Miksi leikit

tunteillani?

Olen ihastunut varattuun mieheen. Hän on yksi ihminen kaveripiiristäni. Ei mikään läheinen, mutta törmäämme yhteisten tuttujen takia silloin tällöin.

Tämä mies on viestittänyt minulle useaan otteeseen kiinnostustaan (vai ovatko pitkät katseet, salaperäiset hymyt ja luokseni tekosyillä hakeutuminen vain ystävyyttä?). Näin hän käyttäytyy silloin, kun tyttöystävä ei ole paikalla.

Mutta aina välillä hän ottaa tyttöystävänsä mukaan ja tekee kaikille oikein selväksi, kenen kanssa on. On ärsyttävää katsoa, kuinka ihastukseni ja tyttö limailevat baarien perukoilla ja muutenkin käyttäytyvät kuin umpirakastunut pari. Silti niinäkin hetkinä kun ihastukseni näyttää olevan täysin uppoutunut tyttöystäväänsä, hän välillä vilkaisee minua.

Millaista käytöstä tämä oikein on? Kenet hän oikein haluaa? Tiedän että minun pitäisi unohtaa tämä varattu mies, mutta en pysty siihen. Olen yrittänyt baarissa tutustua muihin, mutta muut miehet eivät yksinkertaisesti kiinnosta, vaikka olisivat kuinka mukavia.

4

1131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petetty

lopeta heti tuo peli.. Miehet ovat miehiä.. minulle tehtiin paskamaiset temput. mun paras ystävä lähti samaan peliin mun oman miehen kanssa.. ja tiedän ettei se kyllä tunnu naisesta kovin hyvältä.. menetin siinä parhaan ystävän ja rakastamani miehen..

• kun annat toisen leikkiä tunteillasi. Tämä "pelimies" todellakin osaa nauttia siitä, kun läähätät rähmälläsi hänen jaloissaan...

• sissi

olisiko myös hän sinuun ihastunut kun noin toimii? Onko teillä ollut muutakin säpinää kuin vain katseita? Jos teillä on ollut muutakin niin hän saattaa käyttää sinua hyväkseen jos oma suhteensa on tällä hetkellä hieman viilentynyt ja palaa taas takaisin kun saa uutta potkua sinun kauttasi suhteeseensa. Sinuna unohtaisin tämän miehen ja keskittyisin vapaisiin uroksiin.

• kattelet

varattuja. Sitä kun luullaan olevansa jotain niin spesiaalia, että kaikki sut haluaa.Näihän sitä usein tapahtuu. Miehillä on "ihana" puoliso, ja todellisuudessa niillä menee "ihan hyvin" ja ukko jopa palvoo sitä. MUTTA, jos huomaa että jokin idiootti typy on kiinnostunut...niin kivahan sitä olis välillä käydä vieraissa...jännityksen vuoksi. Ja voihan noille eukoille kertoa vähän "legendaa", et miten huonosti meillä menee ja plaa plaa plaa. Miks eukot ei IKINÄ OPI! Järki päähän ja HETI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe