Olen viimeisen kahden vuoden aikana miettinyt itseäni ja käytöstäni liittyen seksiin. Tullut siihen tulokseen että olen bi. Katselen usein naisia joidenkin seurassa kiusaannun vaikka olen itsevarma nainen. Olisinkin kysynyt missä voisin tapaa naisia täällä varmisti on jollain tietoa. Toivoisin myös asiallisia vastauksia en ole enään nuori olen 58v mutta hyvin säilynyt.
Näin se vaan on.
3
214
Vastaukset
- Anonyymi
Minä aina mietin kans että MISSÄ NE naiset ovat! :)
Itse olen 38v ja kokenut naisten kanssa kaikenlaista.
Missäpäin vaikutat? - Anonyymi
Ei valitettavasti ole mitään paikkoja minne voisi mennä naisia tapamaan, ei edes oikein Helsingissä. Naisiin joutuu tutustumaan ihan siellä elävässä elämässä tai sitten etsiä heitä esim netistä. Ihastutko myös naisiin vai kiinnostaako enemmän kokeilla vain intiimimpää läheisyyttä naisen kanssa?
Itse esim. en ole koskaan tuohon netissä tutustumiseen viehättynyt, joten naisiin on täytynyt ihan vaan tutustua ja on han se aika hakuammuntaa kun itse en pahemmin missään ns. naispiireissä liiku.
Mielenkiinnosta kysyn, että onko tämä asia noussut mieleesi vasta nyt kahden vuoden sisällä vai onko elämäsi varrella ollut joskus nuorempana ihastustumisia naisiin, joihin sitten et ole reagoinut? Koskaanhan ei ole liian myöhäistä löytää itsestään uusia puolia ja mahtavaa että olet nyt alkanut asiaa prosessoimaan.
Tsemppiä itsetutkiskeluun ja toivon ihania uusia naistuttavuuksia sinulle! :) - Anonyymi
Onneksi olkoon! Ei ole mikään itsestään selvyys että tuossa iässä (en tarkoita että olisit vanha) myöntää itselleen, ettei ehkä olekaan 100% se, mitä on itsestään aina ajatellut. Edellyttää rohkeutta, ja itsevarmuutta, mistä jo mainitsitkin.
Niin, missä päin vaikutat ja mitä haet?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711695Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334629Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2502810Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071623
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81025- 82820
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207812- 10718
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59713