Poliisi tutkii: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9d680691-b2b0-4acc-ada5-12074c2af1af
Mies etsii tytöistä seuraa Suviseuroihin.
17
207
Vastaukset
- Anonyymi
Mies saatu kiinni
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006154342.html - Anonyymi
Mikä mies?
- Anonyymi
Sairas mies luultavasti.
Anonyymi kirjoitti:
Sairas mies luultavasti.
Sairauden osoittaa jo aikomus osallistua suviseuroille, joten diagnoosi on selkeä.
- Anonyymi
Onko tuo tehny rikoksen, ammattipahentujat liikkeellä. Jos sanoo mitä on mieltä ja mitä haluaa niin se on paha mutta kun toteuttaa salassa mitä ei sano niin heitä puolustellaan, uhrien kannalta ristiriitaista.
- Anonyymi
Poliisi on aloittanut tutkimukset ja tekijä on tiedossa. Eli on ollut ainakin syytä epäillä lapsen houkuttelemisesta seksuaaliseen tekoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi on aloittanut tutkimukset ja tekijä on tiedossa. Eli on ollut ainakin syytä epäillä lapsen houkuttelemisesta seksuaaliseen tekoon.
Suviseuratko on seksuaalinen teko?
- Anonyymi
Onko kullttuurin rikastaja taas asialla?
- Anonyymi
Ihan on suomalainen ja tuntee suviseurat.
- Anonyymi
Yleinen ilmiö lestadiolaisuudessa ja myöskin tupakointi hyväksytään.
Nuorena virtsa väännettävä.
- Anonyymi
Eikös ne kaikki lestat pyri saamaan edes yhden lapsivaimon 'maallisella vaelluksellaan'. Muhoksellakin Ahmed menisi lestadiolaisuuteen ellei muhamettilaista teloitettaisi uskosta luopumisen jälkeen.
- Anonyymi
Ei. En tunne yhtään pariskuntaa, jotka olisivat menneet naimisiin ennen jomman kumman 18-vuotispäivää, vaikka sellaisia varmasti joitakin on, kun ennen pystyi presidentin luvalla niin tekemään.
- Anonyymi
Telttaileeko Sipilä näissä samoissa piireissä?
- Anonyymi
varmaan sitten joutuu vähän kumarassa liikkumaan.
- Anonyymi
Sipilä on rauhansanalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808