Ihastukseni on tuppisuu

Anonyymi

Ei kerro elämästään mitään paitsi jos kysyn. En kuitenkaan haluaisi olla koko ajan tenttaamassa vaan olisi kiva jos hän itse haluaisi kertoa jotain. Pitäisikö tästä päätellä ettei ole erityisemmin minusta kiinnostunut kun ei halua minun tietävän elämästäänkään mitään?

44

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos mies ei kerro mitään eikä oikein suostu vastaamaankaan, ei ole sinusta silloin kiinnostunut tai enemmän salattavaa. Ajanhukkaa jos kommunikointi on vastentahtoista , vaikeaa ja sinun varassa. Anna mennä. Alussa pääsee helpommin eroon eikä aiheuta suurta tuskaa. Venkuloita riittää. Kaikkia syitä ei edes halua tietää, miksi joku niin käyttäytyy.

• Anonyymi

"Koko ajan tenttaamassa" = nainen ei kysy ikinä mitään muuta kuin oletko töissä vai opiskeletko

• Anonyymi

Tuotakaan ei tarvitse kertoa, ellei halua koko kylän tietävän.

• Anonyymi

Onko kukaan koskaan ajatellut että jotkut ovat niin yksityisiä ihmisiä eivätkä puhu omista asioista toisille. Itse en kerro mitään ja harvemmin kysyttäessä vastaan mitään muuta kuin ympäripyöreitä lauseita..

• Anonyymi

Siitä on hyvä rakentaa suhde, jossa kommunikoidaan. Onnea matkaan.

• Anonyymi

No saa olla sitten yksityinen keskenään. Mitenpä tuosta suhdetta luot? Et mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No saa olla sitten yksityinen keskenään. Mitenpä tuosta suhdetta luot? Et mitenkään.

Ei hän halua suhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän halua suhdetta.

Kyl mäkin oisin herkkä lähteen jos ..kka oils aina utsimas! onnex ei o sitä. Enkä huali!

• Anonyymi

Itse puhun kaikesta kaivattuni kanssa, jos vain luottamus on olemassa. Sen kyllä tuntee kenelle voi puhua ja kenelle se on vaikeaa.

• Anonyymi

Saattaa olla ujo tai jännittää. Itseltä joskus jos jännitän sosiaalisessa tilanteessa katoaa sanat ja ei keksi mitään kerrottavaa.

• Tässä elämää eläessäni eteenpäin ja ikävuosia kartuttaessa olen yhä enemmän ja enemmän havainnut ilmiöö joka itseäni loukkaa aika paljon. Ihmiset vaativat toisilta enemmän, kuin mitä itseltään eivätkä kykene ajattelemaan sen toisen kannalta asioita.

Kutsuit henkilöä ihastukseksi eli ette tunne kovinkaan hyvin?
      Kuinka voi odottaa aika tuntemattomalta ihmiseltä että hän alkaa vuodattaan koko elämänsä sinulle ihan heti?

Monet varsinkin hiukan aremmat taikka liikaa ihmissuhteissaan kokeneet hiukka vanhemmat ihmiset ovat jo oppineet elämässään ihmisistä tietyn läksyn: kaikkiin ei voi luottaa.

Tämän takia kokeneemmat eivät välttämättä aika tuntemattomille kerro heti koko elämäänsä eikä tarvikaan. Tutustuessa se luottamus luodaan ja elämästään alkaa enemmän kertomaan. Se että heti avautuu kaikesta on jopa hiukan epänormaalimpaa kuin se että suhtautuu varovaisesti uuteen ihmiseen.
      Se ei kuitenkaan tarkoita että jos ei halua itsestään kertoa että korvaa sen kohdan valheella mistä ei halua avautua. Voi vaan sanoo ettei nyt huvittais siitä jutella.

Kannattaa aina miettiä mitä on järkevää ja kohtuullista vaatia toiselta ja milloin pyytää mahdottomia siihen tilanteeseen nähden.

• Anonyymi

Kaikki aikanaan. Mitä enemmän olen tekemisissä sitä enemmän puhun. Jos pysytään pikkasen liian vieraina niin olen aika sulkeutunut.
      Kiinnostuksen kanssa kertomisilla ei ole mitään tekemistä.

• Anonyymi

Sama!

• Anonyymi

Ap ei selvästikään ole luotettava henkilö. Siksi se ei puhu sulle

• Anonyymi

Jep, itse aistin kehen voi luottaa. Epäluotettaville ei tee mieli kertoa itsestään.

• Anonyymi

Voit muuttaa hänet ajan myötä. No, vitsi vitsi. Pääasia että ette sovi ollenkaan yhteen siitä se hyvä suhde kehittyy. Muista tämä jokaisessa suhteessasi.

• Anonyymi

Uteliaat on ärsyttäviä. Tulee heti mieleen mitä se kaikella sillä tiedolla tekee seukkaamisen alkuvaiheessa.

• Anonyymi

Tenttaajat vielä ärsyttävämpiä.

• Anonyymi

Tyypillistä Suomalaista huonoa käytöstä. Ei varmaankaan edes tervehdi ketään puhumattakaan että avaisi sinulle esim. oven tai kantaisi kauppakassisi autoon ym. huomaavaista naista kohtaan.
      Suomalainen ääliö joka ei osaa edes puhua eikä varmaan omaa minkäälaisia käytöstapoja muutenkaan ja on tod. näköisesti epäsiisti ja haisee paskalle, small-talk on ihan tuntematon käsite ja sitä rataa.
      Jätä tuollainen tollo ja etsi itsellesi fiksu mies.

• Anonyymi

Small-talk on turhaa tyhjänhöpötystä.

• Anonyymi

jos me suomalaiset miehet ollaan niin ääliötiä niin eikös sitä seuraa kannattas hakea sitten jostain muualta kun suomesta? tai sitten vaihtoehtoisesti tyydyt siihen mitä saat ja lakkaat olemasta niin hienoperse.

• Anonyymi

Kyllä siinä alkaa se kiinnostus hiipumaan väkisinkin, jos toisesta ei saa oikein mitään irti kahden kesken. Eikä siitä voi sitä avoimempaa osapuolta syyttää. Miten siinä voi edes muodostua minkäänlaista suhdetta, jos toinen on niin yksityinen, ettei puhu mistään säätä syvällisemmästä.

• Anonyymi

Musta itestä tuntuu, että nuo jotka ovat niin tarkkoja yksityiseedestä ovat niitä, jotka itse puhuu eniten muiden asioista eli pelkäävät, että muut ovat samankaltaisia tai sitten he kuvittelevat olevansa niin tärkeitä ihmisiä, että ihmiset ei puhu muista kuin heistä ja olisivat niin kiinnostuneita heidän asioistaan. Tiedä häntä sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta itestä tuntuu, että nuo jotka ovat niin tarkkoja yksityiseedestä ovat niitä, jotka itse puhuu eniten muiden asioista eli pelkäävät, että muut ovat samankaltaisia tai sitten he kuvittelevat olevansa niin tärkeitä ihmisiä, että ihmiset ei puhu muista kuin heistä ja olisivat niin kiinnostuneita heidän asioistaan. Tiedä häntä sitten.

Niin kuin täällä? Täällähän se karmeimmillaan näkyy miten etunimillä kerrotaan toisten asioista, jotka urkittu instasta, Facebookista tai kuultu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole normaali mielipide. Oot niin hakoteillä...

• Anonyymi

Ehkä hän ei halua syvempää suhdetta kanssasi, tai ei ole vielä varma haluaako.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hän ei halua syvempää suhdetta kanssasi, tai ei ole vielä varma haluaako.

Kaikki eivät halua mitään panosuhteita, jolloin sellaisen haluavan kannattaa tehdä halunsa selväksi heti alussa. Ja tuo jahkailu nyt puhuisi jo puolestaan, eli siitä, että tarpeeksi vahvoja tunteita ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se onkin sinun mielipide. Itse en puhu omista enkä muiden asioista. Muiden asiat ei kiinnosta ja muitakaan ei pitäisi minun asiat kiinnostaa.

• Anonyymi

Tää ei kyllä ole minulle ku minä puhun aika arkaluontoista asiaa itsestäni jo ensimmäisellä kerralla... vaikka muuten saatan ollakin aika tuppisuu, joskus :D

• Anonyymi

Ja varmaankin se kun hän vaikutti heti alkuun niin tutunoloiselta aiheutti sen että kerroin. Vaikka oli kait tuo vissiin ihan hyväkin, kai ;)

• Anonyymi

Hammasta purren 30 vuotta aviossa ja nyt eroamassa oleva mies olen. Naimisissa tuppisuun kanssa ja paha erehdys oli. Nyt kun nuorimmainen omilla siivillään oikein hyvin, avioero edessä. Ei vain jaksa enää. Liiankin tunnollinen ja uhrautuva puoliso olin, mutta onneksi lapsi on urallaan nyt. Kommunikointi, hyvä sellainen, on suhteen a ja o, ja jos se ei toimi, on vaikea tulevaisuus edessä.

• Anonyymi

varmaankin sinun kohdallasi, kannattaisiko etsiä itselle sopivaa ja antaa tuppisuun löytää toinen tuppisuu tai sellainen ketä tuppisuista tykkää. meitä nääs tällä planeetalla on joka lähtöön, jotkut tykkää siskoista ja jotkut suklaasta. eli asian ydin on että tuppisuut yleisesti eivät ole jokaiselle huono asia eikä todellakaan jokaiselle ole luvassa vaikeaa tulevaisuutta tuppisuun kanssa niinkuin tuossa kertomuksessasi annat olettaa. T. tuppisuun kanssa elelevä jo 40 vuotta eikä loppua näy.

• Anonyymi

Näillä täälä mitää suhteita ole, yksipuolista ihastumista ja nillitetää kun vastapuolta kiinnosta jatkuvat utelut

• Anonyymi

Minä oon useimmissa tilanteissa tuppisuu kans, eikä sillä mun tapauksessa ole mitään tekemistä kiinnostuksen kanssa, enkä ole yhtään arka enkä ujo. Ihan turha olettaa mitään tuommoisia. Eikä vähäpuheisuus ole epäkohteliasta tai merkki epäluotettavuudesta myöskään, niin kuin joku kommentoi, tuntuu ihan mielivaltaisilta olettamuksilta näin tuppisuun näkökulmasta. Mä oon itseasiassa tosi auttamishaluinen. Mä myös *haluisin* puhua enemmän mun ajatuksista, mut mun näkökulma on usein tosi erilainen kuin muiden, niin ei sitä ihan viidessä minuutissa voi avata ollenkaan. Monesti ihmiset on turhaan kuvitellu etten ole niistä tykänny.

• Anonyymi

Mihin siinä ihmisessä olet ihastunut? Jos hän ei juuri kerro itsestään, niin miten tiedät hänestä mitään?

• Anonyymi

Antakaa kroppanne puhua. Kyllä se siitä sitten...

• Anonyymi

Puff prööööt!! 💨
        Jopas helpotti! Ai, missä kaikki on?

• Anonyymi

Jos on joku ongelma, niin siirry eteenpäin. Meinaa kieltämättä mennä tämmöset tunteisiin, että on muka ihastunut ja sitten itkee täällä, kun joku asia mättää. Mihin sä edes olet ihastunut siinä? Mä en itse puhu vieraille paljoakaan, ellen vietä enemmän aikaa jonkun henkilön kanssa. Jos olet satunnainen puolituttu, niin olet vain utelias jankkaaja toisen silmissä. Et muuta. Tutustu paremmin ja muutenkin kuin pommittamalla kysymyksillä ja vinkumalla täällä. Näytä, että hänen seuransa kelpaa sulle. Jos taas et edes yritä ymmärtää ihmisiä, jotka ei heti välittömästi ole ruokkimassa sun suunnatonta uteliaisuutta henkilökohtaisilla asioillaan, niin älä tuhlaa hänenkään aikaansa jankuttamalla.
      Ja vielä: Älä oleta sen perusteella mitään!

• Anonyymi

Sanoisin, että ihminen joka kyselee asioita joltakulta ei välttämättä oo utelias vaan kiinnostunut sinusta ja haluaa oppia tuntemaan sinut. Onhan sekin ikävää, jos toinen puhuu asioistaan ja osoittaa näin luottamusta toiselle ja toinen vaikenee. Ei voi myöskään tietää mihinkä haavaan se toisessa osuu, onhan toisella voinut olla vaikka salaileva ja vaikeneva kumppani aiemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin, että ihminen joka kyselee asioita joltakulta ei välttämättä oo utelias vaan kiinnostunut sinusta ja haluaa oppia tuntemaan sinut. Onhan sekin ikävää, jos toinen puhuu asioistaan ja osoittaa näin luottamusta toiselle ja toinen vaikenee. Ei voi myöskään tietää mihinkä haavaan se toisessa osuu, onhan toisella voinut olla vaikka salaileva ja vaikeneva kumppani aiemmin.

Jos joku vain kyselee, mutta ei muuten ole aktiivinen, niin turha siinä on mitään odottaa. Miksi pitäisi vastata jonkun vieraan uteluihin? Ja miten helvetissä toisen menneisyys liittyy siihen miten esimerkiksi minun pitäisi toimia kyseisessä tilsnteessa? :D Tämä on hyvin yksinkertainen asia: Jos toinen osoittautuu luottamuksen arvoiseksi, niin hänelle voi kertoa asioitaan. Jos luottamusta ei ole vielä syntynyt, niin ei. En todellakaan kertoisi paljoakaan. Siinä tilanteessa ei kysymyspommitus tuota yhtään mitään, jos se on ainut tapa. Luottamus vaatii aikaa, aikaa ja aikaa. Ja nimenomaan yhdessä vietettyä aikaa.
        Luulen, että ap on vielä aika alkutekijöissä, eikä malta kunnioittaa toisen rajoja. Että jatkakoon matkaa, jos ei ymmärrä meitä, jotka ei laske suojamuuria sillä sekunnilla, kun toinen haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku vain kyselee, mutta ei muuten ole aktiivinen, niin turha siinä on mitään odottaa. Miksi pitäisi vastata jonkun vieraan uteluihin? Ja miten helvetissä toisen menneisyys liittyy siihen miten esimerkiksi minun pitäisi toimia kyseisessä tilsnteessa? :D Tämä on hyvin yksinkertainen asia: Jos toinen osoittautuu luottamuksen arvoiseksi, niin hänelle voi kertoa asioitaan. Jos luottamusta ei ole vielä syntynyt, niin ei. En todellakaan kertoisi paljoakaan. Siinä tilanteessa ei kysymyspommitus tuota yhtään mitään, jos se on ainut tapa. Luottamus vaatii aikaa, aikaa ja aikaa. Ja nimenomaan yhdessä vietettyä aikaa.
        Luulen, että ap on vielä aika alkutekijöissä, eikä malta kunnioittaa toisen rajoja. Että jatkakoon matkaa, jos ei ymmärrä meitä, jotka ei laske suojamuuria sillä sekunnilla, kun toinen haluaa.

Mä ainakin luotan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ainakin luotan.

Ei niitä huijareitakaan turhaan ole. Joku niitäkin ruokkii.

• Anonyymi

Älä tenttaa.. piruako se sulle kuuluu mitä hän on tehnyt aiemmin.. keskity nykyiseen hetkeen..

• Anonyymi

Kuka täällä julkisesti asioistaan viitsii puhua. Rajansa kaikella. Ilmaa vain hengitetään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe