Näin se vaan on.

Anonyymi

Olen viimeisen kahden vuoden aikana miettinyt itseäni ja käytöstäni liittyen seksiin. Tullut siihen tulokseen että olen bi. Katselen usein naisia joidenkin seurassa kiusaannun vaikka olen itsevarma nainen. Olisinkin kysynyt missä voisin tapaa naisia täällä varmisti on jollain tietoa. Toivoisin myös asiallisia vastauksia en ole enään nuori olen 58v mutta hyvin säilynyt.

3

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä aina mietin kans että MISSÄ NE naiset ovat! :)
      Itse olen 38v ja kokenut naisten kanssa kaikenlaista.
      Missäpäin vaikutat?

    • Anonyymi

      Ei valitettavasti ole mitään paikkoja minne voisi mennä naisia tapamaan, ei edes oikein Helsingissä. Naisiin joutuu tutustumaan ihan siellä elävässä elämässä tai sitten etsiä heitä esim netistä. Ihastutko myös naisiin vai kiinnostaako enemmän kokeilla vain intiimimpää läheisyyttä naisen kanssa?

      Itse esim. en ole koskaan tuohon netissä tutustumiseen viehättynyt, joten naisiin on täytynyt ihan vaan tutustua ja on han se aika hakuammuntaa kun itse en pahemmin missään ns. naispiireissä liiku.

      Mielenkiinnosta kysyn, että onko tämä asia noussut mieleesi vasta nyt kahden vuoden sisällä vai onko elämäsi varrella ollut joskus nuorempana ihastustumisia naisiin, joihin sitten et ole reagoinut? Koskaanhan ei ole liian myöhäistä löytää itsestään uusia puolia ja mahtavaa että olet nyt alkanut asiaa prosessoimaan.

      Tsemppiä itsetutkiskeluun ja toivon ihania uusia naistuttavuuksia sinulle! :)

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon! Ei ole mikään itsestään selvyys että tuossa iässä (en tarkoita että olisit vanha) myöntää itselleen, ettei ehkä olekaan 100% se, mitä on itsestään aina ajatellut. Edellyttää rohkeutta, ja itsevarmuutta, mistä jo mainitsitkin.

      Niin, missä päin vaikutat ja mitä haet?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe