Heti alkuun... Ei saarnoja.. Olen muutenkin hajalla.
Minulla piti vaihtaa kierukka, otettiin pois 2.5. , lääkäri sanoi 2 kk taukoa ja sitten uusi. Käytimme kondomia, 8.6 meni rikki.. 22 h päästä otin jälkiehkäisy tabletin. Nyt testi plussa..itkun itku!!!!!!!!!
Käytössä lamictal, frisium ja keppra. Onko mitään järkeä edes miettiä lapsen pitämistä? Torstaina minulla on gyne aika.
Yllätysraskaus
Anonyymi
6
313
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä itse teet sen päätöksen. Haluatko todella kysyä mielipidettä suomi24 :sta ?
- Anonyymi
aapee..
Onko jotain muita epilepsiaa sairastavia palstoja? - Anonyymi
Suosittelen että kysyt gynekologin mielipidettä.
- Anonyymi
Minä söin keppraa ja frisiumia.
- Anonyymi
En uskaltaisi, itse päätät.
- Anonyymi
Haiskahtaa trollilta. Kuka helvetti oikeesti kysyy, mitään vakavaa tälläisen roskapalstan, kuin S24:n kautta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492199
- 1211495
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3371299Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni671224Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401200IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31191- 1411179
- 491129
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1611076- 701014