Heti alkuun... Ei saarnoja.. Olen muutenkin hajalla.
Minulla piti vaihtaa kierukka, otettiin pois 2.5. , lääkäri sanoi 2 kk taukoa ja sitten uusi. Käytimme kondomia, 8.6 meni rikki.. 22 h päästä otin jälkiehkäisy tabletin. Nyt testi plussa..itkun itku!!!!!!!!!
Käytössä lamictal, frisium ja keppra. Onko mitään järkeä edes miettiä lapsen pitämistä? Torstaina minulla on gyne aika.
Yllätysraskaus
Anonyymi
6
325
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä itse teet sen päätöksen. Haluatko todella kysyä mielipidettä suomi24 :sta ?
- Anonyymi
aapee..
Onko jotain muita epilepsiaa sairastavia palstoja? - Anonyymi
Suosittelen että kysyt gynekologin mielipidettä.
- Anonyymi
Minä söin keppraa ja frisiumia.
- Anonyymi
En uskaltaisi, itse päätät.
- Anonyymi
Haiskahtaa trollilta. Kuka helvetti oikeesti kysyy, mitään vakavaa tälläisen roskapalstan, kuin S24:n kautta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532366
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11835- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 65522