Mie oon nähnynnä tään yhen toimintaa jo pitkään. Kuuleksiee, pöhkökiljun ja viinanmyyjä sielä panttailet niitä pankkikortteja. Tupakkiakin myy alvaariinsa sukulaisesi. Mie tiiän kun ostat siltä peelolta suoraa takakontista Lehtomäjessä vaikka kuinka monta, monta silmäparrii kattomassa mitä touhuat. Laitat renkaan sissään 14 kartonkia ja senku tuopi vaan. Niin ootta kehunu. Käräyttää pittää tuommonen salakuljettaja. Sitte kun teillä yhellä on se pyssy ja kaikkien pitäs peljätä. Vilauttelit sitäkkii yks kaunis päevä minu veljelle paarissa. Tiiäkkönä mitä. Minulla on vain yksi viesti teittille koko sakille, häipykää koko paska sakki. Koko Kouvolasta.
Kyl mie tiiän, olkaa muut hilijaa
Anonyymi
2
60
Vastaukset
- Anonyymi
Tullille vaan ilmoitus nimettömänä, mistä vitusta me saisi tuosta tietää kun käry käy.
- Anonyymi
Mie tiiä mittään ainakaan ja tartte tietää. Nuita humekäryjä käy tämän tästää. Mutta ei ole lestin heittäjää ja tupakainmyyjää näkynnä rosiksen ilimotustaulul. Arvaappa kuga ois kun tietää näist naisistakii. Hammeen helemat paukkuu vain kun ruokatavarain hävikkii alakaa olla. Kiinni jääpi kaikenaikaa eukkokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422432Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011994- 221806
- 241585
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231434- 1001329
- 431328
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391275Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371161- 361036