Elikkäs, olen 14 vuotias tyttö, rakastan eläimiä, musiikkia ja taidetta, piirränkin aktiivisesti ja julkaisen teoksiani. En ole aivan varma suuntautumisestani, olen kai jotain lesbon, demiseksuaalin ja aseksuaalin väliltä, en ole varma :P Mutta joo, kuuntelen vähän kaikenlaista musaa, mutta kaksi ehdotonta lemppariani ovat billie eilish ja melanie martinez. Noin kaksi vuotta sitten kun olin laitoksessa, aloin kuunnella melanieta. Biisit ovat ihania (videot hieman kyseenalaisia mutta rakastan niitä) kun olin kuunnellut biisit noin kymmenen kertaa, unohdin koko artistin pitkäksi aikaa. Mutta nyt kun on puhuttu paljon siitä miten hän julkaisee uuden albumin syyskuun kuudes, innostuin uudestaan. Melanie on vaan liian ihana ja tuntuu että olen rakastunut häneen (tiedän, lapsellista ja noloa joka on noin kymmenenvuotiaiden juttu mutten voi tälle mitään) Rakastan hänen tyyliä ja muutenkin ulkonäköä, aivan ihana nauru, ääni ja kaikkea.. Harmi ettei enää niin suosittu mitä kolme vuotta sitten mutta asia luultavasti korjaantuu kun uusi albumikin tulee :D En oo koskaan fanittanut ns "normaaleja ihmisiä" vaan aina idolini ovat pedoja tai muuten vaan vinksahtaneita. Mikä mussa on vikana? Löytyykö lisää mun kaltaisia?
Olen teini ja ihastunut artistiin?!
8
357
Vastaukset
- Anonyymi
Heippa sinä :) Ihana kun olet eläinrakas, luova ja taiteellinen. Voisin olla sun äitisi iän pouolesta ja tunnenkin sellasta suojelunhalua sinua kohtaan, kun näen miten tuuliajolla olet. Niinkuin lähes kaikki ikäisesi. Tämä nykyaika on niin sairasta, paljon sairaampaa kuin se, jolloin itse olin sinun ikäisesi. Silloin en ollut edes kuullut käsitettä "homoseksuaali" tai "pedofiili." Voitko kuvitella? Eikä siitä nyt niin hirvittävän pitkä aikakaan ole.
Oletko rakas tyttö koskaan saanut koskaan kuulla siitä, että Jumala on luonut meidät ihmiset miehiksi ja naisiksi, ja tarkoittanut, että mies ja nainen avioliitossa muodostavat perheen, johon sitten syntyy lapsia turvallisessa, pysyvässä yhteydessä? Silloin elämän puitteet on sekä miehelle että naiselle että lapsille eheät Tämä on terve ja oikea tilanne. Seksuaaliset perversiot eivät ole terveitä, eivätkä johda hyvään elämään, vaikka ne siltä aluksi tuntuisivatkin. Ne eivät ole Jumalasta lähtöisin. Jumalalla on valta yli kaiken, ja ajan lopussa Hän myös rakkaudessaan tuomitsee kaiken vääryyden. Me teemme Hänelle tilin elämästämme kuolemamme jälkeen. Mitäpä jos tutustuisit Jumalaan? Opiskelisitkin sitä, mitä Hän on sanonut? <3
Jumala on ilmoittanut itsensä Raamatussa. Siellä kerrotaan miten Jumala loi maailman ihanaksi, luonnon, eläimet, ihmiset. Se on totta, historiallista faktaa. Sitten kerrotaan, miten sielujemme vihollinen, Saatana, vietteli ensimmäiset ihmiset (Eevan ja Aatamin) hylkäämään Jumalan. Sitä kutsutaan syntiinlankeemukseksi. Tämän jälkeen kaikki ihmiset ovat sairaita synnistä, eli hylänneet Jumalan ja menneet omien halujensa vääriä teitä (ja sen jälkeen muuten alkoivat eläimetkin tapaa toisiaan, alunperin eläimetkin oli vain kasvissyöjiä, sillä Jumala ei halunnut luomakuntaansa mitään kuolemaa). Me ollaan kaikki siinä tilanteessa. On vain Jumalan antama tie takaisin Hänen luokseen, sillä Hän on pyhä ja kaikkivaltias. Se tie on nimeltään Jeesus. Oletko kuullut Hänestä? Jeesus tuli maailmaan, otti ihmisen muodon kantaakseen ainoana täydellisenä ja puhtaana ihmisenä hinnan meidän syntiinlankeemuksestamme. Se hinta oli kuolema. Hän antoi henkensä sinun ja minun edestä. Aattele :) <3
Joka ottaa vastaan Jeesuksen omaksi Herrakseen ja hänen sovintoverensä syntiensä sovitukseksi ja kääntyy pois synneistään Jumalaa kohti ja seuraa Häntä, se saa elää ikuisesti Hänen seurassaan. Muita kohtaa Jumalan oikeudenmukainen tuomio ja rangaistus: iankaikkinen ero Jumalasta. Tämä on fyysinen paikka, jonka nimi on tulinen järvi, helvetti. Kerron tämän sinulle, jotta saisit ymmärtää, että Jumala on olemassa ja Hän tahtoo olla sinun turvallinen Isäsi ja johdattaa sinua. Ja että tietäisit, mistä löytää avun: Raamatusta. Rohkaisen sinua kääntymään Jumalan puoleen. Hän kuulee sinua, kun vilpittömästi ja nöyrällä mielellä Häntä rukoilet.
Itse olen 15-vuotiaana lähtenyt seuraamaan Jeesusta, ja voin todistaa, että Hän on varjellut minua vaikka minkälaisista vahingollisista asioita. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin saada elää Hänen seurassaan, elää Hänelle eikä itselleni, ja päästä ikuisesti olemaan Hänen kanssaan, palvoa Häntä. Niin tosiaan, me ihmiset aina kaipaamme palvoa jotakuta. Jumala on kuitenki ainoa, joka oikeesti on palvonnan arvoinen. Hän ei koskaan valehtele eikä petä luottamustamme :) <3
Olet Hänelle rakas, ja minä aion rukoilla sun puolestasi :)- Anonyymi
Vastaus edelliseen kommenttiin. Uskon jumalaan ja mulla on oma raamattukin :) Silti mielestäni homous ei ole väärin vaan kaikkien pitäisi saada olla sellaisia kuin ovat. Muita ei pidä arvostella suuntautumisen tai ulkonäön perusteella. Ei minusta heteroa saa, isä kuristi oli henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen ja pojat kiusasi pahasti koulussa, pikkuhiljaa toivun siitä eikä pojat muutenkaan kiinnosta. Jos pitäisi valita niin mieluummin seurustelisin 20v naisen kanssa kuin 15v jätkän kanssa. sairastahan tää vissiin on
Aloitin tän keskustelun testatakseni onko täällä muita billie- tai melanie faneja enkä todellakaan odottanut että joku tulisi kertomaan minulle jumalasta, mutta mikäs siinä.
t. Sama 14v tyty joka tän keskustelun aloitti Oon pan, ja uskon Jumalaan. Ja uskon et Jumala hyväksyy kaikki LBGT yhteisöstä, koska oon saanu joka päivä enkelinumeroita ja muita merkkejä. Joten usko tai älä Jumala hyväksyy sen :DD
- Anonyymi
Kannattaisi lopettaa tälläisien musiikkien kuuntelu tämä billie palvoo lusiferiä eli itse saatanaa! ja nykyisin joka paikassa tyrkytetään homo propagantaa eli syy voi mm olla siinäkin...
billiestä sen verran että 3pv sitten julkaisi biisin ja siitä ei todellakaan voi erehtyä että mitä hän palvoo!! Tää on aika vanha keskustelu. Mut mäki takastan taidetta ja samoja asioita mitä tossa puhuit. JA OON SUUUURI MELANIE FANI. Ehkä itekki tykkään siitä en tiiä, koska äääääääää. Ja oon ite varmaan pan (oon tyttö), ja siis oon itkeny Melanien taiteelme ja kaikkee. Mut miten Melanie ei oo normaali ihminen??? Ja jos oot kuullu et se ois muka raiskannu Timothyn nii se ei ollu totta, koska Timothy halus vaan pilata Melanien maineen ja Melanie oli sillon kiertueella ku se sano sen
Nii ja siis ite en vois kyllästyä milloinkaan Melanien musiikkiin kuuntelen sitä joka päivä joten oon PaLjO yli kymmenen kertaa kuunnellu sen laulut lolll
- Anonyymi
Mäkin oon ihastunut Mieliin<3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484