Poika joka tykkää pukeutua tytöksi

Anonyymi

Oon siis 17 vuotias poika, joka tykkää pukeutua tyttöjen vaatteisiin. Haluaisin jossain vaiheessa mennä uloskin naisten vaatteissa, mutta ei ole vielä tarpeeksi osia kasassa kunnolliseen pukuun. Olisikos jollain siis vinkkejä siihe, miten saisi vaatteita. En kehtaa kaupassa käydä ostamassa ja netistä tilaaminenkin on vaikeaa, kun vanhemmat haluaa tietää kaiken postissaa tulevan sisällön.

10

1778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verkosta tilaamalla tuotteet tulevat läheisimpään noutopisteeseen tai joskus voi tilata kauppaan. Miten vanhemmat näkisivät ne? Tosin suosittelen lopettamaan sekoilun, siitä tulee vain vaikeampaa.

      • Anonyymi

        Olen muutamaan otteeseen kortteja ja kirjoja tilaillut netistä ja on silloin tullut postilta kotiin ilmoitus paketista. Ainahan voisi vain valehdella paketin sisällöstä. Kiitos kuitenkin vastauksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen muutamaan otteeseen kortteja ja kirjoja tilaillut netistä ja on silloin tullut postilta kotiin ilmoitus paketista. Ainahan voisi vain valehdella paketin sisällöstä. Kiitos kuitenkin vastauksesta.

        Okei, mulla ja kaverilla aina sähköpostilla tai viestillä. Sitten katsot valmiiksi sen tuotteen minkä haluat ja haet sen kaupasta. Jos joku kyselee sanot sen tulevan tyttöystävälle. Niissä vaatteissa ulos meneminen on varmasti kuumottavampaa kuin vain vaatteiden ostaminen.


      • Anonyymi

        Näin viime kesänä kaukana omalta paikkakunnaltani, erään entisen koulukaverini, pukeutuneena tytöksi. Kun se huomasi minut ja tunnisti niin livisti yhteen tavarataloon joka oli siinä kohdalla, vaan minäpä pinkaisin perässä ja puhuttelin sitä neidiks, se löi mua käsilaukulla lanttuun. ÄÄ!


    • Anonyymi

      Onhan se nuoruus omaa aikaansa. Kun selviytyy vihdoin suhteistaan ja siitä kaaoksesta on jo pitkällä.
      Suhteet vaikuttavat paljon ajatteluumme hyvästä ja pahasta.
      Hyvät suhteet auttavat huonot vievät pimeään.

    • Anonyymi

      Kirpputorista löytyy edullisia, ei kanatta häpeä, onnea etsintään :)

    • Anonyymi

      Oletko koskaan miettinyt sitä tosiasiaa, että me kaikki tullaan kerran tekemään tili elämästämme pyhälle Jumalalle, joka on meidät luonut ja joka on ilmoittanut, miten tahtoo meidän elävän tämän ajallisen elämämme. Sinä et ole Häneltä piilossa, vaikka kykenisitkin salaamaan perversiosi vanhemiltasi. (Tämä sama lähtökohta koskee tietenkin meitä kaikkia, olemme kaikki Jumalan vihollisia ja rikoksiimme kuolleita ilman Jeesuksen lunastustyötä, ja kaikki tarvitsemme nöyrtymistä ja kääntymistä pois synneistämme Jumalan edessä. ) Mieti tätä. Rukoilen puolestasi <3

      • Anonyymi

        Eikö se ole yhteiskunnan ja kulttuurin määrittelemää, miten miehen ja naisen pitäisi pukeutua? Minkä mukaan Jumala määrittelee sen, mikä on miehen tai naisen vaate? Näin siellä Raamatussa lukee: "Nainen ei saa pitää yllään mitään miehen asuun kuuluvaa, eikä mies saa pukeutua naisen vaatteisiin. Jokainen, joka niin tekee, on iljetys Herralle, teidän Jumalallenne." Riippuuko siis kulttuurista, mikä on iljetys? Toiseksi, ristiinpukeutujat ovat yleensä heteroita. Eihän se siis mitenkään voi syntiä olla!


    • Anonyymi

      Uskomukset eivät mitenkään kuulu ihmisen elämään joten sinua pelottelevat ovat vastuuttomia kuten koulukiusaajat .

    • Meillä oli poikien kanssa peli ilta. Saunottiin ja sellaista. Äkisti yksi pojista, se jonka kotona oltiin haluus pukee mut siskonsa vaatteisiin. Mä änkytin jotain mutta muut pojat yllytti sitä. Se oli tosi outoo. Vaatteet on vaan vaatteita. Ei siinä mitään. Kaveri veti mulle siskonsa stringejä jalkaan. Ei onnistunut koskettelematta. Rintaliivit ja kaikki. Liivit törrötti paidan alla kun ne oli topattu. Mun piti kävellä siinä ja ne taputti. Joku laitto musiikkia ja mun piti tanssia hitaita niiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe