Pattayalla tapahtuu...

Anonyymi

Poliisi on sulkenut muutamana hotellin pattayalle joilla ei ollut toimintaan lisenssiä, asiakkaat olivat maksaneet huoneensa, rahoja siis "massia" on vaikea saada takaisin huoneestaan.

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En koskaan varaa huonetta pidemmäksi aikaa kuin neljäksi yöksi, ennenkuin olen havainnut sen hyväksi ja viihtynyt siellä ja se sopii matkasuunnitelmiin.
      Pikkuhotellit paljon mitään maksa, niin ei menetys ole suuri tuollaisessakaan tapauksessa. Itse en käytä pikku hotelleja vaan keskikokoisia.
      Pitkillä lomilla vuokrannut talon tai condon paikan päältä. En koskaan netistä.
      Hotels sivuston vakiasiakkaana useimpia hotelleja ei tarvi edes maksaa heti, vaan vasta sisäänkirjautumisen jälkeen menee veloitus. Se on pelkkä varaus.
      Hyvä juttu että menee kiinni hotellit jotka ei hoida asioitaan, vaan eipä tämä pekka perusturistia koske lain.

    • Eikö informatiivisessa mielessä olisi ollut hyvä, jos olisit myös kertonut, että minkä nimiset hotellit oli kyseessä, jos kuitenkin sattuu niin, että joku palstan lukijoista olisi kyseisistä hotelleista huoneen varannut.
      Jos hotelli on varattu/maksettu luottokorttia käyttäen, niin on lähes varmaa että kyseisessä tapauksessa varaaja saa rahansa takaisin. Siis niissä tapauksissa ettei majoitus ole vielä alkanut.

      • Anonyymi

        löytyy parhaiten googlaamalla nämä avauksen uutinen tuli töllöstä, uutisessa mainittiin hotellin nimetkin... mutta en kirjoittanut muistiin, poliisi antoin virallisesti aikaa viime kuun loppuun hommata lisenssi niille joille sitä ei ole, jos ei hommaa niin kiinni,syynä oli se että yleensä kaikki tarkastukset on ollut tekemättä, hissit paloturvallisuus, sähköturvallisuus yms.
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        löytyy parhaiten googlaamalla nämä avauksen uutinen tuli töllöstä, uutisessa mainittiin hotellin nimetkin... mutta en kirjoittanut muistiin, poliisi antoin virallisesti aikaa viime kuun loppuun hommata lisenssi niille joille sitä ei ole, jos ei hommaa niin kiinni,syynä oli se että yleensä kaikki tarkastukset on ollut tekemättä, hissit paloturvallisuus, sähköturvallisuus yms.
        By NumBall

        Montako kirjoitus-/kielioppivirhettä saat mahtumaan yhteen vastaukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kirjoitus-/kielioppivirhettä saat mahtumaan yhteen vastaukseen?

        Ei noin lukeneen ja johtavissa tehtävissä olleen vastauksissa voi olla virheitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noin lukeneen ja johtavissa tehtävissä olleen vastauksissa voi olla virheitä.

        Takana on ne ajat, kun kansakoulun reputtanut pääsi vielä sahan patruunaksi ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        löytyy parhaiten googlaamalla nämä avauksen uutinen tuli töllöstä, uutisessa mainittiin hotellin nimetkin... mutta en kirjoittanut muistiin, poliisi antoin virallisesti aikaa viime kuun loppuun hommata lisenssi niille joille sitä ei ole, jos ei hommaa niin kiinni,syynä oli se että yleensä kaikki tarkastukset on ollut tekemättä, hissit paloturvallisuus, sähköturvallisuus yms.
        By NumBall

        kävelin resupetterit hyvien poliisipäällikkö-ystävieni kanssa pattajan paskaisella rannalla ja mukana oli myös hyvät ystäväni arvovaltaiset ja kansainväliset meribiologit, matkailuviranomaiset, pari ministeriä, johtavia HIV-tutkijoita, huumepoliisin edustajia, terveysviranomaisia ja Pankoogin hopsitalin japanilaissyntyinen arvostettu ylilääkäri desmund horotono.

        he kertoivat minulle olevansa erittäin huolestuneita. suoraan
        hyvä ystäväni herliinin antti tai "ana" niinkuin minä häntä kutsun kävi sitten opastuksessani tarkastamassa hissit ja ne oli huonossa kunnossa ne. yhdestä viisikerroksisesta talosta puuttui hissin nappula numero kuusi ja kaikki siitä ylöspäin. tosi törkeetä! rotta-asiantuntijan kanssa sitten laskettii 9 miljoonaa rottaa pelkästään kävelykadulla ja palmuista. krotiileja oli jonkin verran myös.
        by Numboll


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kävelin resupetterit hyvien poliisipäällikkö-ystävieni kanssa pattajan paskaisella rannalla ja mukana oli myös hyvät ystäväni arvovaltaiset ja kansainväliset meribiologit, matkailuviranomaiset, pari ministeriä, johtavia HIV-tutkijoita, huumepoliisin edustajia, terveysviranomaisia ja Pankoogin hopsitalin japanilaissyntyinen arvostettu ylilääkäri desmund horotono.

        he kertoivat minulle olevansa erittäin huolestuneita. suoraan
        hyvä ystäväni herliinin antti tai "ana" niinkuin minä häntä kutsun kävi sitten opastuksessani tarkastamassa hissit ja ne oli huonossa kunnossa ne. yhdestä viisikerroksisesta talosta puuttui hissin nappula numero kuusi ja kaikki siitä ylöspäin. tosi törkeetä! rotta-asiantuntijan kanssa sitten laskettii 9 miljoonaa rottaa pelkästään kävelykadulla ja palmuista. krotiileja oli jonkin verran myös.
        by Numboll

        Niillekö esittelit sitä shortsien kuminauhan alapuolelta löytyvää pistoolia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillekö esittelit sitä shortsien kuminauhan alapuolelta löytyvää pistoolia?

        se mikään pistooli ollut....
        se oli potato potato potato
        sarjatulta tulittava tykki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kävelin resupetterit hyvien poliisipäällikkö-ystävieni kanssa pattajan paskaisella rannalla ja mukana oli myös hyvät ystäväni arvovaltaiset ja kansainväliset meribiologit, matkailuviranomaiset, pari ministeriä, johtavia HIV-tutkijoita, huumepoliisin edustajia, terveysviranomaisia ja Pankoogin hopsitalin japanilaissyntyinen arvostettu ylilääkäri desmund horotono.

        he kertoivat minulle olevansa erittäin huolestuneita. suoraan
        hyvä ystäväni herliinin antti tai "ana" niinkuin minä häntä kutsun kävi sitten opastuksessani tarkastamassa hissit ja ne oli huonossa kunnossa ne. yhdestä viisikerroksisesta talosta puuttui hissin nappula numero kuusi ja kaikki siitä ylöspäin. tosi törkeetä! rotta-asiantuntijan kanssa sitten laskettii 9 miljoonaa rottaa pelkästään kävelykadulla ja palmuista. krotiileja oli jonkin verran myös.
        by Numboll

        Resupetteri kiitos kun olet pitänyt pattayapalstan tasoa yllä, esiintymällä minuna, kun itse en eilen palstalla pahemmin näkynyt, voit kuitenkin kirjoittaa kirjoituksesi ihan rohkeasti omalla nimelläsi.
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri kiitos kun olet pitänyt pattayapalstan tasoa yllä, esiintymällä minuna, kun itse en eilen palstalla pahemmin näkynyt, voit kuitenkin kirjoittaa kirjoituksesi ihan rohkeasti omalla nimelläsi.
        By NumBall

        taas on tasoa kun palasit päivystämään.
        laatuelämää suomi24 thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taas on tasoa kun palasit päivystämään.
        laatuelämää suomi24 thaimaassa.

        petteri olet oikeassa, palstalla on harvoin factaa pattayasta, nyt on mikä lienee palstan tarkoitus, aikaisemmin jo kerroin että patttayan hotelleilla on suuria ongelmia, nyt on kerrottu että 70% hotelleista toimii ilman asianmukaisia lupia, toki ongelma on hua hinissäkin tähän mennessä on yksi hotelli löytynyt, pattayan surkeaan tilanteeseen on syynä pattayan hotellihuoneiden ylitarjonta, joka on hinta kilpailulla syönyt katteet, eikä ole varaa pitää hotelleja kunnossa... tämä jos joku uutinen kuuluu palstalle.
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        petteri olet oikeassa, palstalla on harvoin factaa pattayasta, nyt on mikä lienee palstan tarkoitus, aikaisemmin jo kerroin että patttayan hotelleilla on suuria ongelmia, nyt on kerrottu että 70% hotelleista toimii ilman asianmukaisia lupia, toki ongelma on hua hinissäkin tähän mennessä on yksi hotelli löytynyt, pattayan surkeaan tilanteeseen on syynä pattayan hotellihuoneiden ylitarjonta, joka on hinta kilpailulla syönyt katteet, eikä ole varaa pitää hotelleja kunnossa... tämä jos joku uutinen kuuluu palstalle.
        By NumBall

        Nyt et sitten voi mennä pattayalle. Ainakin jos kirjaudut hotelliin, muista kysyä onko luvat kunnossa. Petteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt et sitten voi mennä pattayalle. Ainakin jos kirjaudut hotelliin, muista kysyä onko luvat kunnossa. Petteri.

        Resupetteri kysymys ei ole minusta, vaan pattayan matkailusta, 70% pattayan hotelleista ei ole hoitanut velvoitteitaan, hissit tarkastamatta, ei ole sammuttimia kuten pitää, sprinkelerijärjestelmät eivät toimi, pelastuskalustoa ei ole lainkaan.

        Tänään oli asiasta toinenkin uutinen, ulkomaalainen joka omistaa Thaimaassa kiinteistön, tai huoneiston ei saa vuokrata sitä ilman hotellilisenssiä alle 30 vuorokaudeksi, lisäksi omistajalla pitää olla työlupa vuokraustoiminnan harrastamiseen, jota käytänössä kenelläkään ei ole, siis jos omistat pattayalta condon ja vuokraat sitä, sinulla pitää olla siihen työlupa sekä hotellilisenssi, tämä hotellilisenssi on hinnoiltu varsin korkeaksi, tällä suojellaan laillisesti majoitustoimitaa harrastavia, voihan tämä taas olla ankka mutta todennäköisesti ei sitä ole.

        Kysele sinä poju vaan lupia kun seuraavan kerran pääset paratiisisi, reppana, oliko sen vuonna 2025 vai 2030, vuokravosuihin kahdeksi viikkoksi, siispä tapaamme palstalla vielä useasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri kysymys ei ole minusta, vaan pattayan matkailusta, 70% pattayan hotelleista ei ole hoitanut velvoitteitaan, hissit tarkastamatta, ei ole sammuttimia kuten pitää, sprinkelerijärjestelmät eivät toimi, pelastuskalustoa ei ole lainkaan.

        Tänään oli asiasta toinenkin uutinen, ulkomaalainen joka omistaa Thaimaassa kiinteistön, tai huoneiston ei saa vuokrata sitä ilman hotellilisenssiä alle 30 vuorokaudeksi, lisäksi omistajalla pitää olla työlupa vuokraustoiminnan harrastamiseen, jota käytänössä kenelläkään ei ole, siis jos omistat pattayalta condon ja vuokraat sitä, sinulla pitää olla siihen työlupa sekä hotellilisenssi, tämä hotellilisenssi on hinnoiltu varsin korkeaksi, tällä suojellaan laillisesti majoitustoimitaa harrastavia, voihan tämä taas olla ankka mutta todennäköisesti ei sitä ole.

        Kysele sinä poju vaan lupia kun seuraavan kerran pääset paratiisisi, reppana, oliko sen vuonna 2025 vai 2030, vuokravosuihin kahdeksi viikkoksi, siispä tapaamme palstalla vielä useasti.

        Näyttää että tapaamme koska vietät täällä kaiken aikasi aikaisesta aamusta myöhään iltaan. Itse kun olen thaimaassa en todellakaan vietä aikaani suomi24 palstalla..!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää että tapaamme koska vietät täällä kaiken aikasi aikaisesta aamusta myöhään iltaan. Itse kun olen thaimaassa en todellakaan vietä aikaani suomi24 palstalla..!!!!!

        Petteri olet taas väärässä silloin kun sitä olet Thaimaassa et ole palstalla, silloin kun et ole Thaimaassa olet palstalla, meissä on siis monta eroa minä olen palstalla kun olen Thaimassa kun olen Suomessa en ole palstalla, katos kun asun täällä Thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri olet taas väärässä silloin kun sitä olet Thaimaassa et ole palstalla, silloin kun et ole Thaimaassa olet palstalla, meissä on siis monta eroa minä olen palstalla kun olen Thaimassa kun olen Suomessa en ole palstalla, katos kun asun täällä Thaimaassa.

        Ihan varmasti asut .. suomi24 palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri olet taas väärässä silloin kun sitä olet Thaimaassa et ole palstalla, silloin kun et ole Thaimaassa olet palstalla, meissä on siis monta eroa minä olen palstalla kun olen Thaimassa kun olen Suomessa en ole palstalla, katos kun asun täällä Thaimaassa.

        Eli bumban omien puheiden mukaan hän muutti thaimaaseen voidakseen päivystää suomi24 palstalla aamuaikaisesta iltamyöhään.. mielestäni tuon kyllä voi tehdä suomessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri olet taas väärässä silloin kun sitä olet Thaimaassa et ole palstalla, silloin kun et ole Thaimaassa olet palstalla, meissä on siis monta eroa minä olen palstalla kun olen Thaimassa kun olen Suomessa en ole palstalla, katos kun asun täällä Thaimaassa.

        Melkoisen aivoton taikina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli bumban omien puheiden mukaan hän muutti thaimaaseen voidakseen päivystää suomi24 palstalla aamuaikaisesta iltamyöhään.. mielestäni tuon kyllä voi tehdä suomessakin.

        Ei resuperse ei sen takia, vaan siksi että olen vaan vittumainen luonne, täältä se vaan on helvetin paljon hauskempaa... BGHQX9


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei resuperse ei sen takia, vaan siksi että olen vaan vittumainen luonne, täältä se vaan on helvetin paljon hauskempaa... BGHQX9

        Burger Kingissä käy tosi thaimaalaiset naatiskelemassa thairuoasta? Bluportilla on sama kohtalo kuin monella keskustojen ostoskeskuksilla Suomessa. Niissä ei käy kukaa. Kalliita merkkiliikkeitä vaan kalliilla vuokrilla. Paikallisilla ei ole varaa ostaa niistä mitään. Kolmasti olen käynyt Bluportissa ja siellä koko paikassa ei ole ollut kuin kourallinen ihmisiä. Kävin isossa golfliikkeessä niin sääliksi kävi niitä myyjiä. Olin ainoa asiakas. Painoivat perässä kuin nälkäiset kulkukoirat. Säälistä ostin kalliin draiverin 16000 THB jotta saavat päivän provikkansa ressukat. Moni liike meni tuolla kiinni ennenkuin aukesikaan. Aivan kuten kävi Suomessa sen uuden kauppakeskus Redin kanssa. Toivotaan että saavat asiakkaita kumpikin jotta tuloo leipää pöytään!

        Ystävällisin terveisin Golf-Ari, Hua Hin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Burger Kingissä käy tosi thaimaalaiset naatiskelemassa thairuoasta? Bluportilla on sama kohtalo kuin monella keskustojen ostoskeskuksilla Suomessa. Niissä ei käy kukaa. Kalliita merkkiliikkeitä vaan kalliilla vuokrilla. Paikallisilla ei ole varaa ostaa niistä mitään. Kolmasti olen käynyt Bluportissa ja siellä koko paikassa ei ole ollut kuin kourallinen ihmisiä. Kävin isossa golfliikkeessä niin sääliksi kävi niitä myyjiä. Olin ainoa asiakas. Painoivat perässä kuin nälkäiset kulkukoirat. Säälistä ostin kalliin draiverin 16000 THB jotta saavat päivän provikkansa ressukat. Moni liike meni tuolla kiinni ennenkuin aukesikaan. Aivan kuten kävi Suomessa sen uuden kauppakeskus Redin kanssa. Toivotaan että saavat asiakkaita kumpikin jotta tuloo leipää pöytään!

        Ystävällisin terveisin Golf-Ari, Hua Hin.

        Voi olla nyt vähän porukkaa liikkeellä, muutenkin, tuo bluport on samaa lafkaa kuin siam paragon, terminalit sekä muutama muukin iso ostari thaimaassa, joten ei niiltä osaamista puutu, mutta jotenkin se paikka ei vakuuta minuakaan pahemmin, vuokrat on siellä alakerroksissa ihan kohtuulliset, pienehkö myyntikoju 3000 paateroa kuukaudessa, minä pidän huomattavasti enemmän market villagesta, se ei ole niin korea, mutta vuokrat on siellä kovemmat.


    • Anonyymi

      Lerpalla ei ole kyse suuresta finanssipoliittisesta menetyksestä, jos 260 THB:n kimppahuone ei olisikaan käytettävissä. Siinä menee vain kahden viikon sosiaalitukien ylijäämä ja riisiannos hieman pienenee seuraavassa kuussa, mutta muuten elämä jatkuu ennallaan tuolla uljaalla lentävällä miljonäärisijoittajalla ja rakkauden täyteisellä aviomiehellä, joka pyyteettömästi jakaa ympärilleen lämpöä ja tietoutta maailman asioista kaikkien bisnestensä ja omaisuuden hallinnan keskeltä aina silloin, kun ei ole katsomassa vaaleanpunaisia delfiinejä ja myös silloin kun on katselemassa vaaleanpunaisia delfiinejä tai vaeltaa luonnonpuistoissa, temppeleillä, tai tanssahtelee suurlähetystön juhlissa everstiluutnantin kanssa joka ylennettiin juhlissa everstiksi, vaikka koko juhlia ei edes ollut.

      Kaikki tämä ja paljon muuta suomikaksnelosella by numeropallo

    • Anonyymi

      Älkää esiintykö minuna, anonyymi palstalla.

    • Anonyymi

      Eivät nämä jutskat lomamatkailijaa liikuta sitten pätkääkään.
      Aina löytyy Pattikselta yösijaa, meni sinne milloin vain.
      Tasan turhaa on lomailijan majoitusta etukäteen varata. Halvemmalla pääsee kun respassa tinkii. Se on varmaa se.

      • Anonyymi

        Kerro se lerpalle jonka mukaan koko pattaja on sortumassa mereen.


      • Asuin pikku läävässä kävelykadun kupeessa.
        Ulkoiset puitteet eivät todellakaan olleet hienot. Huoneessa oli kuitenkin kaikki tarpeellinen; sänky, kh, jääkaappi, töllö ja hienoutena vielä vaatekomerokin oikein henkareilla varustettuna.

        Korostan että "hotelli" oli frindly- ystävällinen.

        Hinta oli 150 bahtia / vrk sis. jokapäiväisen "siivouksen". Maksoin aina päivän etukäteen iltasella kämpille oppaan kera saapuessani.
        Joka aamu tuumailin että tänään vaihdan parempaan luukkuun. Vaihtamatta jäi ja vietin koko riemulomani yöt rähjäisessä huoneessani kympin tyttöjen kanssa.


      • Lisään vielä että luukussa ei ollut ilmastointia mutta ikkuna rähjäiselle pikkukujalle toki oli.
        Katossa oli iso räpsytin ja yöpöydällä pienempi tuuletin. Ihanalta tuntui varsinkin aamutoimien jälkeen kun huokaisi ja raajansa levitti pienten ilmavirtojen hyväillessä.
        Siinä sitä pieni matkamies huokaili että kyllä Pattayalla on sitten mukavaa....


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Asuin pikku läävässä kävelykadun kupeessa.
        Ulkoiset puitteet eivät todellakaan olleet hienot. Huoneessa oli kuitenkin kaikki tarpeellinen; sänky, kh, jääkaappi, töllö ja hienoutena vielä vaatekomerokin oikein henkareilla varustettuna.

        Korostan että "hotelli" oli frindly- ystävällinen.

        Hinta oli 150 bahtia / vrk sis. jokapäiväisen "siivouksen". Maksoin aina päivän etukäteen iltasella kämpille oppaan kera saapuessani.
        Joka aamu tuumailin että tänään vaihdan parempaan luukkuun. Vaihtamatta jäi ja vietin koko riemulomani yöt rähjäisessä huoneessani kympin tyttöjen kanssa.

        Millainen sänky ja patja olivat?
        Joskus paljon tuota 150 paateroa kalliimmissa paikoissa patjat ovat olleet surkeita... meinaan.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Asuin pikku läävässä kävelykadun kupeessa.
        Ulkoiset puitteet eivät todellakaan olleet hienot. Huoneessa oli kuitenkin kaikki tarpeellinen; sänky, kh, jääkaappi, töllö ja hienoutena vielä vaatekomerokin oikein henkareilla varustettuna.

        Korostan että "hotelli" oli frindly- ystävällinen.

        Hinta oli 150 bahtia / vrk sis. jokapäiväisen "siivouksen". Maksoin aina päivän etukäteen iltasella kämpille oppaan kera saapuessani.
        Joka aamu tuumailin että tänään vaihdan parempaan luukkuun. Vaihtamatta jäi ja vietin koko riemulomani yöt rähjäisessä huoneessani kympin tyttöjen kanssa.

        jaa jaa sat sitten huoneen 150 paaterolla, kovasti on pojuja itkettäny kun maksettin kavereiden kanssa neliöstä 260x8 ei tainnut sinulla olla poreammetta eikä kotiteatteria,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa jaa sat sitten huoneen 150 paaterolla, kovasti on pojuja itkettäny kun maksettin kavereiden kanssa neliöstä 260x8 ei tainnut sinulla olla poreammetta eikä kotiteatteria,

        No ni nyt on jo porukkakin tuplaantunut... Aiemmin oli bumba ja kolme kaveria. Nyt niitä on jo seitsemän ja 80 tuuman töllö on paisunut jo kotiteatteriksi.
        Pahoittelen bumba, mutta juhlapyhien aikaan sinä et saa MISTÄÄN päin Pattayaa kahdeksalle hengelle kattosviittiä 2080 patilla.
        Ne maksaa alkaen 12 000 patia eikä niissäkään ole 80 tuuman telkkareita.
        Olen ollut Hiltonin sviiteissä ja parissa muussa viiden staran sviitissä eikä ollut edes juhlapyhä. Ne maksoivat luokkaa 20 000 patia vrk eikä niissä ollut kuin max neljälle makuutilat. Nyt pistelet taas niin omiasi kuin olla ja osaa. Laitapa linkki sellaiseen kattosviittiin jossa on tilat kahdeksalle ja hinta alle kymppitonnin niin palaataan asiaan.
        Ai ei ole vai. No voi harmi. Mutta kivan unen näit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ni nyt on jo porukkakin tuplaantunut... Aiemmin oli bumba ja kolme kaveria. Nyt niitä on jo seitsemän ja 80 tuuman töllö on paisunut jo kotiteatteriksi.
        Pahoittelen bumba, mutta juhlapyhien aikaan sinä et saa MISTÄÄN päin Pattayaa kahdeksalle hengelle kattosviittiä 2080 patilla.
        Ne maksaa alkaen 12 000 patia eikä niissäkään ole 80 tuuman telkkareita.
        Olen ollut Hiltonin sviiteissä ja parissa muussa viiden staran sviitissä eikä ollut edes juhlapyhä. Ne maksoivat luokkaa 20 000 patia vrk eikä niissä ollut kuin max neljälle makuutilat. Nyt pistelet taas niin omiasi kuin olla ja osaa. Laitapa linkki sellaiseen kattosviittiin jossa on tilat kahdeksalle ja hinta alle kymppitonnin niin palaataan asiaan.
        Ai ei ole vai. No voi harmi. Mutta kivan unen näit.

        Viisi kirjainta joihin voit luottaa: NumBall
        ny NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ni nyt on jo porukkakin tuplaantunut... Aiemmin oli bumba ja kolme kaveria. Nyt niitä on jo seitsemän ja 80 tuuman töllö on paisunut jo kotiteatteriksi.
        Pahoittelen bumba, mutta juhlapyhien aikaan sinä et saa MISTÄÄN päin Pattayaa kahdeksalle hengelle kattosviittiä 2080 patilla.
        Ne maksaa alkaen 12 000 patia eikä niissäkään ole 80 tuuman telkkareita.
        Olen ollut Hiltonin sviiteissä ja parissa muussa viiden staran sviitissä eikä ollut edes juhlapyhä. Ne maksoivat luokkaa 20 000 patia vrk eikä niissä ollut kuin max neljälle makuutilat. Nyt pistelet taas niin omiasi kuin olla ja osaa. Laitapa linkki sellaiseen kattosviittiin jossa on tilat kahdeksalle ja hinta alle kymppitonnin niin palaataan asiaan.
        Ai ei ole vai. No voi harmi. Mutta kivan unen näit.

        Viimeeksi kun olin songran aikana pattayalla majoituimme kolmiossa, vaimon kanssa, kaksio olisi riittänyt mutta pojan piti vaimoineen tulla mutta jäi tulematta, joten olimme vaimon kanssa kahden, se maksoi muistaakseni 1080 pääteroa kun olimme 10 päivää, jokaisessa makkarissa oli töllö, ja wc ...

        Sinä voit maksaa vaikka 60.000 yöstä minä taas en maksa, poju olen asunut täällä jo niin monta vuotta että tiedän miten asiat hoidetaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeeksi kun olin songran aikana pattayalla majoituimme kolmiossa, vaimon kanssa, kaksio olisi riittänyt mutta pojan piti vaimoineen tulla mutta jäi tulematta, joten olimme vaimon kanssa kahden, se maksoi muistaakseni 1080 pääteroa kun olimme 10 päivää, jokaisessa makkarissa oli töllö, ja wc ...

        Sinä voit maksaa vaikka 60.000 yöstä minä taas en maksa, poju olen asunut täällä jo niin monta vuotta että tiedän miten asiat hoidetaan...

        Ja tosiaan kavereita oli kuusi viime tai edellis vuonna, tai siis kolme akkoineen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tosiaan kavereita oli kuusi viime tai edellis vuonna, tai siis kolme akkoineen,

        Äläs valehtele. Kertaus on opintojen äiti. Se oli viime joulunpyhät se "kattohuoneisto 80 tuuman töllöllä ja poreammeella" josta nyt puhutaan, Näin kirjoitit viime joulunpyhinä, numba:

        63NumBall64
        28.12.2018 17:57
        ""resupetteri yritätkö ihan oikeesti opettaa minua miten täällä eletään, sillä että olet tänne päässy muutaman kerran, minä olen asunut täällä vuosia, sinä viikkoturisti ja siinäkin aijailet toisen ottamia valokuvia, ihan oikeesti reppana...

        Minulla on ollut thaivaimo vuodesta 1998, hän on ollut jokaisella matkalla mukana, paitsi kerran pari usa:ssa milloin olin puhtaasti työmatkalla, tuolla phuketin matkalla oli myös mukana samoin hänen poikansa joka asuu edelleenkin helsingissä, kaskisaaressa... jossa minulla on sukulaisia.
        kaverini oli samassa hommassa kuin minä, siis duunikaveri, hän jäi minä lähdin hän on nykyään eversti.

        Resuperse hotelli ei maksa 200 b jos on useita maksajia nyt vuokrasin pattayan keskeltä hotellihuoneen 125m2 hintaan 250b meitä tulee neljä henkeä, minä vaimoni poikani ja hänen vaimonsa hinta oli 1000b vrk, songrkran aikaan koko viikoksi, joskin minä maksoin sen itse... halua viedä 30v poikani vesisotaan koska se on nähtävä kerran elämässä, jos sinä maksat jostain enemmän se on aivan sinun ongelmasi, tiedätkö reppana vuokrasin oman lomahuoneistoni agodan koti palvelun kautta samaksi ajaksi jompparin venetsiasta, 1800b yö, eli tosiasiassa tuo pattayan viikon asuminen ei maksan minulle pätkääkään...
        Katsoppas resupetteri tunnen täältä paljon ihmisiä, joku tuntee jonkun joka omistaa huoneiston pattayalta, ja vuokraa sen edullisesti luotettavalle...""

        Totuustarkkailua.
        Huone oli alunperin tuhat patia. Sitten se oli 1040 patia neljään pekkaan. Nyt se on 2080 patia kahdeksaan pekkaan.
        Vaimosi ei ollut mukana eikä kenenkään muunkaan vaimo ja sinä sanoit että "vain hullu rahtaa oman vaimonsa mukaan Pattajalle"
        Nyt on sitten kavereiden vaimot mukana mutta sinulla ei, joten kuka se kahdeksas henkilö kattosviitissä oli??
        Vaimosi kanssa naimisiinmenovuosikin on muuttunut jo vähintään kolmasti. Vasta viime viikolla se oli 1999 ja tuossa se on 1998.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeeksi kun olin songran aikana pattayalla majoituimme kolmiossa, vaimon kanssa, kaksio olisi riittänyt mutta pojan piti vaimoineen tulla mutta jäi tulematta, joten olimme vaimon kanssa kahden, se maksoi muistaakseni 1080 pääteroa kun olimme 10 päivää, jokaisessa makkarissa oli töllö, ja wc ...

        Sinä voit maksaa vaikka 60.000 yöstä minä taas en maksa, poju olen asunut täällä jo niin monta vuotta että tiedän miten asiat hoidetaan...

        No paljonko 1 päätero on euroissa...????? Ei löytynyt forexilta...????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs valehtele. Kertaus on opintojen äiti. Se oli viime joulunpyhät se "kattohuoneisto 80 tuuman töllöllä ja poreammeella" josta nyt puhutaan, Näin kirjoitit viime joulunpyhinä, numba:

        63NumBall64
        28.12.2018 17:57
        ""resupetteri yritätkö ihan oikeesti opettaa minua miten täällä eletään, sillä että olet tänne päässy muutaman kerran, minä olen asunut täällä vuosia, sinä viikkoturisti ja siinäkin aijailet toisen ottamia valokuvia, ihan oikeesti reppana...

        Minulla on ollut thaivaimo vuodesta 1998, hän on ollut jokaisella matkalla mukana, paitsi kerran pari usa:ssa milloin olin puhtaasti työmatkalla, tuolla phuketin matkalla oli myös mukana samoin hänen poikansa joka asuu edelleenkin helsingissä, kaskisaaressa... jossa minulla on sukulaisia.
        kaverini oli samassa hommassa kuin minä, siis duunikaveri, hän jäi minä lähdin hän on nykyään eversti.

        Resuperse hotelli ei maksa 200 b jos on useita maksajia nyt vuokrasin pattayan keskeltä hotellihuoneen 125m2 hintaan 250b meitä tulee neljä henkeä, minä vaimoni poikani ja hänen vaimonsa hinta oli 1000b vrk, songrkran aikaan koko viikoksi, joskin minä maksoin sen itse... halua viedä 30v poikani vesisotaan koska se on nähtävä kerran elämässä, jos sinä maksat jostain enemmän se on aivan sinun ongelmasi, tiedätkö reppana vuokrasin oman lomahuoneistoni agodan koti palvelun kautta samaksi ajaksi jompparin venetsiasta, 1800b yö, eli tosiasiassa tuo pattayan viikon asuminen ei maksan minulle pätkääkään...
        Katsoppas resupetteri tunnen täältä paljon ihmisiä, joku tuntee jonkun joka omistaa huoneiston pattayalta, ja vuokraa sen edullisesti luotettavalle...""

        Totuustarkkailua.
        Huone oli alunperin tuhat patia. Sitten se oli 1040 patia neljään pekkaan. Nyt se on 2080 patia kahdeksaan pekkaan.
        Vaimosi ei ollut mukana eikä kenenkään muunkaan vaimo ja sinä sanoit että "vain hullu rahtaa oman vaimonsa mukaan Pattajalle"
        Nyt on sitten kavereiden vaimot mukana mutta sinulla ei, joten kuka se kahdeksas henkilö kattosviitissä oli??
        Vaimosi kanssa naimisiinmenovuosikin on muuttunut jo vähintään kolmasti. Vasta viime viikolla se oli 1999 ja tuossa se on 1998.

        Ja kun songkran koitti... Hops. Tämä "kattohuoneisto" oli jo unohdettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs valehtele. Kertaus on opintojen äiti. Se oli viime joulunpyhät se "kattohuoneisto 80 tuuman töllöllä ja poreammeella" josta nyt puhutaan, Näin kirjoitit viime joulunpyhinä, numba:

        63NumBall64
        28.12.2018 17:57
        ""resupetteri yritätkö ihan oikeesti opettaa minua miten täällä eletään, sillä että olet tänne päässy muutaman kerran, minä olen asunut täällä vuosia, sinä viikkoturisti ja siinäkin aijailet toisen ottamia valokuvia, ihan oikeesti reppana...

        Minulla on ollut thaivaimo vuodesta 1998, hän on ollut jokaisella matkalla mukana, paitsi kerran pari usa:ssa milloin olin puhtaasti työmatkalla, tuolla phuketin matkalla oli myös mukana samoin hänen poikansa joka asuu edelleenkin helsingissä, kaskisaaressa... jossa minulla on sukulaisia.
        kaverini oli samassa hommassa kuin minä, siis duunikaveri, hän jäi minä lähdin hän on nykyään eversti.

        Resuperse hotelli ei maksa 200 b jos on useita maksajia nyt vuokrasin pattayan keskeltä hotellihuoneen 125m2 hintaan 250b meitä tulee neljä henkeä, minä vaimoni poikani ja hänen vaimonsa hinta oli 1000b vrk, songrkran aikaan koko viikoksi, joskin minä maksoin sen itse... halua viedä 30v poikani vesisotaan koska se on nähtävä kerran elämässä, jos sinä maksat jostain enemmän se on aivan sinun ongelmasi, tiedätkö reppana vuokrasin oman lomahuoneistoni agodan koti palvelun kautta samaksi ajaksi jompparin venetsiasta, 1800b yö, eli tosiasiassa tuo pattayan viikon asuminen ei maksan minulle pätkääkään...
        Katsoppas resupetteri tunnen täältä paljon ihmisiä, joku tuntee jonkun joka omistaa huoneiston pattayalta, ja vuokraa sen edullisesti luotettavalle...""

        Totuustarkkailua.
        Huone oli alunperin tuhat patia. Sitten se oli 1040 patia neljään pekkaan. Nyt se on 2080 patia kahdeksaan pekkaan.
        Vaimosi ei ollut mukana eikä kenenkään muunkaan vaimo ja sinä sanoit että "vain hullu rahtaa oman vaimonsa mukaan Pattajalle"
        Nyt on sitten kavereiden vaimot mukana mutta sinulla ei, joten kuka se kahdeksas henkilö kattosviitissä oli??
        Vaimosi kanssa naimisiinmenovuosikin on muuttunut jo vähintään kolmasti. Vasta viime viikolla se oli 1999 ja tuossa se on 1998.

        Olet melkoinen löysäpää, yksinkertaisuuden huippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeeksi kun olin songran aikana pattayalla majoituimme kolmiossa, vaimon kanssa, kaksio olisi riittänyt mutta pojan piti vaimoineen tulla mutta jäi tulematta, joten olimme vaimon kanssa kahden, se maksoi muistaakseni 1080 pääteroa kun olimme 10 päivää, jokaisessa makkarissa oli töllö, ja wc ...

        Sinä voit maksaa vaikka 60.000 yöstä minä taas en maksa, poju olen asunut täällä jo niin monta vuotta että tiedän miten asiat hoidetaan...

        Ja se everstiluutnanttikaan ei tiedä onko hän eversti vai ei, mutta kova poika on tanssimaan suljetussa suurlähetystössä olemattomissa juhlissa.


      • Anonyymi

        Miljonääri Neiti Urosnaaras 2010 asuu Savossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs valehtele. Kertaus on opintojen äiti. Se oli viime joulunpyhät se "kattohuoneisto 80 tuuman töllöllä ja poreammeella" josta nyt puhutaan, Näin kirjoitit viime joulunpyhinä, numba:

        63NumBall64
        28.12.2018 17:57
        ""resupetteri yritätkö ihan oikeesti opettaa minua miten täällä eletään, sillä että olet tänne päässy muutaman kerran, minä olen asunut täällä vuosia, sinä viikkoturisti ja siinäkin aijailet toisen ottamia valokuvia, ihan oikeesti reppana...

        Minulla on ollut thaivaimo vuodesta 1998, hän on ollut jokaisella matkalla mukana, paitsi kerran pari usa:ssa milloin olin puhtaasti työmatkalla, tuolla phuketin matkalla oli myös mukana samoin hänen poikansa joka asuu edelleenkin helsingissä, kaskisaaressa... jossa minulla on sukulaisia.
        kaverini oli samassa hommassa kuin minä, siis duunikaveri, hän jäi minä lähdin hän on nykyään eversti.

        Resuperse hotelli ei maksa 200 b jos on useita maksajia nyt vuokrasin pattayan keskeltä hotellihuoneen 125m2 hintaan 250b meitä tulee neljä henkeä, minä vaimoni poikani ja hänen vaimonsa hinta oli 1000b vrk, songrkran aikaan koko viikoksi, joskin minä maksoin sen itse... halua viedä 30v poikani vesisotaan koska se on nähtävä kerran elämässä, jos sinä maksat jostain enemmän se on aivan sinun ongelmasi, tiedätkö reppana vuokrasin oman lomahuoneistoni agodan koti palvelun kautta samaksi ajaksi jompparin venetsiasta, 1800b yö, eli tosiasiassa tuo pattayan viikon asuminen ei maksan minulle pätkääkään...
        Katsoppas resupetteri tunnen täältä paljon ihmisiä, joku tuntee jonkun joka omistaa huoneiston pattayalta, ja vuokraa sen edullisesti luotettavalle...""

        Totuustarkkailua.
        Huone oli alunperin tuhat patia. Sitten se oli 1040 patia neljään pekkaan. Nyt se on 2080 patia kahdeksaan pekkaan.
        Vaimosi ei ollut mukana eikä kenenkään muunkaan vaimo ja sinä sanoit että "vain hullu rahtaa oman vaimonsa mukaan Pattajalle"
        Nyt on sitten kavereiden vaimot mukana mutta sinulla ei, joten kuka se kahdeksas henkilö kattosviitissä oli??
        Vaimosi kanssa naimisiinmenovuosikin on muuttunut jo vähintään kolmasti. Vasta viime viikolla se oli 1999 ja tuossa se on 1998.

        "Luotettavalle ilmamajurille" tietenkin löytyy suhteilla 20 tonnin huone tonnilla ja hänen 4-8 hengen seurueelle. LOL!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Luotettavalle ilmamajurille" tietenkin löytyy suhteilla 20 tonnin huone tonnilla ja hänen 4-8 hengen seurueelle. LOL!!!

        Tuo Penthouse kertomus on muuttunut ainakin 8 kertaa... miesporukalla, miesporukka ja vaimot, numba vaimon ja pojan kanssa... 4 miestä... kolme naista... 200 patia, 250 patia, 260 patia, 1040 patia, 2080 patia, 100 neliötä, 124 neliötä, sviitti, kattohuoneisto, hotelli, condo..

        Lopuksi kuva alakerroksen siivousparvekkeelta kolmen tähden hotellista jossa ei edes ole yhtäkään sviittiä eikä suuria kattohuoneistoja.
        Luotettava ilmamajuri tosissaan. Tällä kertaa everstikin oli mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Penthouse kertomus on muuttunut ainakin 8 kertaa... miesporukalla, miesporukka ja vaimot, numba vaimon ja pojan kanssa... 4 miestä... kolme naista... 200 patia, 250 patia, 260 patia, 1040 patia, 2080 patia, 100 neliötä, 124 neliötä, sviitti, kattohuoneisto, hotelli, condo..

        Lopuksi kuva alakerroksen siivousparvekkeelta kolmen tähden hotellista jossa ei edes ole yhtäkään sviittiä eikä suuria kattohuoneistoja.
        Luotettava ilmamajuri tosissaan. Tällä kertaa everstikin oli mukana.

        Numba vaihtui näköjään "yllättäen" senssuksi, kun alkoi ikäviä totuuksia tulemaan taas esiin numban matkoista...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Numba vaihtui näköjään "yllättäen" senssuksi, kun alkoi ikäviä totuuksia tulemaan taas esiin numban matkoista...

        En ota kantaa asiaan ja huomautan sinun olevan varjoista huuteleva nimimerkitön.


    • Anonyymi

      Natsi nyt hieman kehui huonettaan ja heti sitä Senssu rupesi kadehtimaan.... :-)

    • Anonyymi

      Hoivakodin aulaan oli tullut uusi 36 tuumainen samsung... se sitten muuttuikin sviitin 80 tuumaiseksi... ja joka huoneessa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe