydä ennakkoon itse kyttäilemässä tilannetta.
- Anonyymi
Onko se pienempi paha jos sinä kyttäät toisia ihmisiä omassa kodissaan, kuin jos joku kyttäät sinua omasta kodistaan. Kumpihan kilvan voittaa.
- Anonyymi
Annappa olla jos kerrostalossa ei asu esim kuin eläkeläisiä ja muuten vaan töistä vieraantuneita, voit olla varma että kyttääminen on ihan arkipäivää, pienet on piirit.
- Anonyymi
Joka talossa on talopoliisi. Asuu missä tahansa. Ei kannata välittää ellei ole liian rasittavaa. Sitten muutto!!
- Anonyymi
Yleensä nämä "kyttääjät" ovat vain ihmisten omassa päässä. Luulevat kun näkevät jonkun katsovan ikunasta ulos että heitä nimenomaan kytätään.
Ovathan he niin tärkeitä että jonkun pitää heitä kytätä!
Ja useimmiten pahastuvat jos joku ei kyttääkään.
"Enkö minä olekaan tarpeeksi tärkeä kytättäväksi?"- Anonyymi
Noinhan se juuri menee. Mutta kai näitä luulosairaita on vain kourallinen. Vaan tosi asia on, että jokainen saa katsella omasta ikkunastaan niin paljon kuin haluaa. Ikkuna on oma ja maksettu. Jos jollakin on hämäriä puuhia, niin kannattaa mennä vaikka maalle.
- Anonyymi
On tuolla Nesteellä se Narsisti ja Täysin pimee muutenkin.EH
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tuolla Nesteellä se Narsisti ja Täysin pimee muutenkin.EH
Housussas on narsissi. - Sinulla on jäänyt levy pahasti päälle tänän narsistin kanssa. Käänny ympäri ja mene kotiis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se juuri menee. Mutta kai näitä luulosairaita on vain kourallinen. Vaan tosi asia on, että jokainen saa katsella omasta ikkunastaan niin paljon kuin haluaa. Ikkuna on oma ja maksettu. Jos jollakin on hämäriä puuhia, niin kannattaa mennä vaikka maalle.
Jos luulet että sinua kytätään, niin olet itse kyttääjä!
Kyttäät jatkuvasti kaikkia ikkunoita josko niistä sattuisi joku katsomaan ulos ja siinä samalla osallistut itse kyttäämiseen.
Kun tarpeeksi pitkään ja päivittäin etsii, niin aina löytää jonkun joka katsoo ikkunasta ulos.
Se katsoja siellä ikkunassa on hyvin harvoin sinun vuoksesi.
Et ole niin tärkeä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos luulet että sinua kytätään, niin olet itse kyttääjä!
Kyttäät jatkuvasti kaikkia ikkunoita josko niistä sattuisi joku katsomaan ulos ja siinä samalla osallistut itse kyttäämiseen.
Kun tarpeeksi pitkään ja päivittäin etsii, niin aina löytää jonkun joka katsoo ikkunasta ulos.
Se katsoja siellä ikkunassa on hyvin harvoin sinun vuoksesi.
Et ole niin tärkeä!Totta turiset.
- Anonyymi
On nesteen narsisti
- Anonyymi
Uusi kyttäystapa näyttää olevan valokuvien ottaminen ohikulkevista ihmisistä salaa.
Eli otetaan takaapäin kuva ihmisestä joka on juuri kävellyt heidän ohitse. Itselle tapahtui tämä iltalenkillä. Satuin katsomaan taaksepäin kun olin kävellyt erään henkilön ohi ja hänellä oli puhelin kädessä ja tähtäsi sitä minua kohti kuvan ottamista varten. Mutta laski puhelimen alas ja laittoi sen nopeasti taskuunsa kun näki minun huomanneen sen.- Anonyymi
Eilen näin mustan VW Golf kuskin ottavan ajaessaan minusta kuvan. Ajeli hitaasti ohi tiellä ja käsi ojossa otti sivuikkunasta valokuvan kun samalla ajoi autoa yhdellä kädellä.
Mihinkä galleriaan nämä on menossa/laitetaan?
Mikä on näiden kuvien tarkoitus? - Anonyymi
Tämä henkilö on Heimo.
- Anonyymi
Tuo täyttää jo salakatselun määritelmän.
Ihmisten seuranta teknistä laitetta apuna käyttäen on salakatselun määritelmä laissa.
- Anonyymi
Poliitikot toi kyltymättömän ammattitaidon sitoutumattomien ideariihiin.
Vai oliko tarkoitus kytätä kaikki tilaisuudet. - Anonyymi
Muuta tapparakadulle,siellä homma osataan viimeisen päälle..."yhteisöllistä " elämää
- Anonyymi
Niin oli Peiposjärvella keskusta Pro kyttäämässä paikalla. EI siellä paljon muita ollutkaan. Jos sinne joku sitoutumaton menee joutuu Arton kusitolpaksi. Pro pelkää sitoutumattomia. Ja syytä onkin.
- Anonyymi
Olipa se kerrostalo missäpäin Suomea tahansa, aina on kyttääjiä! Mutta hyvä, jos parin päivän kokemuksella tykkäät paikasta! No en voi kun pahoitella sitä, että Pieksämäelle muutit! Aika kuollut paikka, valitettavasti!
- Anonyymi
Tuntemattomia kytätään ja syystäkin. Valvontakameroita on paljon kiinteitöillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntemattomia kytätään ja syystäkin. Valvontakameroita on paljon kiinteitöillä.
Jep
- Anonyymi
kyttääjiä on paljon ja jos et anna aihetta niin kyllä ne keksii vaikka mitä.älä keskusteleja ilmaise että olet uusi täällä.silloin nämä höpöt saa vauhtia.silloin on helvetti irti.
- Anonyymi
Juuri tämä. Pidä t u r p a tukossa äläkä kerro missään nimessä että et ole paikkakuntalainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288