Miksi kaikki julkkikset ja rikkaat valitsevat aina Mersun?
Minäpä kerron:
Mersun laatu ja teho on parasta mitä perus premiumit tarjoavat tällä hetkellä.
Lisäksi Mersu tuo joka kerta uutta tekniikkaa markkinoille uuden mallin tullessa, sen jälkeen samat toiminnot löytyvät kilpailijoilta.
M-Sarjan BMW täysin mopo verrattuna nykypäivän AMG-Sarjaan.
Huipuin esimerkki tästä on tuleva 420 hevosvoiman 2.0 litrainen A-Sarjan AMG versio.
Julkkikset
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos taas minä saisin valita vapaasti, niin Aston martin, ja köeniggseg menee noiden saksalaisten puolivalmisteiden ohi aivan mennen tullen.
- Anonyymi
Kuten aloituksessa sanoin PERUS PREMIUMIT.
- Anonyymi
Vesa keskinen on valinnut itselleen jo sen toisen Lamborghinin....
Meseistä ei tietääkseni tietoakaan....- Anonyymi
Puhuin perus premiumeista.
- Anonyymi
Kyllähän Vesalla on mersuja ollut,taitaa olla edelleen.
- Anonyymi
Ja huoltojen hinnat sitä luokkaa, ettei niitä kelan korvauksilla maksella, vaikka autot sais itselleen ilmaiseksi.....Vakuutuksista puhumattakaan. Joten jatkakaa vaan unelmointianne......
- Anonyymi
Multa tuli jo......
- Anonyymi
Hauskoja nämä amispoikien ketjut ja märät unet. Koulut loppuun ja jatko opintoihin, muuten jää nuo vain haaveiksi tai vanhoiksi loppuunpoljetuiksi raadoiksi joihin on varaa.
- Anonyymi
No normaaleja kouluja käymällä ne jäävät muutenkin haaveeksi. Pitää käydä se jonkinlainen bussines school, jos aikoo edes vähimmässäkään määrin menestyä.....
- Anonyymi
Sitten kun sinulla on 100 miljoonaa plakkkarissa, niin varmaan haluat mainostaa itseäsi hyvänä kohteena. Vaikkapa lapsen kidnappaamalla.
Tuossa vaiheessa ajat Toyota Priuksella, saadaksesi olla rauhassa. Kimi Räikkösen autonakin toimi jonkin sortin halvempi tila-auto.
Kaikkea te rikkaudesta kuvittelettekin. - Anonyymi
Aika erikoinen ilmiö että minut aloittajana tituleerataan joksikin rikkaaksi tai köyhäksi, toin vaa esille autoista sen mikä on totta ja mikä ei.
Ja ensinnäkin puhuin PERUS premium autoista joihin suomalaisella on varaa.- Anonyymi
Jos olet kerran aloittaja, niin lueppa aloituksesi itse uudestaan.
Omasta mielestäni olet pelkkä trolliääliö. - Anonyymi
Kyllä se mesen ylivoima näin vaan on.....
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/epailyt-luvattomasta-paastoohjelmistosta-levisivat-suomeen-takaisinkutsu-odottaa-vajaata-tuhatta-mersun-diesel-maasturia/c54722ff-36be-4405-a26c-d187ed992536
Huijaamalla teknistä etumatkaa..... - Anonyymi
No tätä uutista ei olisi pitänyt tähän laittaa, koska saksannussijoiden yöunet menee nyt, ja justiinsa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet kerran aloittaja, niin lueppa aloituksesi itse uudestaan.
Omasta mielestäni olet pelkkä trolliääliö.A-Sarjan AMG on ostettavissa jokaisella jotka töissä käy?
Jos olet joku Skodisti tai Tojisti niin käy koe ajamassa edes tavallinen A-Sarja niin rakastut siihen.
C- ja E-Sarjalaiset ovat sitten vähän parempi tuloisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se mesen ylivoima näin vaan on.....
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/epailyt-luvattomasta-paastoohjelmistosta-levisivat-suomeen-takaisinkutsu-odottaa-vajaata-tuhatta-mersun-diesel-maasturia/c54722ff-36be-4405-a26c-d187ed992536
Huijaamalla teknistä etumatkaa.....Ketä kiinnostaa joku päästöhuijaus?? Haha, ei ainakaan mua. Mulle riittää huippu auto alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A-Sarjan AMG on ostettavissa jokaisella jotka töissä käy?
Jos olet joku Skodisti tai Tojisti niin käy koe ajamassa edes tavallinen A-Sarja niin rakastut siihen.
C- ja E-Sarjalaiset ovat sitten vähän parempi tuloisille.Kävin E mersun koeajaa,silti valitsin ES lexuksen.
Mersu kyllä hyvän tuntuinen auto,mut lexus oli myös.
Valinta lexukseen ehkä siksi kun harvinaisempi. - Anonyymi
Yksilöllinen valinta ...
- Anonyymi
Veho tarvii korjaamotilaa mersuille.
Mahtaa veholaisia harmittaa kun joutuvat luopumaan voluumituotteesta, siis Skodasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888