Onko se nyt niin outoa

Onko se nyt niin outoa miehille, kun mä tykkään tyydyttää itseäni ulkosalla? Ja kun mä teen sitä. niin onko miehillä ihan pakko tunkea itseään ihan tappituntumaan, eikä he voi vaikka katsella sitä hieman sivummalta kun mä teen sitä mun orkkuun asti?

26

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No on se outoa ei sitä joka päivä nää kun nainen tyydyttää itseään ja vieläpä ulkona kaikken nähtävillä.....sano vaan milloin taas tyydytät itseäsi niin tuun kattoo sua ja samalla tyydytän myös ittenikin:)

    • En pitäs outona mutta en myöskään ihmettele jos joku pyrkii apajille. Ei niin jokapäiväne näky oo kyllä. 👍🏻

    • Melko harvinaistahan se on että ulkoilmassa itseään tyydyttävä on nainen. Kyllähän se luonnon helmassa masturbointi on hyvin miesvoittoinen laji. Silti, oli se mies tai nainen niin pitäisi silti saada hoitaa asiansa häiriöttä. Tai ainakin pysytellä riittävän kaukana katselemassa tai runkkaamassa. Tyydytätkö itseäsi alastomana vai vain osittain riisuttuna? Joka tapauksessa rohkeaa ja ennakkoluulotonta toimintaa varsinkin näinä aikoina kun lähes jokaisella on puhelimessa kuvan tai filminotto toiminnot.

      • Harvemmin mä tyydyttäydyn ulkona ihan täysin alastomana, vaan kuitenkin rinnat ja alapää paljaana. Enkä mä valitse nyt sitä paikkaa, missä liikkuu liikaa ihmisiä. Kyllähän mä nyt omat etuni tunnistan, ettei nyt ihan kaikkkialla kannata olla, eikä varsinkiaan liian usein.


      • Anonyymi
        LissuTee kirjoitti:

        Harvemmin mä tyydyttäydyn ulkona ihan täysin alastomana, vaan kuitenkin rinnat ja alapää paljaana. Enkä mä valitse nyt sitä paikkaa, missä liikkuu liikaa ihmisiä. Kyllähän mä nyt omat etuni tunnistan, ettei nyt ihan kaikkkialla kannata olla, eikä varsinkiaan liian usein.

        Oletkin se joka dildottaa parvekkeella jotta naapurin poika myös voi runkata samalla omallaan:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkin se joka dildottaa parvekkeella jotta naapurin poika myös voi runkata samalla omallaan:))

        En oo, sillä mä en asu kerrostalossa. :)


      • Anonyymi
        LissuTee kirjoitti:

        En oo, sillä mä en asu kerrostalossa. :)

        Missä sitten puistossa vai bussissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä sitten puistossa vai bussissa?

        Ei missään niin julkisessa. Enhän mä tee sitä toisinaan siksi, että muut ihmiset näkisivät mun tekevän niin itselleni. Vaan ihan vain siksi, kun tarve sille tyydyttämiselle iskee ja sitten sitä vain koettaa etsiä sille tekemiselle sopivan suojaista paikkaa. En kai mä nyt ihan keskellä kaikkea ala siihen.


      • Anonyymi
        LissuTee kirjoitti:

        Ei missään niin julkisessa. Enhän mä tee sitä toisinaan siksi, että muut ihmiset näkisivät mun tekevän niin itselleni. Vaan ihan vain siksi, kun tarve sille tyydyttämiselle iskee ja sitten sitä vain koettaa etsiä sille tekemiselle sopivan suojaista paikkaa. En kai mä nyt ihan keskellä kaikkea ala siihen.

        Kerro missä olet tehnyt vai jatketaanko kikissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro missä olet tehnyt vai jatketaanko kikissä

        Miski sun pitäisi saada tietää se, että missä kaikkialla mä olen niin tehnyt?


      • LissuTee kirjoitti:

        Miski sun pitäisi saada tietää se, että missä kaikkialla mä olen niin tehnyt?

        No olisi hieman kiihoittavaa kuulla missä olet tyydyttänyt itseäsi vai tuutko mun luo niin tyydytetään toisiamme?


      • mie kirjoitti:

        No olisi hieman kiihoittavaa kuulla missä olet tyydyttänyt itseäsi vai tuutko mun luo niin tyydytetään toisiamme?

        Enhän mä ulkona käy sen takia, että mulla olisi tarve saada näytellä itseäni miehille silloin kun mä teen sitä itselleni. Mulle on ihan tarpeeksi tyydyttävää saada olla omassa rauhassa silloin kun mä teen sitä. Mutta kun välillä joku mies sen mun tekemiseni on nähnyt, niin mun alkuperäinen kysymykseni oli, että miksi miesten pitää tuppautuu siihen viereen ja pyrkiä heti ihan tappituntumaan, eikä he voi vain jäädä sivummalle kasomaan jos se katsominen kiinnostaa. Mä saan kyllä sänkyseuraa muilla tavoin, en mä sitä sänkyseuraa ole sieltä ulkosalla omaa tyydytystäni saadessani etsimässä. Tai sitä miehille tarjoamassa.


      • Anonyymi
        LissuTee kirjoitti:

        Enhän mä ulkona käy sen takia, että mulla olisi tarve saada näytellä itseäni miehille silloin kun mä teen sitä itselleni. Mulle on ihan tarpeeksi tyydyttävää saada olla omassa rauhassa silloin kun mä teen sitä. Mutta kun välillä joku mies sen mun tekemiseni on nähnyt, niin mun alkuperäinen kysymykseni oli, että miksi miesten pitää tuppautuu siihen viereen ja pyrkiä heti ihan tappituntumaan, eikä he voi vain jäädä sivummalle kasomaan jos se katsominen kiinnostaa. Mä saan kyllä sänkyseuraa muilla tavoin, en mä sitä sänkyseuraa ole sieltä ulkosalla omaa tyydytystäni saadessani etsimässä. Tai sitä miehille tarjoamassa.

        Tykkäätkö mielummin puuhailla naisen kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö mielummin puuhailla naisen kanssa

        Silloin kun mä siellä ulkosalla olen tekemässä itselleni sitä mitä teen, niin en mä tarvitse ketään mun avukseni. Kyllä mä pystyn sen tekee ihan hyvin omin avuin. :)


      • LissuTee kirjoitti:

        Silloin kun mä siellä ulkosalla olen tekemässä itselleni sitä mitä teen, niin en mä tarvitse ketään mun avukseni. Kyllä mä pystyn sen tekee ihan hyvin omin avuin. :)

        Omin käsinhän saa yleensä itselle mieluisimman käsittelyn ja nautinnon , mutta joskus sitä kaipaa myös toista osapuolta yhteisiin nautintoihin ja sen hyvän löytäminen on joskus vaikeaa, sen olen huomannut....


    • Kyllä mä tyytyisin katselemaan vähän kauempaakin...😉
      -tietäis vaan missä...

    • Anonyymi

      Sehän on rangaistavaa, jos joku siitä pahastuu. Miehiä viedään jatkuvasti kuulusteluihin ja sakotetaan, jos ne tyydyttävät itseään pusikoissa ja siitä joku tekee ilmoituksen.

      • Mä en oo törmännyt vielä yhteenkään sellaiseen mieheen, joka olisi siitä niin pahastunut, että hän olisi alkanut soittelee siitä valitussoittojaan.


      • LissuTee kirjoitti:

        Mä en oo törmännyt vielä yhteenkään sellaiseen mieheen, joka olisi siitä niin pahastunut, että hän olisi alkanut soittelee siitä valitussoittojaan.

        Eipä tuollaisesta voisi mitenkään pahastua, päinvastoin jostain syrjästä katselisi käsi housuissa palleja puristellen. Itseään tyydyttävä nainen olisi nannaa nähtävää!


      • Anonyymi
        LissuTee kirjoitti:

        Mä en oo törmännyt vielä yhteenkään sellaiseen mieheen, joka olisi siitä niin pahastunut, että hän olisi alkanut soittelee siitä valitussoittojaan.

        Voisithan? Lissu laitta privaa tuohon Hki osoitteeseen,voitas ’jutella’ privana ja ehkä avautuisit mahd. paikastakin...? Saisit ainakin yhden 50v kundin ulkoilemaan...😏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisithan? Lissu laitta privaa tuohon Hki osoitteeseen,voitas ’jutella’ privana ja ehkä avautuisit mahd. paikastakin...? Saisit ainakin yhden 50v kundin ulkoilemaan...😏

        Jää kyllä se viesti laittamatta.

        Eikö sulla olisi helpompaa kun sä pyytäisit sun oman naisesi mukaasi ulkoilemaan? Mikset sä aktivoituisi ensin niin, eikä niin että toinen joutuu katselee, kun oma puoliso juoksee muiden naisten perässä.


      • Anonyymi
        LissuTee kirjoitti:

        Jää kyllä se viesti laittamatta.

        Eikö sulla olisi helpompaa kun sä pyytäisit sun oman naisesi mukaasi ulkoilemaan? Mikset sä aktivoituisi ensin niin, eikä niin että toinen joutuu katselee, kun oma puoliso juoksee muiden naisten perässä.

        Kakskytä vuotta... ...ja kipuna..? (Ai mikä???)


    • Ei se ole ollenkaan outoa. Mies vain näkee sitä liian harvoin, koskä tytöt turhaa pelkäävät olevansa tyrkkyjä.

      Tiedän aivan omasta kokemuksestani, että miehelle tuottaa suurta iloa katsella, kun nainen tyydyttää itsensä vieläpä sukupuolielimet pajaana. Mutta tuottaa se naiselle itselleenkin.

      Tuttavapariskunnan rouva ilahdutti minua saunassa tyydyttämällä itsensä. Kun sanoin, että olipa kaunista katseltavaa, hän oli lopen ilahtunut, kuin sulaa vahaa. Tiesi, että oli ihailun kohteena. Tätä ei missään tapauksessa tule pitää halpana huomiontavoitteluna. Naisella on geeniperäinen voimakas tarve tulla ihailluksi ja miehellä ihailla naista.

      Ei ole syytä vaatia enempää, kuin nainen luonnostaan on halukas näyttämään, joten, miehen pitää hillitä itsensä ja tyytyä katsomaan kauneutta.

      Siskot, jos haluatte olla erityisen ystävällisiä miehelle, avatkaa näkyvästi sukupuolielimenne ja onanoikaa! LissuTee ymmärtääkin tämän. 🌹👀

    • Anonyymi

      tulisit tänne salon päin,tulisin katsoman mutten niin läheltä

    • Anonyymi

      "onko miehillä ihan pakko tunkea itseään ihan tappituntumaan"

      M1 -sano vaan milloin taas tyydytät itseäsi niin tuun kattoo sua ja samalla tyydytän myös ittenikin
      M1 -tuutko mun luo niin tyydytetään toisiamme
      M1 -Omin käsinhän saa yleensä itselle mieluisimman käsittelyn ja nautinnon , mutta joskus sitä kaipaa myös toista osapuolta yhteisiin nautintoihin

      M2 -Lissu laitta privaa tuohon Hki osoitteeseen,voitas ’jutella’ privana ja ehkä avautuisit mahd. paikastakin...? Saisit ainakin yhden 50v kundin ulkoilemaan...

      M3 -tulisit tänne salon päin,tulisin katsoman

      Siinä on kolme esimerkkiä ääliömiehistä jotka eivät osaa kuunnella tai edes lukea.

      M1 -sen hyvän löytäminen on joskus vaikeaa, sen olen huomannut....

      En ihmettele. Ihme että olet päässyt edes koulusta tai oppinut kirjoittamaan osaamatta lukea!

    • Anonyymi

      Aika hienoa. En ole valitettavasti itse koskaan päässyt moista todistamaan. Muutaman kundin olen kyllä nähnyt. Kerran eräs nainen joogasi puiston kulmassa suojaisessa paikassa pikkareilla. Oli pakko hakeutua katselupaikoille pusikkoon. Kyseinen nainen ei minua nähnyt, enkä siihen pyrkinytkään, mutta aah ne liikkeet. Se sessio teki hyvää molemmille, kenenkään mieltä pahoittamatta.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe